Nissan GT-R va primi un sistem de propulsie hibrid de 700 CP derivat din prototipul de Le Mans

de Sebastian Toma
Marti, 26.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan lucrează la următoarea generaţie a lui GT-R, despre care se spune că va avea un sistem de propulsie preluat de la prototipul folosit de marca niponă în Le Mans, GT-R LM Nismo.

Esential 700 CP este nivelul de putere aşteptat de la viitorul Nissan GT-R.
Nissan GT-R va primi un succesor hibrid echipat cu tehnologie din Le Mans, anunţă nemţii de la Auto Bild citând surse din cadrul companiei. Viitorul "Godzilla" va beneficia de un sistem de propulsie preluat de la GT-R LM Nismo, prototipul japonezilor pentru Cursa de 24 de Ore de la Le Mans şi în alte viitoare etape de anduranţă. În cazul modelului de competiţie, vorbim despre un sistem hibrid compus dintr-un motor V6 twin-turbo de 3.0 litri, asistat de un motor electric. Dacă în cazul lui GT-R LM Nismo, întregul ansamblu dezvoltă un total de 1.250 CP, viitorul GT-R se va bucura de un total de 700 CP, titrează publicaţia germană.

Următoarea generaţie a lui Nissan GT-R este aşteptată să debuteze în 2018 şi va avea o configuraţie cu patru locuri. Modelul va păstra amplasarea motorizării în faţă şi tracţiunea integrală pentru a asigura performanţe optime şi în condiţii de aderenţă scăzută. În ceea de priveşte aspectul viitorului GT-R, în cadrul unui interviu acordat britanicilor de la Top Gear, reprezentanţii Nissan au declarat că toate imaginile prelucrate digital care prezentau diferite posibilităţi de design pentru următorul GT-R sunt departe de adevăr, deci nu ne rămâne decât să aşteptăm până la dezvelirea formelor cu care ar trebui să ne încânte viitorul R36.

Aşa arată Nissan GT-R LM Nismo, prototipul mărcii pentru cursele de anduranţă.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte performanţele dinamice ale viitorului GT-R hibrid, cei de la Nissan aşteaptă un timp 0-100 km/h sub 2.8 secunde şi un timp sub şapte minute la Nurburgring.
Până atunci, japonezii promit să îmbunătăţească platforma actuală, R35, despre care afirmă că are în continuare rezerve de putere şi că poate asigura performanţe suplimentare prin revizuirea suspensiei, a electronicii şi a elementelor aerodinamice.

Via Autobild

Comentarii (2)

  • qwerty
    Abia astept sa vad GT-R LM Nismo la LeMans. La inceput nu reuseam sa inteleg de ce oare au facut o masina cu motor fata si tractiune fata. Acum, dupa putina documentare, sunt absolut uimit la cat de destepti sunt oamenii astia. Stiu ca suna ciudat, dar, sunt convins ca o sa se bata in fata cu audiurile.
    7 2
  • @qwerty: Si eu sper sa-i vad in lupta pt podium. Mai avem putin de asteptat...
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru