Lynk & Co continuă să crească în Europa. În 2024 ajunge și în România

de Alexandru Monenciu
Marti, 13.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Până la finalul anului 2024, marca Lynk & Co va fi prezentă în 19 țări europene, inclusiv în România.

Pentru cine nu știe, constructorul de autombile Lynk & Co este deținut de Geely Automobile Holdings și Volvo Cars. În acest moment, marca este prezentă în 9 piețe europene, mai exact în Suedia, Olanda, Belgia, Germania, Spania, Franța și Italia.

În 2024, Lynk & Co continuă să se extindă pe Bătrânul Continent, iar pentru asta a încheiat un parteneriat cu cei de la SEEAG.

Până la finalul anului, marca Lynk & Co va fi prezentă pe 19 piețe europene. Pentru început, chinezii vor deschide o reprezentanță în Grecia și România, iar mai apoi vor urma Slovenia, Croația, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord, Kosovo, Albania și Moldova.

Modelul Lynk & Co 01 este echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid și are o autonomie de 75 de kilometri în modul pur electric. Atinge 100 de km/h în 8 secunde și a primit calificativul de 5 stele la testele de siguranță Euro NCAP.

În Germania, SUV-ul pornește de la 46.000 de euro.

via Lynk & Co

Comentarii (8)

  • De prin 2013 crește Link&Co în Europa, o sa caut în arhive, cam aceeași care lăudau marea ofensivă chinezească sunt și acum, sub diferite forme .
    4 2
  • sa vina, dar la preturi incepand cu 46 000 ... nu prea vad cine s-ar inghesui sa le cumpere
    4 1
  • Cu adausul comercial,eventual taxe ZUE ,dublamdu- i prețul inițial?
    3 1
  • Fifi lulu cu preturi peste tesla la nonameuri din astea.
    Pe bune, toti producatortii auto iau tesla ca si cum ar fi cel mai ieftin si prost si de acolo incep sa bage in ele.
    Dar mai nou, masinile se vand precum un televizor.
    Face un blogger un review, prezetand ce se vede la suprafata, si gata, "masina excelenta doamne-doamne, ideala, cumparati. Uite ce bine luceste si luminite si design"
    O masina trebuie sa reziste 20 de ani ca popa...
    Cat timp avem masini de 100 de ani , exford model T care sunt folosite zilnic, nu exista replici ca o masina noua sa nu fie folosita si in 2100 fara probleme
    6 6
  • Lumea evolueaza si vrea altceva, nu sa tina o masina cate 100 de ani.
    Poate unii le schimba la 2-3 ani.
    Imagineaza-ti ca fara ei, dan_grc nu ar avea de unde sa isi cumpere masina, ca lui ii plac alea sh mereu.
    O garantie de 10 ani, sau 200000 km si revizii gratutite nu prea primesti la multe marci...asa cum ofera Zeekr de exemplu pentru masinile electrice din Europa.
    BMW ofera vreo 3 ani in care vreun an masina sta prin service pentru recalls ca sa nu ia foc sau sa nu se dezmembreze pe drum.
    2 2
  • Un nou delir despre mărcile chinezești, el vorbește de Zeekr, dar n-a vazut niciuna în realitate, asta e noutatea, partea veche este obsesia pentru Bmw, care va rămâne forever, ia mai trage un ochi pe Consumer Reports, Bmw este mult peste singura marcă chinezească din top 30, adică Volvo .
    2 2
  • danbolovan
    Da cu ce ai măsurat tu că bmw este mult peste mărcile chinezești ? Că am văzut câteva modele chinezești cu un finisaj interior peste orice premium european. Iar despre fiabilitatea bmw a început să fie legendară la ce bani trebuie să bagi în ele după ce ieși din garanție.
    2 2
  • N-am măsurat eu obsedatule, ci diferite organizații, desigur ca este o conspirație ca nu vor sa introducă și mărci chinezești . Până la urmă, ce marcă chinezească ai ? De când va știu latrati la Bmw, acum ați început cu chinezoaicele, vezi ca și Vietnam a-a băgat pe fir .
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru