Feedback

Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută

Publicat Joi, 28.03.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 13
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 1
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan Pathfinder Hybrid: 250 CP şi consum mediu de 9 litri la sută - Poza 2
Nissan a prezentat la Salonul Auto de la New York versiunea hibridă a noului Pathfinder. Sistemul de propulsie hibrid al SUV-ului nipon dezvoltă 250 CP şi 329 Nm, iar consumul mediu declarat este de nouă litri la sută.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan Pathfinder Hybrid a debutat la Salonul Auto de la New York în versiunea de serie, exemplarul din imagini fiind destinat pieţei din Statele Unite ale Americii. Modelul este animat de un motor pe benzină de 2.5 litri, supraalimentat, cuplat unui motor electric de 15 kW. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hibrid care livrează 250 CP şi 329 Nm. Transmisia este un CVT Xtronic, iar întregul sistem de propulsie este gestionat de un set de ambreiaje dezvoltat de Nissan, pentru a asigura o trecere imperceptibilă între cele două motoare. Bateriile sunt montate sub cel de-al treilea rând de scaune, păstrând modularitatea celui de-al doilea rând de scaune.

Versiunea hibridă a lui Pathfinder are un consum mediu declarat de nouă litri la sută. În comparaţie cu versiunea 3.5 V6, vorbim despre o diferenţă de 24%, potrivit datelor anunţate pentru piaţa americană. Pathfinder Hybrid este disponibil atât într-o versiune cu tracţiune faţă, cât şi în versiuni cu sistemul All-Mode 4x4-i, care oferă tracţiune integrală decuplbilă. Indiferent de sistemul de tracţiune ales, modelul are un sistem Hill Start Asssist.

Urmareste Automarket
La nivelul design-ului exterior, modelul prezintă blocuri optice cu LED-uri şi o serie de sigle specifice care ne anunţă că vorbim despre un hibrid. Interiorul beneficiază de aceleaşi elemente ca şi versiunile cu motorizări otto cu excepţia afişajului din centrul ceasurilor de bord, unde sunt prezentate informaţii cu privire la sistemul hibrid al SUV-ului japonez. Americanii vor primi noul Pathfinder Hybrid începând cu vara anului curent. Pentru moment, nu avem informaţii despre disponibilitatea acestei versiuni pe piaţa europeană.

Via Carscoop


Comentarii (13)

  • Asa arata noul Pathfinder? WTF?
    17 43
  • rotile nu sunt integrate cu caroseria ce arata de ca si cum ar pluti pe roti...
    e prea umflata caroseria!
    15 34
  • Cristian: Am cumpărat o mașina din Anglia și la înmatriculare are nevoie de... Raspunde
  • Vasilica
    Horror "fie la ei acolo!!"
    15 37
  • interior la cote inalte
    exterior sub nivelul marii

    dar ce conteaza, cine are nevoie isi cumpara si un porc spinos ca animal de companie
    11 22
  • cum adica: "Pathfinder Hybrid este disponibil atât într-o versiune cu tracţiune faţă"?? ce e bataia asta de joc? asta e un break hybrid si hidos nicidecum Pathfinder!
    12 29
  • Asta-i versiunea pentru americani. Intotdeauna Nissan a oferit modele restilizate pentru Europa. Cu Volkswagen sau alti constructori credeti ca-i altfel?
    30 7
  • Adrian
    O masina buna dar urata cu craci ! Arata ca un porc in prag de ajun.
    7 19
  • Pentru toti cei ingroziti imi pare rau sa va anunt dar cam asa o sa arate in mare si versiunea ce va fi vanduta in Europa. Face parte din noua filozofie de design de la Nissan.
    5 18
  • Parca este un Renault Koleos mai mare....

    NIci o legatura cu imaginea de offroader, dupa cum sugereaza numele.
    3 16
  • parca este din anii 80...cred ca o sa consume 9 litri la suta de metri la cat de urata este...
    1 14
  • George
    Va cam roadeti unghiile de ciuda observ. Toti stim ca Nissan e peste Volksvagen. Calmati-va. Pathfinder poate da lectii oricand unui Touareg.
    24 2
  • Intr-adevar! Pathfinder e masina pentru BARBATI ADEVARATI, nu fetite. Pentru fetite, exista intotdeauna Touareg, Santa Fe sau ChiuSapti.
    21 2
  • MihaiDaniel : Sfaturi achiziție Raspunde
  • Arata super ! Nissan e marca cu cea mai specializata gama 4x4 din Europa. Putin respect nu strica, daca vreti sa dovediti ca sunteti maturi si cunoscatori auto. Nissan a bagat viteza la greu in ultimii ani. Eu le apreciez eforturile.
    18 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru