Lamborghini se teme să rişte lansarea lui Urus în contextul unor conflicte în Orientul Mijlociu

de Bogdan Mirică
Joi, 16.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lamborghini Urus este într-un stadiu avansat de dezvoltare. Cu toate acestea, italienii se tem că situaţia economică mondială ar putea determina clienţii să nu cheltuiască 200.000 de euro pentru un SUV de lux.

Deşi este unul dintre cele mai aşteptate SUV-uri ale deceniului, Lamborghini Urus ar mai putea întârzia. Potrivit unor surse apropiate constructorului din SantAgata Bolognese, decizia de a produce Urus încă aşteaptă undă verde.

Audi ar urma să decidă materializarea proiectului, însă există unele temeri privind profitabilitatea SUV-ului. Instabilitatea economică mondială şi climatul dezechilibrat din Orientul Mijlociu ar urma să afecteze serios decizia de cumpărare a unui SUV exotic, al cărui preţ va ajunge la aproximativ 200.000 de euro.

SUV-ul Lamborghini a fost dezvoltat deja sub formă conceptuală, iar discuţiile privind producţia sunt avansate. Cu toate acestea, factorii mai sus enunţaţi ameninţă continuarea proiectului. „Suntem convinşi că Urus va putea creşte vânzările noastre la nivel mondial, dar condiţiile financiare trebuie să fie solide. În acest moment există semne care ne duc cu gândul la o evoluţie negativă a economiei, generată de neliniştea din Orient.

Chiar dacă acest lucru nu se reflectă momentan şi în evoluţia noastră comercială, fiindcă estimăm vânzări mai mari decât în 2013”, a declarat o sursă anonimă, citată de Autocar.

Urmareste Automarket
Noul Lamborghini Urus este aşteptat să folosească platforma modulară MLB, anunţată deja pentru viitoare SUV-uri mari, cum sunt Volkswagen Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne şi chiar Bentley EXP9F.
Sub capotă se va afla un ansamblu hibrid, cu resurse extrem de generoase, asemănător celui pe care l-am văzut pe conceptul Asterion, prezentat luna aceasta la Salonul Auto de la Paris.

Lamborghini Asterion Concept, primul hibrid din istoria italienilor 

via autocar

Comentarii (12)

  • La asemenea ABOMINATIE n-as plati nici 20 de euro, daramite 200.000!
    17 10
  • Daca s-o gasi UNUL ratacit care s-o cumpere, apai se va aplica f bine zicala "banii nu cumpara bunul gust".
    12 5
  • Nu stiu de ce le este frica ca nu se va vinde ca numai din Romania o sa aiba sute de cereri .
    Toti romanasii care au acum bmw X6M , cayenne turbo , mertan suv amg ..etc o sa migreze spre labo' Urus ca doar e ultima fitza.si la 200k euro este un mizilic :)
    7 3
  • frica?
    Cititi printre randuri: LE ESTE FRICA DE ESEC.

    Au si motive. Lamborghini "Urâtus" e noul babalau pentru copii
    10 4
  • ...eu as plati 20 de euro pe ea...la cat e kg de fier vechi mi-as scoate un profit frumusel daca as duce-o la casat.
    10 6
  • @gigel
    Nu cred ca e cazul sa bagi in aceeasi galeata acel "mertan suv amg" , adica ML-ul cu X6 (cocosatul de la notre dame) si cayenne turbo care-i o curca grasa intr-o mare de gheparzi aerodinamici... deci nicio treaba!
    o ciudatenie in curtea porsche; ceva ce nu-i reprezinta si pateaza spiritul pur sportiv.
    ML-ul e ceea ce ar trebui sa fie!
    6 2
  • Nu cred ca m-am exprimat pe inteles tuturor , pe mine nu ma intereseaza forma masinilor ci marimea lor, a motoarelor si utilitatea lor.
    Faptul ca majoritate acestor masini in Romania sunt cumparate de oameni care stau in orase supra-aglomerate , in care locurile de parcare sunt putine si poluarea este mare , ne arata ca aceste masini nu sunt cumparate in functie de utilitate ci doar sa le arate vecinilor si celorlati concitadini ca ei au masini mari si ca pot ocupa 2-3 locuri de parcare deodata si ca pot polua dupa bunul lor plac atat aerul pe care il respiram cu totii cat si dpdv fonic .
    Nu conteaza ca ai un ML , GL , X6 , Q7 sau alte abrevieri atat timp cat stai intr-un oras aglomerat si o astfel de masina nu face decat sa incurce circulatia , sa ocupe 2 locuri de parcare , consuma si polueaza cat 10 masini si nu in ultimul rand costa cat cel putin 5 masini ....atunci aceasta masina nu aduce nici un avantaj financiar sau ecologic posesorului .
    Si atunci de le cumpara lumea ? ...pai aici intervine mentalitate , apare 'ego-ul " posesorilor care trebuie hranit , imaginea sociala .
    Deci nu conteaza in oras se merge bara la bara intr-o masina care poate atinge 300Km/h atat timp cat proprietarului ii faca placere sa priveasca de sus pe ceilalti participanti la trafic , sa traga sfori la primarie ca sa-i rezerve 2 locuri de parcare ca pe un singur loc nu incape monstrul , sa arate la lume ca el are bani si "valoare" desi locuieste intr-o locuinta care costa mai putin decat a dat pe masina .
    In concluzie labo' Urus va avea un succes garantat pe piata din Romania cat si pe multe alte piete din Europa , America , Asia sau Orientul Mijlociu .
    7 3
  • @gigel
    In cazul asta sunt de acord cu tine. Din pacate grandomania e boala grea in Romania.
    S-ar putea vindeca dand o tura prin Italia, unde cu toate ca veniturile medii si nivelul de trai sunt mai ridicate decat in Romania (deci nu e vorba ca nu si-ar permite o rata la X6), oamenii s-au orientat preponderent spre masini micute. Clasa mini, mica sau cel mult compacte. Si asta datorita aglomerarii, stradutelor inguste, acelor de par samd. Poate ca ar trebui sa luam o lectie de la ei.
    5 2
  • Voi deschideti un subiect care probabil nu isi are rostul. Dar e spumos :) In romania exista astfel de masini, despre care ziceti voi ca nu isi au rostul intr-un oras aglomerat (desi probabil ca nu ati prea umblat prin diveresele capitale mari ale lumii asteia ca sa vedeti ca ce spuneti voi acolo nu se prea aplica) pentru ca taxele la masinile astea de lux cu motoare mari sunt absolut infime. Unde traiesc eu, pentru o masina de 200k de euro ai plati anual probabil 25.000. Daca motorul este mare si caii multi, asigurarile te-ar considera un sofer cu risc ridicat si in loc de cateva sute pe an, ai plati brusc cateva mii. Atata vreme cat tuturor li se permite printr-o impozitare cel putin lejera sa detina masini de lux, Romania va fii in continuare un paradis pentru toti. In alte tari nu vezi atatea masini de lux nu pentru ca oamenii nu isi permit sa le cumpere, ci pentru ca nu isi permit sa le tina. In romania este exact pe dos. Din aceasta cauza romanul nu o sa isi puna nici macar o secunda problerma - am eu nevoie de masina asta ? Sau e doar fita de buftea ? In egala masura, cei mai multi dintre romani nu or sa inteleaga in veci ca produsele care li se par aberant de scumpe doar pentru ca ei nu isi permit, exista, culmea, pentru ca pe lumea exista oameni care isi permit. Care au muncit mai mult ori au furat mai mult, dar cu siguranta care au facut mai mult decat media care nu face decat sa comenteze si sa toace marunt din buze.
    1 3
  • N-ai inteles nimic...nu e vorba de pret aici... e vorba de gabarit.
    Dar tocmai asta spuneam... romanul grandoman vede numai pretul... e un stimul foarte puternic, ce anesteziaza o logica de bun simt.

    Si cand spun grandoman, ma refer si la cei care isi permit si la cei care doar viseaza la asemenea masini.
    2 0
  • In Austria pentru 400 CP platesti lunar 600€
    Numai in Ro asigurarea nu tine cont de clientii care nu au avut probleme
    Aici scade sau creste exponential cu accidentele
    0 0
  • mie imi place conceptul, dar na, mie imi plac sf-urile. iar interiorul parca facut din honeycomb -uri, usor militarizat mi se pare cel putin interesant :). cel putin este altceva.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru