Feedback

Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai

Publicat Miercuri, 13.03.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 10
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 1
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Hatchback-ul Volkswagen ID va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt: nemții deschid listele de pre-comenzi în 8 mai - Poza 2
Volkswagen ID, primul model electric al constructorului german dezvoltat pe noua arhitectură MEB, va fi expus în luna septembrie la Frankfurt. În plus, listele de pre-comenzi pentru noul hatchback electric vor fi deschise în 8 mai.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Conceptul electric ID a fost prezentat de Volkswagen în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2016. Între timp, reprezentanții constructorului german au oferit o serie de informații noi referitoare la hatchback-ul electric.

În cursul zilei de ieri, Grupul Volkswagen a organizat conferința anuală a companiei în care a prezentat rezultatele financiare pentru anul trecut, dar și planurile pentru viitor. În cadrul evenimentului, oficialii au oferit detalii noi cu privire la debutul lui Volkswagen ID.

Conform Volkswagen, hatchback-ul electric va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, eveniment care își deschide porțile în 10 septembrie. Totodată, nemții au anunțat că vor deschide listele de pre-comenzi pentru ID în 8 mai.

Pentru moment, singurele imagini oficiale cu Volkswagen ID sunt cele realizate cu prototipurile de test în cadrul sesiunilor desfășurate în Africa de Sud. Modelul germanilor este "îmbrăcat" în haine de camuflaj, însă știm deja că varianta de serie va prelua marea majoritate a elementelor estetice care au fost integrate pe conceptul expus în 2016 la Paris.

"În linii mari, este cam aceeași mașină pe care am prezentat-o în 2016", a declarat Klaus Bischoff, designerul-șef din cadrul Volkswagen.

Conceptul Volkswagen ID era echipat cu un motor electric de 125 kW (170 CP), dar până acum nu există informații oficiale cu privire la puterea pregătită pentru versiunea de serie. Viitorul hatchback ID va fi primul model electric dezvoltat de nemți având la bază platforma MEB. Arhitectura va fi împrumutată și de ceilalți producători din cadrul Grupului Volkswagen, iar oficialii nemților anunță că platforma este capabilă să integreze acumulatori care vor putea oferi o autonomie cuprinsă între 330 și 550 de kilometri (WLTP).


Comentarii (10)

  • a naibii ID...si la dus si la intors tot pe acelasi sens de mers. Smechera masina
    7 6
  • andrei
    inteleg sa dai drumul la precomenzi, dar macar da datele tehnice. altfel ce naivba precomanzi? iluzii? vise?
    si de cand e moda asta cu precomenzi la produse care inca nu exista, cand vine vorba de masini? arde ceva undeva?
    10 4
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • marius
    Asta cu blana ursului din padure ...a fost inventata de unul care vinde bine TESLA.
    Acum poate ma lamuriti ce are masina asta in plus fata de un e-GOLF?


    PS:Pana ma lamuresc mai strang bani de masina poporului vreo 35.000 euro cu sau fara Rabla ; inca nu m-am hotarat.

    Curat masina ,poporului.
    8 5
  • @marius
    Mai mult spatiu interior si mai mult loc pentru baterii, deci autonomie mai mare
    din ce am citit, acest model ar avea spatiu interior comparativ cu actualul Passat

    este primul model care va iesi de pe MEB - noua platforma pt electrice
    https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MEB_platform
    4 3
  • @andrei
    autonomie 450 - 500 km extraurban WLPT, 650 km urban WLTP
    0-100 km in 7 secunde

    la segmentul de lux peste 80.000 euro 0-100/ 4-5 secunde si 4x4 - vezi audi e-tron

    cam astea vor fi datele pt majoritatea masinilor din generatia a doua de electrice

    + spatiu interior comparativ cu actualul Passat in cazul lui ID
    5 4
  • andrei
    portbagaj mai mare, ca spre deosebire de egolf unde bateriile mananca din portbagaj, aici sunt in podea :) :)
    la modul serios cred ca e destul de diferita de egolf. nu in ceea ce priveste propulsia care e cam identica, evident.
    e gandita din start altfel. merita? habar nu am, nu mor daca nu am electirca. dar vor fi la test drive candva in viitor. te poti lamuri singur.
    3 3
  • Da, mi se pare culmea "evolutiei"! Imi aminteste de procedura achizitionarii vechii 1300 pe vremea impuscatului, cand depuneai banii si dupa ~4 ani erai chemat la uzina sa ridici masina. Dar nu e de ras, momentan se asteapta 1 an.. Dar de data asta fiind vorba de nemti putem plati avansul cu incredere deplina, ei nu umbla cu fofarlica.
    11 1
  • Pai da normal ca bat moneda pe "senzationalele masini dotate cu motare electrice" pentru ca ce sa vezi dintr-o data preturile se dubleaza sau se tripleaza in anumite cazuri si cine castiga cel mai mult si isi maresc fabulos marjele de profit , nimeni altii decat producatorii auto. Si acum normal ca dieselul si probabil cat de curand vor descoperi ca si benizna sunt extrem de poluante si nu se vor mai fabrica pentru ca aceste motorizari nu le mai satisfac nevoile de venituri de mult acestor industriasi care detin diferite marci sau fonduri de investitii etc, etc.
    8 3
  • ID-ul nu cred că poate fi un BEV f. slab, la cât s-a scremut VW să-l conceapă. Poate doar c-un pas în urma ultimelor standarde privind bateriile (ca și-n cazul Audi.)

    Să-l cumperi însă ca p-o cartelă pre-pay îmi pare și mie o aberație. Nu doar fiindcă nu l-ai văzut - și mai ales nu l-ai testat - ci și fiindcă prețul e un mister (chestie secundară poate la pre-plătitorii de eTronuri.)

    Ba mai mult de-atât: variile declarații ale șefilor VAG sînt un ghiveci dezlânat (de la *sub18.000 €* până la *echivalentul unui Golf dizăl bine echipat*...adică 30-35.000 ).

    P.S. Uitându-mă la poze (v. nr.4 mai ales), mie-mi pare că-i monovolum toată ziua. Fofârlicile marketo-VW cu e-hatchback-ul nu trebuie deci luate-n serios... decât de către site-urile auto, evident.

    ...și @Eu - bună ironia : incorect doar un detaliu - Împușcatu te chema să-ți ridici Dacia demult achitată nu la uzină, ci la IDMS (Intreprinderea de Distribuție a Materialelor Sportive - o aberație explicată într-un banc al vremii prin faptul că așa erai pregătit psihologic pentru *sportul* împingerii Daciei. :-))
    15 3
  • Citroen picasso, tu eşti maică ??

    :)))

    Ok, VW de la bla bla bla vrem FAPTE !

    Maşina la dealeri şi la ce preţ. De bla bla bla ne-am săturat.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru