Hyundai ne promite o electrică accesibilă pentru Europa: va costa circa 20.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 19.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit șefului de marketing al Hyundai Motor Europa, constructorul asiatic pregătește un nou model cu zero emisii, de mici dimensiuni, pentru Bătrânul Continent. Acesta ar urma să coste circa 20.000 de euro.

Hyundai este unul dintre producătorii de automobile care mizează foarte mult pe electrificare. Constructorul asiatic a prezentat recent noul Ioniq 6, iar, anul viitor, familia Ioniq va fi completată cu un nou model. Este vorba despre SUV-ul Ioniq 7.

Între timp, însă, cei de la Hyundai se gândesc și la europenii care doresc un model cu zero emisii accesibil.

Într-un interviu acordat publicației Automotive News Europe, Andreas-Christoph Hofmann, director de marketing în cadrul Hyundai Motor Europe, a confirmat că un asemenea model este în curs de dezvoltare. Prețul de pornire se va învârti în jurul sumei de 20.000 de euro.

Până în 2030, Hyundai va intenționează să lanseze 11 modele cu zero emisii. Totodată, până în 2035, marca asiatică va opri vânzarea de mașini cu motor termic în Europa.

via Automotive News

Comentarii (10)

  • Clique
    20.000 euro și autonomie de cât?
    Hai să zic eu.. 160, 230 km ? Cam da.
    21 8
  • @Clique
    Discutam de o masina mica, de oras care nu se presteaza oricum la sute de km sau concediu pentru ca e mica si incomoda pentru distante mari.
    De exemplu: cineva scria pe un forum ca a facut cu un Hyundai I10, motor de 1,1 l cu un plin doar 270 km.
    Deci ce mare branza e ca faci 200 cu electric sau 270 cu benzina?
    Astea sunt masini de oras si naveta pe distanta scurta.
    24 12
  • Mircea Badea
    nu te limiteaza nimic...sper sa il vanda cat mai repede, sa ingropam termicele odata...
    8 39
  • Seriff
    @Mircea Badea si eu sper sa isi dea cat mai repede lumea seama de ce tepe sunt masinile electrice si cat de scumpe sunt bateriile si motoarele electrice cand vor pica, cat de nasol e sa iti planifici drumul in functie de statiile de incarcare, care ba nu merg, ba sunt ocupate, ba nu sunt, TEPE ADEVARATE, plus ca la fabricarea lor se polueaza la greu, nu sunt ECO deloc.
    24 9
  • Producătorii de electrice au grijă să asigure imposibilitatea reparării bateriei ceea ce înseamnă că după garanția de 8 ani, dacă s-a defectat o singură baterie din pachet, avem una bucată fier vechi pentru mediul înconjurător.

    Și de banii de care îți puteai cumpăra o termică, fie ea hibrid sau nu, plus banii pentru combustibil și mentenanță de vreo 300 000 km, te-ai ales cu o electrică valabilă 8 ani și un voucher rabla ediția 2030 când încă vei mai putea opta pentru o termică. :)
    22 6
  • @idic, ai scris cumva ”imposibilitatea reparării bateriei”? Dar tu ai auzit pe cineva cu o mașină termică să repare bateria, când se epuizează (de obicei după circa 5 ani)? Credeam că doar unul e ”șeriful” poluării aerului pe aici, dar văd că m-am înșelat. Dar oricum, se pare că omenirea își merită soarta. Planeta sigur va fi mai frumoasă fără noi!
    5 26
  • @Mână rece, sufletu'
    E bună comparația, mă așteptam chiar și la mai puțin de la tine.

    Înlocuirea unei baterii de 500 lei sau casarea unei mașini de 300 000 lei intră în aceeași categorie.

    Nu-i de mirare că recomandați electricele. Autosabotajul financiar e boală genetică.
    20 11
  • Daca vor veni cu un Picanto sau i10 electric la 20k, sa nu se oboseasca. Avem Spring tot pe acolo.
    Daca vin cu un i20 electric cu 300 km autonomie si 20k, ar mai fi ceva. Ma tem insa ca nu se poate asa ceva.
    Stau totusi si ma intreb cum de au reusit americanii sa faca Ford Maverick pick-up (fara sasiu separat ce-i drept) cu motorizare hibrida la $20k? Pe la noi nici un Focus 1.0 nu-ti iei de banii astia.
    1 2
  • Enigmatrix
    Full hibridele sunt viitorul pentru generația aceasta de mașini noi.
    Undeva la 5-10ani de acum încolo. Toyota și Hyundai/Kia dă de pământ cu europenele consacrate care s-au dus pe fentă greșită. (Au sărit din termic direct în electric)
    1 4
  • Picanto și i10 sunt mașini de clasă mică.

    Spring e o baterie cu roți.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru