Producătorul auto din Dearborn, Michigan, și compania de tehnologie au anunțat că utilizatorii vor putea accesa inventarul dealerilor participanți și cumpăra vehicule rulate direct prin Amazon.
Programul este lansat inițial în Los Angeles, Seattle și Dallas și va include doar modele second-hand care trec prin inspecții riguroase și sunt vândute cu garanții specifice.
Producătorii auto încearcă de mai mult timp să le ofere clienților experiențe de cumpărare mai simple și axate pe online, pentru a evita timpul petrecut în reprezentanțe.
Tesla vinde vehiculele sale electrice direct către consumatori, exclusiv online, în timp ce Ford și General Motors sunt obligate de legislația din statele americane să vândă prin dealeri francizați.

CEO-ul Ford, Jim Farley, a afirmat că modelul de vânzări directe adoptat de Tesla îi oferă acesteia un avantaj semnificativ de cost. Sub conducerea sa, Ford a extins opțiunile de achiziție online, în special pentru modelele electrice.
Hyundai a anunțat la finalul lui 2023 că va vinde modele noi prin Amazon, devenind primul producător auto care face acest lucru. Ford este al doilea constructor auto care își oferă modelele pe platformă.
Ford a declarat că între 160 și 180 de dealeri și-au exprimat interesul pentru program, iar aproximativ 20 se află în proces de lansare a vânzărilor prin Amazon. Clienții pot finaliza achiziția online, însă trebuie să ridice vehiculul de la dealerul selectat.
via Reuters











Comentarii (0)