Mai mult ca perfectul: Cel mai rapid Bentley al momentului a devenit și mai rapid

de Bogdan Mirică
Luni, 04.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bentley a anunțat o serie de revizuiri importante pentru actualul Continental GT Speed. Limuzina sportivă primește cai putere în plus și o ediție specială Black.

Bentley a revizuit cel mai rapid model creat vreodată la Crewe. Este vorba despre Continental GT Speed, versiunea de performanță a limuzinei cu două locuri. Constructorul britanic a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru versiunea vârf de gamă, implicit un propulsor ceva mai puternic.

Continental GT Speed păstrează unitatea V12 de 6.5 litri, dar beneficiază de 7 cai putere și 20 de Nm în plus. Așa se face că puterea totală ajunge la 642 de cai, iar cuplul maxim de 840 de Nm este disponibil pe o plajă mare de turații, cuprinsă între 2000 și 5000 de rotații.

Resursele suplimentare îmbunătățesc timpul de accelerare de la 0 la 100 de km/h, care scade acum de la 4.1 la 3.9 secunde. Viteza maximă ajunge la 331 de km/h.

Esential 642 de cai putere oferă noul Bentley Continental GT Speed.
3.9 secunde sunt necesare pentru sprintul de la 0 la 100 de km/h.
Odată cu îmbunătățirile aduse noului GT Speed, Bentley oferă și o ediție specială, denumită simplu Black Edition.
Ea este disponibilă în ambele variante de caroserie, coupe și cabrio, și se remarcă prin mai multe elemente de culoare neagră la exterior: jantele de 21 de inch, cu cinci spițe, și elementele decorative care erau în mod normal cu finisaj cromat. Extensia spoilerului frontal și deflectorul posterior pot fi vopsite într-una din culorile contrastante Hallmark, Beluga, Saint James și Cyber Yellow.

Interiorul primește inserții din fibră de carbon, un finisaj negru, piele contrastantă în nuanțele Porpoise, Beluga, Pillar Box Red și Cyber Yellow, folosite pentru a crea o sinonimie cu elementele de la exterior. Nu lipsesc scaunele Mulliner GT Design și cusăturile contrastante la nivelul portierelor și al scaunelor.

Comentarii (9)

  • Urata cu spume...uite un superlativ pe care ar trebui sa si-l puna la colectie, daca tot sunt in bransa
    21 22
  • @neh
    Daca si Continental GT e urat....Loganul tau cum e ?
    15 17
  • Doamne cat reuseste VW sa vrajeasca snobii si cu modelul asta care arata 90% identic de vreo 10 ani daca nu mai bine . Ceva nou ca designul asta este suprasaturat deja. Ok are wwww12 dar totusi a devenit o banalitate prin Bucuresti pe Dorobanti sunt mai multe decat taxiurile.
    5 5
  • @Scorpionul.negru
    Pret / design?
    E bine daca exista o paralela Bentley - Logan. Ghici cine iese in castig?
    15 2
  • Motor de 6.5 litri ? Iar bate-ti campii.
    4 5
  • inexorabil
    Iată ce scriam eu pe AM, ȋn urmă cu aproape un an și jumătate: “ […] pe mine nu mă deranjează faptul că pe şefii Cadillac-ului îi domină mania emulaţiei, ci năstruşnicia de a-şi alege adversarul într-un mod total eronat, neconform cu tradiţia! Adică n-aş fi zis nimic negativ, dimpotrivă, chiar m-ar fi entuziasmat o eventuală decizie a lor de a provoca…RR-ul sau Bentley-ul […]. În consonanţă cu renumele pe care şi l-au făurit încă din zorii istoriei automobilului, superluxul trebuie să fie (să rămână!) câmpul lor de bătaie, nu luxul şi cu atât mai puţin…puterea brută, viteza, sportivitatea (uite că la Bentley aceste calităţi definitorii de bolid sunt compatibile cu estetica frapantă, dar trebuie să-ţi meargă mintea pentru a reuşi o asemenea combinaţie)”.

    Cu această ocazie, ȋmi reafirm elogiile la adresa celor de la Bentley. Ȋn schimb, mă mâhnește faptul că o asemenea marcă aparte a stârnit interesul unor analfabeți parveniți (pardon de pleonasm!) precum “Moni și Iri”. Poate că ar fi cazul ca Bentley să inițieze un proces de selecție al clienților, așa cum face Ford cu al său GT. Mă veți ȋntreba: “Și cine să fie clienții cărora li s-ar cuveni Bentley-uri? Intelectualii de vază ai Cetății?”. De ce nu? “Dar ei preferă, de bună voie, ceva mult mai modest, conform cu veniturile lor”. Da, din cauza societății distorsionate ȋn care trăim. Mi s-a acrit literalmente să urmăresc aproape zilnic, volens nolens, cum idioți pe figurile cărora citești instantaneu că sunt blestemați din naștere să rămână idioți pe vecie și nimic altceva ȋn plus sau ȋn minus “birjăresc” netulburați, la adăpostul “legii egale pentru toți”, mașini care sunt (nu doar par!) pălării prea mari pentru capetele lor de rață și ȋncă acestea se numesc…Mercedes, Audi și BMW, ȋn timp ce avem olimpici internaționali de matematică (ocupăm primul loc ȋn Europa la această materie!) care, probabil, se deplasează cu mijloacele de transport ȋn comun sau conduc/vor conduce niște “trotinete”. Sau ce ziceți de acel puradel de 14-15 ani din Timișoara surprins la volanul unui Continental de 300.000 de euro? De fapt, ce-ar mai fi de zis? Ne-au cotropit țiganii (aștept să fiu arestat pentru incorectitudine politică: n-am folosit termenul “adecvat" și "european”, acela de rom, dar mă revanșez acum: esența de rom se obține ȋn presa hidraulică).
    4 4
  • @Wolf
    La ani iti dau dreptate....din 2003 arata 90% la fel cu mici modificari. Dar ce sa ii mai faca ? E o masina perfecta in felul ei. Sa ii faca farurile dreptunghiulare ca la Phantom ? Ar da urat ! :)) Cand ai o caroserie buna nu o schimbi din 4 in 4 ani cum face Audi BMW si Mercedes cu modelele lor care si schimbate la 4 ani tot nu reusesc sa ajunga un Bentley din 2003-prezent ca frumusete.
    1 3
  • @scorpion
    Vorbim de o masina foarte scumpa este normal sa nu o prea schimbe la design. Nu este la fel de comerciala ca celelalte.
    1 1
  • Eu ma intreb doar ce-o fi aia "limuzina cu doua locuri"?!
    ...Poate-o fi vrut sa scrie autorul "limuzina cu doua usi"? Hmm, tot cu virgula da socoteala.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru