De asemenea, compania va extinde disponibilitatea modelelor Nismo, cu obiectivul de a crește vânzările acestora de la aproximativ 100.000 de unități în prezent la 150.000 până în 2028. Între 40% și 60% din această creștere este așteptată să provină din afara Japoniei.
Nissan nu a oferit indicii privind modelele care vor primi versiuni Nismo, dacă noile modele vor fi echipate cu motoare cu ardere internă sau electrice ori pe ce piețe vor fi lansate.
Totuși, compania a declarat că va lua în considerare colaborări cu parteneri externi pentru noile modele Nismo.
În prezent, Ariya Nismo, SUV-ul electric al producătorului japonez, este singurul model Nismo oferit în Europa. Pe alte piețe, Nissan comercializează versiuni Nismo pentru modelele Z, Skyline, X-Trail și Patrol.

Nissan a mai adăugat că va crea și o serie de vehicule prototip destinate „activităților de competiție”, care vor fi utilizate pentru a accelera dezvoltarea atât a componentelor hardware, cât și a celor software în anul următor.
Nissan a subliniat că motorsportul va rămâne o parte esențială a planurilor sale de viitor.
În prezent, marca este prezentă în Formula E și în campionatul japonez Super GT.După ce a înregistrat pierderi semnificative în ultimii ani, Nissan a lansat un amplu plan de redresare, denumit Re:Power, sub conducerea noului CEO, Ivan Espinosa.
via Automotive News











Comentarii (0)