Feedback

Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie"

Publicat Luni, 17.02.2020
de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Comenteaza 21
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 1
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 2
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 3
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 4
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 5
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 6
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 7
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 8
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 9
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 10
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1: "Ne așteptăm să fie cel mai rapid monopost al nostru din istorie" - Poza 11
Mercedes a prezentat noul monopost pentru sezonul 2020, despre care afirmă că se așteaptă să fie "cel mai rapid monopost produs vreodată" de constructorul german.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a oferit primele imagini și informații despre noul monopost cu care va aborda sezonul 2020 al Formulei 1. Numele oficial al noului monopost este Mercedes-AMG F1 W11 EQ Performance și include astfel brandul pe care germanii îl vor utiliza pentru modelele electrice de performanță de serie.

Întrucât regulamentul tehnic este stabil, monopostul reprezintă o evoluție a celui de anul trecut, însă germanii susțin că au modificat vasta majoritate a celor peste 10.000 de componente.

Pe baza acestor retușuri, Mercedes anticipează că W11 va deveni cel mai rapid monopost construit vreodată de echipă.

Toto Wolff, șeful echipei germane, nu face un secret din faptul că obiectivul principal este cucerirea celor două titluri mondiale, așa cum s-a întâmplat de șase ori consecutiv începând din 2014, atunci când a apărut ultima schimbare majoră a regulamentului tehnic.

"Cu toții știm că avem o treabă de făcut și rezultate de livrat pentru a ne împlini propriile așteptări. Muncim din greu pentru a ne pregăti în cel mai bun mod posibil. Nu ne simțim îndreptățiți să câștigăm curse și titluri, știm că trebuie să muncim din greu pentru asta, așa cum am făcut în fiecare an", a explicat austriacul.

Lewis Hamilton și Valtteri Bottas au efectuat deja primele tururi demonstrative cu noul monopost, înainte de startul primei sesiuni de teste, care va avea loc pe circuitul de la Barcelona în perioada 19-21 februarie.

Via Mercedes


Comentarii (21)

  • Fanii Ferrari asteapta cu nerabdare sa pice si ultimele recorduri detinute de Schumacher.
    14 20
  • Hamilton nu va fi campion anul asta.
    28 16
  • lica huian: daihatsu materia se mai fabrica? Raspunde
  • Costel
    excesiv de vanitoase afirmatiile singurului individ de altfel pe care-l consideram cu picioarele pe pamant la Mercedes din perspectiva consideratiei minimale care-ar trebui oferita macar acelei parti deloc insignifiante a publicului avizat al marelui circ dar de inteles pan' la urma fiindca dupa ce-or vazut/revazut arma letala SF1000 celor din Brackley nu le-o mai ramas decat sa-si faca singuri curaj in fel si chip inaintea unui sezon in care-s creditati doar cu sansa secunda la ambele titluri mondiale , prevestirea la frontiera infantilismului a celui mai rapid monopost din istoria Benz nefiind sub nicio forma o conditie suficienta pentru atingerea obiectivelor ci confirmandu-mi nimic altceva decat o flatulenta mediatica a austriacului , permisa de altfel in aceasta perioada a anului dar ce-i mai important si definitoriu in ceea ce priveste o proiectie matura si rationala in 2020: a faptului ca-s deja in cautare de justificari pentru motivarea esecului in acest sezon deoarece razboiul in 2020 ii de dus cu un adversar redutabil si implacabil (sf1000- vettel -binotto -leclerc) si nicidecum cu ei insisi asa cum o fost pana acum in era V6T din motive/circumstante pe care nu le mai amintesc atat din motive de spatiu si timp dar si pentru ca nu-s dispus sa ma angrenez in polemici inca din luna lupilor
    16 15
  • Arata bine "jucaria". In doua-trei zile incepem sa ne facem primele pareri.
    7 3
  • Yo și tu
    @Costeluș - bla bla bla bla bla Mercedes ia titlul!
    10 15
  • Neutru
    Dacă ei spun trebuie să-i credem.Au testat în particular, au informații pe care noi nu le avem.Și e logic să fie așa,fiecare echipă a lucrat pentru asta(monopost mai rapid).N-a spus că-i cel mai rapid de pe grilă doar cel mai rapid Mercedes.
    9 0
  • E clar ca au prima șansă având în vedere ultimele 6 campionate, dar vom vedea. La constructori șanse cred ca sunt mai mari tinand cont de perechile de piloți. La piloți poate Verstapen și Leclerc sa-l incurce pe Hamilton, Vettel si Albon ....
    1 0
  • Ce prosti astia de la Mercedes: muncesc fac simulari, optimizeaza 10000 de componente si nu-si dau seama ca o sa ia bataie de la Ferrari.
    Pai trebuiau sa-l intrebe pe Costel si le spunea el direct, ca sa nu se mai chinuie ei atat.
    11 9
  • Prefer să fac pe pescarul care nu spune dacă și câți pești va prinde până nu lansează momeala și nu mulinează. Cum și-n pescuitul sportiv e tare important măiestria așa și-n sportul ăsta, cu măiestrie, poți obține rezultate surprinzător de bune. Bine, în anii care-i trăim, avem parte de o F1 unde depinde și alte lucruri... Vom trăi și vom vedea.
    6 2
  • Costel
    @green-alex ,

    tu ii un novice clasic , ce-o afirmat mai devreme toto wolff reprezinta deja temelia insuccesului in 2020 pentru mercedes deoarece pseudoargumentul sau ii musai straveziu si sper pentru binele profesional al austriacului ingurgitabil doar de catre Ola la sfarsit de sezon dar pe de alta parte cat se poate de facil de identificat de toti aceia pentru care aceasta intrecere se prezinta deja cu foarte putine enigme fiindca pe o abordare similara dar cert amatoristica si musai scuzabila pentru o reprezentanta a sexului slab in F1 poa' sa apara maine si Claire cu al sau monopost FW43 si sa sustina ca-i o autentica fuzee dar numai in situatia in care duduia impartaseste mass-media intregul adevar , acela de a fi comparat exclusiv cu FW42(2019) , tocmai de aceea singura raportare leala a monoplace-ului W11 ii la benchmark iar reperul marelui circ in 2020 ii incepand de saptamana trecuta ,dupa opinia specialistilor care-or disecat deja in ultimele zile cele doua creatii , realizarea celor din maranello : SF1000
    8 12
  • ferari sf90 inseamna sfarsitul la hegemonia mercedes in f1 spuneau "specialiştii " la începutul sezonului trecut... SF1000....
    Din pacate s-ar putea să fie un sezon mai plictisitor ca anul trecut, sper că nu
    6 0
  • Circuitul de la Imola , s-ar putea sa inlocuiasca MP al Chinei .
    f1i.com/news/367864-imola-circuit-submits-bid-to-replace-chinese-gp.html/amp
    7 0
  • Cristian : Nu funcționează turometru km si vitezometru Raspunde
  • Circuitul din China e ok, mai bun decat Imola, dar prefer Imola.

    Poate face RBR o masina mai de soi, cat de cat, si atunci Hamilton nu mai ia titlul. E cel mai bun de pe grila ... cu exceptia lui Verstappen.
    3 10
  • Costel
    maine, 19.02.2020 ii sebastian vettel all day long alaturi de SF1000!
    evident ca primul contact dar si primele reglaje apartin maestrului
    5 7
  • THE SPINNING GERMAN
    Incepe sezonul de comics, cu fetel la volan. Credulii il vad campion la Ferrari....eu zic ca va fi acelasi looser sau, primul campion care ajunge pilot nr.2.
    2 6
  • din suflet sper sa castige ferrari anul acesta..gata, ne am saturat de mb, ajunge..
    5 1
  • @ion nu vreau să te dezamăgesc dar cred că șansele sunt mai mari la locul 3 decât la locul 1. Depinde dacă pilotul nr 2 ca valoare de la Ferrari (vezi campionatul trecut) va fi mai bun ca Albon.
    1 1
  • @SPINNING GERMAN
    Cica Vettel este in negocieri pentru un nou contract pe 2 sau 3 ani ( sursa este credibila peste 50% ).
    Oricum indiferent daca se adevereste sau nu el "looser" la ferrari si tu looser dupa tastatura. :)))
    4 1
  • 1 Valtteri Bottas Mercedes 1m17.313s 78
    2 Sergio Perez Racing Point 1m17.375s +0.062s 58
    3 Max Verstappen Red Bull 1m17.787s +0.474s 91
    4 Carlos Sainz McLaren 1m18.001s +0.688s 64
    5 Esteban Ocon Renault 1m18.004s +0.691s 59
    6 George Russell Williams 1m18.168s +0.855s 73
    7 Charles Leclerc Ferrari 1m18.289s +0.976s 64
    8 Robert Kubica Alfa Romeo 1m18.386s +1.073s 57
    9 Kevin Magnussen Haas 1m18.466s +1.153s 52
    10 Daniil Kvyat AlphaTauri 1m18.484s +1.171s 53
    1 0
  • https://youtu.be/3nh1GqpSVfY
    1 0
  • Costel
    dupa juma' de zi de teste lipsa lui vettel din motive medicale ii cat se poate de elocventa , Arsenie Boca fiind depasit de Sainz si Verstappen "incaltati" cu gume mai dure (c2) comparativ cu monegascul (c3) iar clasarea dupa 4 ore de teste ii de-a dreptul josnica pentru ceea ce poate livra SF1000!!!

    insanatosire grabnica sebastian !

    ii nevoie mai mult ca oricand de aptitudinile tale pentru a pune in valoare intreg potentialul monopostului ferrari!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru