Jaguar Land Rover mărește investițiile și vrea să lanseze noi modele: grupul va cheltui peste 5 miliarde de dolari pentru revitalizarea vânzărilor

de Petre Barac
Joi, 24.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar Land Rover a anunțat că va cheltui aproximativ 5.3 miliarde de dolari, în următoarele 12 luni, pentru dezvoltarea tehnologică și lansarea unor modele noi care să revitalizeze vânzările grupului.

La sfârșitul lui 2016, Jaguar Land Rover spunea că jumătate din gama sa de modele va fi electrică sau hibridă până în 2020, fiind scoasă din discuție opțiunea unor mașini cu tehnologii autonome.

Grupul JLR traversează o perioadă mai puțin fastă, fiind pe punctul să reducă producția la două dintre fabricile sale din Marea Britanie, din cauza vânzările foarte slabe și a incertitudinii provocate de Brexit.

Britanicii nu se lasă descurajați și anunță că investițiile lor de anul acesta vor fi mai mari decât cele de anul trecut. Astfel, în următorul an financiar, britanicii vor să cheltuie circa 5.3 miliarde de dolari pe noi tehnologii și modele care să revitalizeze vânzările grupului.

“Vom continua investițiile în vehicule noi, facilități de producție și o nouă generație de tehnologii care să fie în acord cu strategia noastră privind mașinile autonome, conectate și electrice, a declarat Ralf Speth, CEO-ul Jaguar Land Rover.

Vânzările unor modele noi precum Jaguar E-Pace sau Range Rover Velar nu au fost până acum pe măsura așteptărilor, însă britanicii speră că lucrurile vor lua o turnură favorabilă odată cu suplimentarea bugetului de investiții.

Via Automotive News

Comentarii (2)

  • va rog traducerea
    salut petre
    facilitati inseamna inlesniri, usurari
    nu exista in limba romana expresia facilitati de productie - este complet gresit
    te rog sa faci corectarea necesara, nu e nicio rusine sa traduci termenul ca fabrici sau uzine de productie
    multam
    7 1
  • Velar nu are cum sa se vândă bine cu prețul prohibitiv actual. Apoi, deși pe net pare ok, în realitate arata bizar, disproporționat. Practic este un RR Sport căruia i s-a înclinat parbrizul si i s-a redus din înălțimea cabinei. Teoretic acesta lupta în clasa cu X3, GLC, practic este cat modelul mai sus menționat, deci se bate cu X5, GLE, Cayenne, deci fără prea mari șanse.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru