Nissan GT-R50 By Italdesign a intrat în producția de serie: modelul cu 720 CP va fi asamblat în doar 50 de unități

de Cornel Șocariciu
Joi, 05.12.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a anunțat că modelul GT-R50 by Italidesign a intrat deja în producție, iar primul exemplr de serie va putea fi admirat la finalul săptămânii curente în cadrul Nismo Festival.

În 2018, Nissan și casa de design Italdesign au aniversat 50 de ani de existență, iar cele două companii și-au unit forțele și au dat naștere conceptului Nissan GT-R50 By Italdesign. O versiune de pre-serie a fost expusă în premieră în luna decembrie a anului trecut, iar producătorul nipon a anunțat în acel moment și deschiderea listelor de comenzi.

Nissan GT-R50 By Italdesign va fi produs în doar 50 de unități, iar fiecare exemplar va fi croit după preferințele posesorului. Acum, oficialii Nissan spun că au demarat procesul de asamblare, livrările fiind programate să înceapă în a doua parte a anului viitor.

Mai mult decât atât, reprezentanții Nissan spun că vor aduce un exemplar de serie în cadrul Nismo Festival, eveniment care se desfășoară pe circuitul Fuji International Speedway în 8 decembrie. Publicul european va avea ocazia să admire modelul Nissan GT-R50 By Italdesign în luna martie în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Modelul dezvoltat de Nissan și Italdesign mizează pe motorul biturbo V6 de 3.8 litri care oferă 720 de cai putere și 780 Nm.

Prețul anunțat de Nissan pentru un exemplar GT-R50 By Italdesign este de 990.000 de euro fără taxe.

Comentarii (9)

  • Mda......Momentul ala cand Italia a facut un copil cu Japonia (in Germania, l-au nascut in Germania) apoi l-au dat spre adoptie. "get it ?"
    * despre design..*.those FU***n' Italians....
    9 1
  • mircea badea
    io zic sa numim masinile care scot fum cu "noul model de epoca.."
    2 9
  • netam-nissan
    lectie cum supersportista nu demult cea mai abordabila se umfla-n pene de 10 ori, de la 99K la 990K euro
    pardon, 1.2 milioane de fapt cu tva
    un fleac, lambo ferrari e ciuruiti
    15 1
  • @netam

    e masina de colectie din momentul achizitiei...are rost sa discutam pretul?
    6 8
  • netam-nissan
    #vianu ..asa e cum zici da numa cand inghiti heringu rosu
    adica oricum o sucim cu tot cu profit maxim modificotuningurile gtr in spetza nu fac nici un sfert din mormanul de coco ceruti
    si dati clar ca e limited wow
    a mad world
    13 1
  • @netam

    de-as fi fan Nissan GTR (si in punga gros) as cumpara-o cu banii jos.

    dar nu sunt

    PS ma intereseaza ce bani castiga? care este rata profitului, etc? ar fi o analiza de chibitz. Ca si client (cu un anumit nivel financiar) e ultimul lucru care m-ar apasa.
    2 6
  • netam-nissan
    iar ai dreptate vianu. nici nu mai conteaza ca intr-o lume ku kuru-n sus doar ca in logica asta dementza se amplifica
    6 0
  • Probabil ca multi stiu ca in ziua de azi, ceea ce este facut manual costa.Sunt doar 50 de masini modelul asta construite ca sa aniverseze 50 de ani de cand au facut primul GTR. Au folosit fibra de carbon pentru a inlocui plasticul. Totul facut manual. 1.2 milioane este un pret destul de mic pentru ce ofera masina asta.
    La cererea clientului se poate pune si o motorizare a viitorului.MOTORINA cu multe filtre .
    3 3
  • CEEA CE DEMONSTREAZA CA NEMTII AU TALENT IN VANZARI (ITALDESIGN FAC PARTE DIN VAG), IAU O MASIN A DE 90K PUN NISTE BRIZBIZURI SI VOILA 990K, ASTEPTAM CU NERABDARE LOGANUL DE 150K
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru