Hyundai a prezentat i30 N facelift: versiunea de performanță are până la 280 de cai putere și primește în premieră transmisie automată

de Daniel Popescu
Joi, 24.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a publicat informații detaliate despre i30 N facelift, care utilizează un motor de 2.0 litri cu până la 280 de cai putere și primește în premieră o transmisie automată cu dublu-ambreiaj.

Cu o săptămână în urmă, Hyundai a dat publicității câteva imagini cu i30 N facelift și a oferit informații sumare despre noutățile prouse de versiunea de performanță.

Constructorul sud-coreean a prezentat acum mai multe detalii despre acest model și a oferit de asemenea o galerie foto mai complexă.

Rivalul lui Volkswagen Golf GTI păstrează dimensiunile predecesorului său și adoptă modificări mai degrabă subtile la nivelul grilei și a farurilor LED, care au acum o semnătură sub forma literei V.

De asemenea, productorul menționează că circulația aerului în partea frontală a fost îmbunătățită pentru o aerodinamică superioară.

În partea din spate, i30 N facelift benficiaza de un nou spoiler, iar stopurile au fost la rândul lor redesenate, în timp ce evacuările sunt mai mari.

La interior, i30 N facelift propune un sistem de infotainment cu diagonala de 10.25 inch compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, iar modurile de condus au primit o serie de modificări la nivel grafic pentru a permite optimizarea mai rapidă a setărilor pentru motor și direcție. Scaunele au trecut la rândul lor printr-o serie de retușuri și sunt cu 2.5 kilograme mai ușoare.

Din punct de vedere tehnic, Hyundai i30 N facelift mizează din nou pe motorul turbo pe benzină de 2.0 litri, capabil să genereze 250 de cai putere și un cuplu maxim de 353 Nm.

Clienții pot alege însă și opțiunea Performance Package, prin care puterea crește la 280 de cai putere, cu 5 cai putere în plus comparativ cu predecesorul său. De asemenea, cuplul maxim crește la rândul său cu 39 Nm și ajunge acum la 392 Nm.

Cutia de viteze manuală cu șase trepte este în continuare standard, însă Hyundai oferă în premieră clienților opțiunea unei transmisii automate cu dublu-ambreiaj cu 8 trepte.

Noua cutie oferă și opțiunea N Grin Shift, accesibilă prin apăsarea butonului NGS pe volan, care oferă mai multă putere și un schimb mai rapid al treptelor pentru o perioadă limitată de 20 de secunde. În plus, inginerii asiatici au lucrat și la îmbunătățirea setărilor pentru direcție și suspensii.

Pe lista sistemelor de siguranță și asistență incluse se numără Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Following Assist, Blind-Spot Collision Warning (BCW), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA-R), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Warning (RCCW) sau Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA).

Livrările pentru i30 N facelift sunt programate să înceapă până la sfârșitul acestui an.

Via Hyundai

Comentarii (3)

  • Daca era un Golf cu 40%mai scump si cu performante mai slabe,era plin de comentarii pe aici.
    10 4
  • Alex D.
    Ai dreptate, oamenii sunt prea excitati de sigle si nu pot sa faca comparatii pret/performanta/fiabilitate lucide. Pana la urma ce cumparam, aia primim si mai departe, in rest, bravo hyundai, renault RS, Mazda, Honda Civic Type R, ati demonstrat ca se fac masini si in afara hotarelor nemtesti.
    8 3
  • pacat ca in europa nu se vinde si veloster N, care e deasupra lui I30 N, motorizat la fel si cu aceeasi cutie
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru