Honda e nu va primi un succesor. Clienții vor SUV-uri

de Alexandru Monenciu
Vineri, 28.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai recente informații, modelul cu zero emisii Honda e nu va primi un succesor. Decizia a fost luată în contextul în care clienții se îndreaptă tot mai mult către SUV-uri.

Versiunea de serie a modelului electric de oraș Honda e a debutat în 2019, iar debutul pe piață a avut loc un an mai târziu. Imediat, mașina asiatică a captat atenția clienților cu designul său retro și, mai ales, cu tehnologia de care dispunea.

Chiar și așa, viitorul nu sună deloc bine pentru Honda e. Din câte se pare, modelul cu zero emisii nu va primi un succesor. Motivul este destul de simplu: clienții își îndreaptă tot mai mult atenția către SUV-uri.

Anunțul ar fi fost făcut de Rebecca Adamson, directorul diviziei de automobile din cadrul Honda UK.

În schimb, Honda își pune toate speranțele în noul SUV electric e:Ny1. Comenzile vor fi deschise în viitorul apropiat, iar primele unități vor fi livrate la începutul anului 2024.

via Autoblog.it

Comentarii (10)

  • Asta ar fi doar unul dintre motive. Dar Dacia Spring se vinde destul de bine.

    Un alt motiv ar fi ca masinuta asta ofera un range jalnic dar la un pret nejusificat de mare. Imi pare rau de designul reusit al acestei masini, mi-as fi dorit sa vad mai multe pe strada.
    22 0
  • Foarte corect ce spui : pretul este problema acestui model, de aceea nu se vinde. Dar managementul Honda nu va recunoaste asta niciodata.
    Aceasta "masinuta" are pret de lista de 40.000 euro. O fi inebunit lumea si planeta, dar se pare ca nu sunt suficient de multi nebuni care sa plateasca acest pret.
    16 2
  • Banditos
    Honda e.... are pretul prea mare
    Honda e:Ny1.... nu-l are pe vino-ncoa'

    In Europa Honda nu v-a bifa decat cu Civic si noul CRV
    6 2
  • Clientii vor suv-uri? LOL
    Fals.
    Nimeni nu vrea mizeria de honda-e.
    Este una dintre cele mai proaste oferte, parca un fel de jignire cu blazon, "ia mah de aici, ca va dam noi electrica, luati-o p-asta si ciocu mic"
    Cam asa e atitudinea honda cu acest cotet de masina. Scumpa ca dracu, slab dotata si ineficienta.
    Cum sa vii tu cu baterie 28kw?! Asa ceva se monteaza mai nou pe PHEV-uri care pe langa bateriuta respectiva mai au un motor termic si un rezervor cat de cat acceptabil.
    50Kw trebuie sa fie bateria la o asa masina.
    Si pretul de 25.000 euro, acum, pana vine viitorul tesla 2/z.
    Lumea nu vrea suv, doar ca din banii de honda -e mai pui vreo 5000 euro si iti iei model y.
    7 1
  • Andrei
    Îmi pare rău, dar nu cererea de SUV-uri e problema. Spring și Zoe se vând bine.
    Problema e ca e foarte mica, slab dotata și foarte scumpa. Combinație fatala.
    Păcat de designul foarte reușit.
    5 0
  • Mircea Badea
    e scumpa! dar e adevarat ca se umple de ciobani cu suvuri
    4 0
  • Lumea nu vrea SUVuri. Snobii vor SUVuri. Si prostii. Porcaria electrica nu se vinde pentru ca e scumpa si proasta, cam la fel ca toate electricele din oferta actuala. Din cauza bateriilor, practic afirmatia se poate extinde la toata gama de electrice. Inclusiv la Tesla. Vezi ca niste jurnalisti mai greu de convins de isteria climatica inventata au dat in vileag ca Tesla a masluit cifrele de autonomie, cu un tupeu greu de egalat chiar si de "producatorii traditionali".
    Eu tot mai sper ca lumea, publicul, se va trezi...
    6 4
  • https://www.reuters.com/investigates/special-report/tesla-batteries-range/

    Astept comentarii pertinente de la creatura cu 2 picioare si creier mort care imi urmareste postarile si se agita spasmodic p'acilea de cate ori postez ceva. :))
    4 5
  • Apropo, domnii de la AutoMarket, pe cand un articol despre practicile inselatoare ale Tesla? Haideti, ca v-am dat articolul mura-n gura. Incercati sa fiti verticali. Ca toata ziua sunteti cu electrificarea-n gura. :)
    4 5
  • Seriff
    @PMC, nu vei vedea vreodata asa ceva, daca era vorba de nu stiu ce soft de la VAG apareau 7 articole, nu scrie nimeni de minciuna cu autonomia la Tesla si nici despre problemele grave pe care le au, sau despre costurile de reparatii imense.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru