Hyundai prezintă primul său SUV de performanță: Kona N are motor de 2.0 litri turbo cu 280 CP și 392 Nm

de Paul Cosma
Marti, 27.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Kona N, primul SUV de performanță dezvoltat de Hyundai, vine cu un motor pe benzină de 2.0 litri turbo ce dezvoltă 280 de cai putere și un cuplu de 392 Nm. Poate parcurge repriza 0-100 km/h în 5.5 secunde cu funcția Launch Control, iar viteza maximă este de 240 km/h.

După campania de promovare din ultimele luni, a venit momentul să facem cunoștință cu un nou membru al gamei N de la Hyundai

Kona N este primul SUV care intră în această “familie”, respectiv al doilea model Hyundai N din Europa care beneficiază de transmisia automată cu dublu ambreiaj și opt rapoarte. 

Noul model dispune de un motor turbo pe benzină cu patru cilindri și 2.0 litri, ce dezvoltă 280 de cai putere și 392 Nm. Kona N oferă cinci moduri de rulare, respectiv Eco, Normal, Sport, N și Custom. 

Spre deosebire de varianta standard, SUV-ul de performanță a primit spoilere noi, o grilă frontală modificată și o nouă aripă spate. La interior, Kona N beneficiază de volan sport, scaune sport și o tapițerie specială. 

Pe lista noutăților se mai numără și funcțiile pentru gestionarea transmisiei, denumite N Power, N Grin și N Track Sense. 

În premieră pentru Kona N, Hyundai a venit cu noua nuanță de caroserie Sonic Blue, pe lângă Phantom Black Pearl, Atlas White, Cyber Grey Metallic, Dark Knight Grey Pearl, Ignite Red și Performance Blue.

Via Hyundai

Comentarii (26)

  • N-Line
    Daca l-ar fi limitat la 180 km/h, ar fi insemnat ca are cutia etajata mai scurt si ar fi avut acceleratie si mai buna ;-)
    12 6
  • N-Line
    De fapt rectific.
    Acum am vazut pe alt site ca e doar FWD.
    Am presupus, cum ar fi normal, ca fiind SUV ar avea AWD ca toyota yaris GR.
    Desi asa, doar ar patina rotiile din fata inutil.
    Nu ar obtine timp mai bun.
    ;-(
    11 5
  • @n-line
    Vine acum colegu' Vmax cu seatul de "500" de cai sa te urecheze,stai sa se trezeasca doar din visul de pe Nurburgring.PSImi place ca are frana de mana normala,fac ceva pe cele cu desfranate pe buton.
    8 19
  • N-Line
    @ @n-line

    De fapt eu sunt Vmax.
    Dar tocmai ca sa pun capat unor discutii interminabile cu idioti ca tine, am schimbat pseudonimul.

    Daca esti pe langa subiect si frustrat, nu inseamna ca nu e adevarat ce spun.
    Ce ti se pare asa incredibil la Leon de 500 de cai ? Si ca am fost pe Nur ?

    https://www.onlyrevo.com/product-details/software/seat/leon-mk2-2005-2012/123/stage-4

    IA UITA, MOCOFANE, STAGE 4 DE LA REVO... 500CP.
    18 11
  • N-Line
    @N-line,buna "gluma" ta dar te rog,nu te mai semna in numele meu!
    4 16
  • N-LINE
    @vmax,imi arati un cip tuning,asa,ce e cu asta? Teoretic din cip imi pot duce masina de la 333 la 450 de cai iar fiabitatea in pom.
    7 16
  • N-Line
    Ps. Te rog,pune o poza si cu masina ta,lasa google-ul.
    7 14
  • Ateca Cupra
    Mult zgomot pentru prea putin.
    Motor net inferior.
    Transmisie cert in dezavantaj comparativ cu DSG.
    Tractiune perfectibila.

    Nu sunt motive de ingrijorare.
    5 6
  • Ba,lasa minciunile ca esti baiat mare!Daca ma trimiti pe site-uri obscure care scot cu doar 700e 500de cai dintr-un motor de 265 si asta doar dintr-un ciptuning,inseamna ca esti mai habarnist ca un atehnic care n-a vazut o masina in viata lui.Ramane cum am stabilit,iti place sa aberezi la greu.
    @N-line Toyota Yaris gr e de departe cea mai tare masinuta la ora actuala.
    7 14
  • bah frustrat pana la dementa e vmax asta!
    Mai mult nu pot spune decat se dezvaluie el singur pe aici.
    10 15
  • N-line
    C-am uitat,poza cu mana in manusa a pilotului pusa pe schimbatorul de viteze automat face toti banii,mai ales ca masina are padele.Pampam.
    5 5
  • N-line
    Eu m-am semnat ȘI in primele doua comentarii,putin imi pasa ca esti de acord cu mine,nu ti-am cerut confirmarea.Manuta rosie acum si ca pe Nurburgring,1,2,3,Go sau Jet cu Seatul tau amarat de aici,logan spaniol cu butoane.
    7 7
  • N-line
    Ma scuzati ca sunt un frustrat de copil mucos, care viseaza la Porsche si Ferrari si daca eu nu am auzit de masini, doar ce am vazut in poze, fara sa ma pricep la tehnica, din frustrarea care ma roade, incerc sa ii jignesc pe cei care au masini reale, nu imaginare, ca cele din capul meu retardat.
    Daca eu nu imi permit, imi vars invidia pe altii.

    Scuza-ma Vmax, acum am avut un moment de luciditate, cand nu am alternat intre multiplele mele personalitati.

    Asteapta-te sa comentez aici ca un cretin, luandu-mi tot felul de nume, ca sa para ca sunt mai multe persoane care gandesc la fel de prost ca mine.

    Repet, scuza-ma anticipat.
    6 2
  • bai vmax esti praf bai. Cand credeam ca nu exista un pisalog frustrat mai mare decat edik ai aparut tu. Recunosc ca m-am inselat. Sunteti de departe pe locul 1 maestre.
    13 7
  • Sunt departe de cunoștințele domeniilor voastre,pot primii vă rog un sfat?
    Am un buget în jurul sumei 12000 euro
    Optez ptr un Suzuki ignis hibrid
    Voi ce sfat aveți?
    5 1
  • Sunt departe de cunoștințele domeniilor voastre,pot primii vă rog un sfat?
    Am un buget în jurul sumei 12000 euro
    Optez ptr un Suzuki ignis hibrid
    Voi ce sfat aveți?
    4 1
  • Du-te ma oligofrenule, care comentezi cu nume diferite.
    Eu Nu sunt frustrat, ca nu am de ce,
    Frustrat estu TU, de aia ma ataci... dar mai bine sa fie TACI (fara A),
    HAHA

    Eu oi fi praf de stele.
    Tu esti doar un kkt de caine
    6 13
  • Ultimul tau comentariu ca si celelalte demonstreaza ca @!!! are dreptate.
    Altceva decat sa-ti umpli gura de fecale stii?
    11 9
  • Seriff
    Nu sunt fan Hyundai, dar imi place faptul ca se fac in continuare astfel de masini care primesc si o varianta sport, gen Golf Gti, Focus ST, Megane Rs etc. E tare sa ai o masina din segmentul respectiv.
    8 3
  • Gura ta e plina cu fecale, si a celor care ma denigreaza.
    Unui mar ii spui mar, unui "scaun" ii spui "scaun" sau scato-man, dupa comportamentul lui abject.
    7 11
  • netam-nissan
    abia aștept primul așa-zis SUV cu tracțiune pe o singură roată.
    eventual pe aia de rezervă.
    21 0
  • @Dudu: Go for it dacă-ți place! (ca fiabilitate n-o să ai lăcrimații, zic asta ca ex-posesor de Swift Sport.)

    Ignis consumă infim, destul de spațios pt. micimea lui, în plus e f. ușor și d-aia vioi.
    L-am probat și e distractiv, chiar dacă nu perfect (puntea-spate mai țopăie pe unele cocoașe, iar direcția e mai ciudățică, dar te obișnuiești cu ea - mai exact, volanul nu prea ”revine” singur după bracări.)
    P.S: Eu am renunțat la marcă doar așa, ca protest (care oricum nu interesează pe nimeni :-)) că și-au hibridizat (la mișto) toată gama.
    18 1
  • Au inceput si coreeni cu "sportificarea" SUV-urilor. Eu nu prea inteleg acest trend.

    Dar daca lumea vrea asa ceva, de ce sa nu faca si ei un ban de aici?!
    11 1
  • pui de lele, ne miram cu totii cum de nu esti cenzurat de vreme ce iti versi laturile non stop pe aici. Ce sa zic? Poate faci parte din redactie. Uite postez un mesaj mai jos asemanator cu ale tale sa vedem daca o sa reziste mult pe aici.
    9 2
  • Asa cum am promis, in urma analizei textului comentariilor rezulta ca vmax e un avorton purulent cunoscut mai ales prin ma-sa, centurista de frunte din Ferentari si prin tac-su pederast functional. Am zis.
    11 3
  • Frustratilor inconstienti si nepriceputi... ce pot sa va spun...
    Daca atatea dovezi nu va fac sa vedeti realitatea... va las in zeama voastra si...
    Dumnezeu sa va ierte !
    3 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru