Mercedes A180 CDI este cel mai economic model din istoria mărcii

de Bogdan Mirică
Vineri, 11.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes introduce o nouă versiune în gama actualului A-Klasse. Este vorba despre A180 CDI BlueEfficiency, gata să îşi adjudece titlul de cel mai economic Mercedes din istorie.

Mercedes extinde gama actualului A-Klasse cu două versiuni noi, ce vor face deliciul celor care îşi doresc un automobil cu consum redus în clasa premium.

Constructorul german oferă noul A180 CDI BlueEfficiency, echipat cu motor diesel de 1.5 litri şi 109 cai putere, asistat de o cutie manuală cu şase rapoarte. Angrenând roţile faţă, ansamblul răsplăteşte proprietarul cu un consum mediu de numai 3.6 litri/100 de kilometri şi o rată a emisiilor de numai 92 g/km.

Alături de versiunea diesel, A-Klasse primeşte şi un nou entry-level pentru cei care preferă benzina. Este vorba despre versiunea A180 BlueEfficiency, propulsată de un motor cu patru cilindri de 1.6 litri, capabil să ofere 122 de cai putere. Şi această configuraţie garantează un consum redus, de numai 5.2 litri/100 de km şi emisii de 120 g/km.

Esential 3.6 litri/100 de km consumă cel mai economic Mercedes din istorie.
5.2 litri/100 de km consumă versiunea pe benzină Mercedes A180 BlueEfficiency.
Mercedes merge şi mai departe de atât şi promite un consum mediu mai mic cu 0.2 (diesel), respectiv 0.3 litri (benzină) pentru nivelurile de echipare de bază ale versiunilor amintite mai sus.

Pentru a putea atinge aceste valori, Mercedes a operat o serie de modificări importante.

Printre acestea se numără acoperirea parţială a grilei radiatorului, instalarea unor accesorii aerodinamice, reducerea gărzii la sol cu 15 mm, modificarea transmisiei pentru a obţine rapoarte mai lungi şi, nu în ultimul rând, recalibrarea unităţii de control a motorului.

Pentru a identifica cât mai bine aceste versiuni economice, Mercedes a instalat în partea frontală şi un set de LED-uri, poziţionate chiar în interiorul spoilerului.

Ambele versiuni economice vor fi puse în vânzare la mijlocul lunii februarie, livrările urmând să înceapă în martie.

via Mercedes

Comentarii (10)

  • motorul Renault face bublicitate lui mercedes!

    )
    32 9
  • antonny
    daca are motor de renault .....si consumul e mic
    26 9
  • Si o sa scrie pe spate powerd by Dacia :))
    36 8
  • noroc cu astia de la renault ca le dau motorul. Acum Dustur-ul si A-Klass-ul au acelasi motor:).
    28 8
  • Da...motor preluat de la Renault... Rusinicaaaa...
    19 17
  • eu am mers cu motorul dCi de 90 de cai pe Citan si va pot spune ca motorul si cutia de viteze preluate de la Renault au fost modificate putin astfel incat e o incantare sa conduci asa ceva. cu totul alta senzatie decat acelasi motor si aceasi cutie in 5 trepte de pe Symbol, de exemplu, alt Renault cu motorul asta n-am condus. cand i-am intrebat ce e cu preluarea asta, cei de la MB au raspuns simplu: un diesel atat de mic nu aveam si nu avea rost sa cheltuim mult pentru dezvoltarea lui, asa ca am preferat sa luam unul bun si sa-l rafinam. eu zic ca diferenta se simte
    28 8
  • prostii
    asta e prosie! nu poate mercedesul sa faca mai bun de chit era!
    3 11
  • am vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca motorul 1.6 DCI de la renault e unul dintre cele mai moderne motoare de pe piata si are inglobata tehnologie de ultma generatie. cel de 1.5 DCI daca a fost preluat de mercedes inseamna ca e bun. eu am un renault laguna 1.9 dci si cel mai mult la masina imi place motorul.
    14 3
  • marius
    Motorul dCi de la Renault este reusit.
    De altfel si motorul MultiJet de la Fiat este bun.
    Nu spun ca motoarele diesel nemtesti ar fi proaste. din contra sunt extraordinare, dar sa critici tot ce este non-Deutschland e o mare prostie.

    In mod normal pe acest site te astepti sa intalnesti iubitori de automobile, care vin cu comentarii constructive.

    Daca nu-ti place o anumita marca, un anumit model, un motor, ori te abtii de la comentarii, ori vii cu argumente clare, documentate care sa aduca plus valoare articolului.

    in cele mai multe cazuri oamenii nu-si cumpara masina pe care o vor, ci masina pe care si-o permit.Toti ne dorim Ferrari, dar slava Domnului ca majoritatea sunt constienti ca o masina trebuie intretinuta corespunzator.

    Decat BMW Pisicuta sau Ursulet cu fumul taras ca la locomotiva cu aburi, mai bine un Logan 1.2, dar intretinut conform manualului.

    Sunt sigur ca posesorii de hoituri din astea de prin '90 arunca cu comentarii aiurea doar sa se bage si ei in seama.
    22 1
  • eu am mers cu motorul dCi de 90 de cai pe Citan si va pot spune ca motorul si cutia de viteze preluate de la Renault au fost modificate putin astfel incat e o incantare sa conduci asa ceva. cu totul alta senzatie decat acelasi motor si aceasi cutie in 5 trepte de pe Symbol, de exemplu, alt Renault cu motorul asta n-am condus. cand i-am intrebat ce e cu preluarea asta, cei de la MB au raspuns simplu: un diesel atat de mic nu aveam si nu avea rost sa cheltuim mult pentru dezvoltarea lui, asa ca am preferat sa luam unul bun si sa-l rafinam. eu zic ca diferenta se simte
    5 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru