Kilometraj record pentru o Tesla Model S: 1.5 milioane de kilometri

de Alexandru Monenciu
Vineri, 07.01.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O Tesla Model S P85 din Germania, folosită ca taxi, a ajuns la o performanță impresionantă: în 6 ianuarie 2022, kilometrajul a arătat 1.5 milioane de kilometri parcurși

Germanul Hansjorg von Gemmingen - Hornberg este deja celebru în rândul pasionaților de mașini electrice și, mai ales, în rândul fanilor Tesla. Acesta și-a făcut un obicei din a stabili recorduri de kilometri la volanul modelelor producătorului american.

Așadar, după ce a parcurs mai bine de 620.000 de kilometri cu o Tesla Roadster, germanul și-a achiziționat un Model S P8 pe care îl folosește și în ziua de azi ca taxi. În iulie 2019, kilometrajul sedanului electric indica 900.000 de kilometri parcurși, iar în luna noiembrie, a aceluiași an, a fost atins milionul de kilometri.

În octombrie 2020, neamțul făcuse 1.2 milioane de kilometri cu acel Model S P85. Anul acesta, în 6 ianuarie, a mai stabilit un record: 1.5 milioane de kilometri.

De-a lungul anilor, mașina a avut câteva intrări în service. Spre exemplu, după 290.000 de kilometri, bateria originală a fost înlocuită pe garanție. Inițial, în service a fost montată o baterie "folosită" (care a fost utilizată 150.000 de kilometri), iar mai apoi a fost instalată o baterie nouă.

Totodată, germanul a înlocuit trei motoare până la 680.000 de kilometri, iar cel de-al patrulea era încă în parametri la 1.000.000 de kilometri.

via Insideevs

Comentarii (21)

  • God ... sa schimbi 3 motoare electrice ... macar se vede o evolutie si in domeniul asta... ultimul pare sa fi tinut cel putin 500k km ...
    Singura mea problema este ... cati km sa faci frate sa ajungi la cifrele astea. Si mai ales cat a stat omul asta la incarcat, deja mi-e mila de el sa ai un asa stil de viata ... sa traiesti in masina
    22 4
  • Nimic nou si nemaivazut decat poate pentru Tesla.
    La raionu diesel, business as usual:
    https://www.youtube.com/watch?v=1KEJLhnwfxw

    ...
    N-as sari insa cu picioarele pe Tesla pentru 3 motoare inlocuite si 2 baterii. Daca sunt doar astea, e un lucru remarcabil. Ma indoiesc insa ca e doar la a 3-a baterie mai ales ca probabil nenea a folosit superchargere la greu.
    10 1
  • Edikkk
    290.000 km prima baterie
    150.000 km a doua baterie (era SH)
    1.060.000 km a treia baterie

    Concluzie Bateriile de pe Tesla S duc între 300.000- 1.000.000 km

    Cele FLP apropo vor fi mai trainice
    7 14
  • Edikkk
    Motoarele , primele trei, au dus 220.000 km în medie fiecare, ultimul - al patrulea - a dus 820.000 km și încă mai poate
    7 11
  • Edikkk
    Asta maşina fiind TAXI deci bateria şi motorul folosite intensiv
    6 12
  • Cu pârțurile astea, nu m-ai este mult până îi depășesc pe apple.individul nu este sănătos.frasu pare dus de-a binelea.cum dracu să distrugi NASA și să trimiți specialiștii la un debil ca ăsta.telescopul l-au trimis prin ESA din din guyana.omul este un dement.constelatia lui ne face prizonieri pe propria planetă
    4 10
  • gabiposi@yahoo.com
    Nimeni nu spune cat au costat toate inlocuirile,motoare plus baterii si mai ales cum se recicleaza bateriile.
    12 5
  • Autenticstyle
    Salutare tuturor care au ceva de zis inteligibil, ptr restu' care nici măcar ei nu stiu ce zic am un mesaj:intoarceti-vă la cazanele voastre cu motoare pe combustie!
    6 4
  • Cât de curând va ajunge in România cu numai 160 mii km la bord
    11 1
  • Edikkk
    :)))) exact dci
    1 6
  • Bateriile de la mașinile convenționale cum se reciclează?
    3 1
  • Edi te-am rugat politicos sa ma ignori
    6 1
  • Edikkk
    Nop, dle dci, nu am să pot să vă ignor
    1 7
  • Chiar nimeni nu citește faptul că s-au schimbat piese în garanție la 290.000?
    8 1
  • Intre timp nu zice nimeni cate schimburi de ulei, filtre, bujii, DPF, AD blue si alte consumabile s-ar fi schimbat la o troaca diesel de exemplu.
    Cred ca nu trebuie sa ii plangeti voi de mila despre cat a stat la incarcat. Daca omul vedea o problema in asta, ar fi revenit la diesel, dar nu a facut-o.
    8 7
  • Sunt atât de multe femei care stau cu același bărbat zeci de ani deși sunt bătute dimineața la prânz și seara...
    6 1
  • inexorabil
    Cei mai mulţi oameni cerebrali s-au lămurit deja: nu-i nicio scofală cu e-frenezia…Doar scamatorie eco-propagandistică. Mă rog, sigur se vor mai arunca pe fereastră, pardon, pe e-dezvoltare nişte sute de miliarde (euro/dolari), cu care s-ar fi putut combate (măcar parţial) sărăcia pe Glob, dar mai degrabă “aerul curat” ţjne de foame, nu?
    7 5
  • Mi se pare catastrofala "performanta". Deci sa schimbi 2 baterii si 3 motoare mi se pare inimaginabil. Un Diesel bun, de exemplu, Mercedes, merge fara nicio reparatie capitala 1,5 mil km.
    6 2
  • Seriff
    https://www.antena3.ro/externe/finlandez-detonare-masina-tesla-manechin-elon-musk-protest-cost-baterie-623794.html
    Las si eu asta aici
    5 0
  • "Not great not terrible!" =))
    Pai ce e asa deosebit la "performanta" asta?

    Daca schimba doar bateria, hai ca mai intelegeam.

    Dar asa...ce e de lauda aici? Ce nu a schimbat la masina?
    3 0
  • Mă întreb ce anume s-a stricat la un motor electric că nu a mai putut fi reparat (sau nu s-a mai meritat). Probabil că la un moment dat se arde cu totul, că rulmențți se pot schimba, perii cu cărbuni nu are. Ori poate din proiectare sunt făcute să țină atât. Remarc totuși că fiabilitatea unui motor electric Tesla este la un sfert față de fiabilitatea unui motor benzină 1,4 de Logan care în mod normal duce 1 milion de km (că de aia nu se mai fabrică nici astea).
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru