Hyundai prezintă noul Ioniq 5 facelift: versiune N Line și baterie mai mare

de Alexandru Monenciu
Luni, 04.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai Ioniq 5 tocmai a primit un facelift pe piața din Coreea de Sud. Ulterior, varianta îmbunătățită a modelului cu zero emisii va ajunge și pe celelalte piețe.

Hyundai Ioniq 5, pur electric, a debutat în urmă cu 3 ani. Acum, modelul asiatic a primit un facelift pe piața locală din Coreea de Sud, varianta îmbunătățită urmând să fie disponibilă, ulterior, și pe celelalte piețe.

Înainte de toate, Ioniq 5 facelift propune o grilă revizuită și spoilere cu design proaspăt. Deși lățimea, înălțimea și ampatamentul au rămas neschimbate, lungimea a crescut cu 20 de milimetri. De asemenea, spoilerul spate a fost lățit cu 50 de milimetri.

Sunt disponibile jante cu design nou, iar luneta integrează acum un ștergător.

Pentru interior, Hyundai a pregătit mai multe butoane fizice, ca scurtături pentru o serie de funcții. Zona de încărcare prin inducție a fost revizuită, iar volanul încorporează zone iluminate, interactive.

Clienții vor putea opta pentru o versiune Ioniq 5 N Line, o cale de mijloc între versiunea standard și cea de înaltă performanță Ioniq 5 N. Vine cu spoilere ceva mai agresive, jante de 20 de inch cu design exclusiv, embleme N Line, scaune sport, cusături roșii și un volan nou.

Din punct de vedere al motorizărilor, Hyundai Ioniq 5 facelift a rămas neschimbat.

Cu mențiunea că versiunea standard oferă acum o baterie de 84 kWh (înainte avea o capacitate de 77.4 kWh). De asemenea, șasiul este acum mai rigid, iar motorul electric de pe puntea spate este mai silențios.

Noile Hyundai Ioniq 5 facelift și Ioniq 5 N Line vor debuta pe piața din Coreea de Sud în această lună. Așa cum spuneam, vor ajunge și pe celelalte piețe pe parcursul anului 2024.

via Motor1

Comentarii (9)

  • Daca nu trec la LFP, se-ngroapa-n mocirla.
    11 15
  • Andrei
    O mașină foarte frumoasa. Cel mai mult îmi pomace ca are un iz de hatchback deși e SUV.
    Când a fost lansată era foarte bine din punct de vedere tehnic dar acum e depășită de 3008 și probabil și noul Espace. Mai puțin la viteza de încărcare.
    3 18
  • E preferata mea din tot ce inseamna EV pe piata. Da, sunt subiectiv, imi place cel mai mult designul, dar imi place f mult si spatiul interior. Daca ar fi la un pret corect, mi-as lua una fara sa stau pe ganduri. Pentru nevoile mele e suficienta autonomia.
    Un pret corect pentru masina asta ar fi pe la 25 - 28000 full. Acum parca vad ca va fi 50.000. Or, la banii astia e jaf. Pacat...
    6 4
  • Cătălin
    Cat costa un ștergător de luneta ?
    4 2
  • Adică pocnitoarea 2.0 diesel e 65k și asta ar trebui să fie 25? Loool!
    2 15
  • @Matei, evident! Doar românul e învățat să cumpere mai pe mocangeală așa, da' să fie de calitate, musai. I se trage de pe vremea când statea la coadă la parizer.
    Și neapărat la 25.000 să aibă dotările de mașină la 80.000. Ca să moară "dujmanii" când o parcheză el în fața blocului.
    2 10
  • @ds: babaete, credeam ca-ti functioneaza pasta dintre urechi. Se pare ca nu prea. De la creaturi fardate ca cea pe care o aplauzi nu am asteptari.

    Sunt curios ce tigaie de 20 de ani conduci. :)

    Daca tot ai spus de dotari de masina de "baetzi plini da boaaaaani", Ioniq5 nu avea nici macar stergator in spate. Acum i-au pus. :) Mare prilej de bucurie pentru focile electrostimpulate :) In general bordul masinii e unul destul de simplut. Gurile rele spun ca deja e "demodat", e "uzat moral", cum frumos si original se exprima Edik. Aceeasi masina avea probleme, multe. De la golirea bateriei de pornire din senin (lasandu-si afara proprietarul si nemaipornind) pana la parbriz extrem de prost calitativ si care costa 1500 de eur sa-l schimbi. Updateurile sunt problematice, farurile masinii proaste. De asemenea, in romania cel putin revizia e mai costisitoare decat la un Diesel premium, cum ar fi un Diesel de la Mercedes. :) Materialele la interior sunt modeste, in traditia Hyundai, nici vorba de model de 50.000 de eur, cat costa un ioniq5. Si exemplele pot continua.

    Ar fi bine sa incerci sa te informezi inainte sa vomiti cretinisme. Nu de altceva da' te faci de ras. Hai pa! :))
    6 2
  • @pmc - gigele, pe sit-urile de specialitate Ionique 5 - 2021 are un rating de 5 *****. Ș aici se încheie discuția. De aici în colo e pierdere de timp să-ți mai explic câte ceva, dar risc.
    Încerc să răspund scurt ca să și poți pricepe.
    1. Ca să zici că prețul unei mașini electrice nu ar trebui să depășească 25.-28.000 e semn de mare ignoranță. Ca să fiu elegant în exprimare.
    2. Dacă nu avea ștergător pe spate în mod sigur nu era pe motiv de economie. Ia ghicește de ce nu avea.
    3. 1500 de euro (deh, cît valorează tigaia ta) schimbat în reprezentanță, costă un parbriz și la o mașină de cost mediu. Și spun asta pentru că sunt pățit.
    1 10
  • Bombardierul se închină la diesel Mercedes.
    2 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru