Feedback

Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP

Publicat Luni, 08.07.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 0
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 1
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 2
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 3
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 4
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 5
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 6
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 7
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 8
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 9
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 10
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 11
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 12
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 13
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 14
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 15
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 16
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 17
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 18
Îmbunătățiri pentru versiunea de circuit Porsche 911 RSR: motor boxer de 4.2 litri amplasat central și până la 515 CP - Poza 19
Porsche a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea îmbunătățită a lui 911 RSR. Modelul de circuit primește un motor boxer de 4.2 litri, o transmisie nouă și va putea fi urmărit în cadrul curselor care fac parte din Campionatul Mondial de Anduranță.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a profitat de Goodwood Festival of Speed pentru a dezvălui publicului versiunea îmbunătățită a lui 911 RSR, mașina cu care va concura în Campionatul Mondial de Anduranță în sezonul 2019/2020. Conform oficialilor Porsche, 95% dintre componentele proaspătului 911 RSR sunt noi. Farurile, sistemul de frânare, ambreiajul, scaunul și câteva accesorii ale suspensiei sunt sigurele elemente care au fost preluate de pe vechea versiune de circuit.

Porsche 911 RSR beneficiază de un motor boxer cu 6 cilindri amplasat central. Unitatea are 4.194 de centimetri cubi și, în funcție de mărimea admisiei de aer, aceasta poate furniza până la 515 CP. Vechiul motor folosit de nemți avea 4.0 litri, iar puterea maximă oferită ajungea până la 510 CP.

Nemții mizează acum pe o cutie secvențială cu șase trepte ceva mai ușoară decât vechea transmisie. În plus, sistemul de evacuare a fost redesenat, iar cele două terminații ale acestuia sunt integrate în zonele laterale ale mașinii. Mulțumită acestui traseu nou, designerii au putut dezvolta un nou difuzor spate care oferă performanțe îmbunătățite. Mai mult decât atât, oficialii producătorului german spun că au îmbunătățit și alte elemente de caroserie.

Versiunea îmbunătățită a lui Porsche 911 RSR a primit o variantă nouă a sistemului de avertizare pentru coliziuni, dar și o serie de modificări la nivelul structurii pentru îmbunătățirea siguranței.

Primele teste pe circuit au fost realizate anul trecut în luna august la Weissach. A urmat apoi o sesiune de anduranță de 6.000 de kilometri care a avut loc în luna martie pe circuitul Paul Ricard.

Noua versiune a lui Porsche 911 RSR va putea fi admirată în premieră în cadrul cursei de anduranță de la Silverstone din luna septembrie. 


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru