Feedback

Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP

Publicat Vineri, 29.11.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 0
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 1
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 2
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 3
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 4
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 5
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 6
Noul BMW Z4 a fost modificat de AC Schnitzer: motorul de 3.0 litri dezvoltă acum 400 CP - Poza 7
Tunerul AC Schnitzer propune un pachet de performanță și câteva modificări de caroserie pentru BMW Z4. În urma îmbunătățirilor, versiunea Z4 M40i dezvoltă 400 CP și 600 Nm.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În cursul zilei de 28 noiembrie, AC Schnitzer a publicat primele imagini și detalii referitoare la pachetul de performanță pregătit pentru Toyota Supra. Acum, reprezentanții casei de tuning din Germania vin cu o ofertă asemănătoare pentru BMW Z4.

Cea mai puternică versiune BMW Z4 se "ascunde" sub indicativul M40i. Sub capota roadster-ului german se află motorul pe benzină de 3.0 litri cu șase cilindri care dezvoltă 340 de cai putere și 500 Nm.

Cu ajutorul unui software nou pentru unitatea de control dezvoltat de AC Schnitzer, motorul pregătit de constructorul german oferă 400 de cai putere și 600 Nm. În acest moment, reprezentanții casei de tuning nu au anunțat și timpul necesar pentru 0-100 km/h sau viteza maximă.

Odată cu noul software, tunerul german propune și câteva modificări la nivelul suspensiei. Conform oficialilor AC Schnitzer, acestea vor fi disponibile și pentru versiunile Z4 echipate cu motoarele de 2.0 litri. În cazul lui Z4 M40i, suspensia pregătită de tunerul german scade garda la sol cu până la 25 de mm, în timp ce pentru variantele Z4 sDrive20i și Z4 sDrive30i, noile arcuri vor apropia mașina de sol cu până la 35 de mm.

Pentru partea de design, AC Schnitzer oferă un set de praguri laterale inscripționate cu numele companiei, un splitter de culoare neagră, accesorii pentru aripa spate și jante cu design special cu diametrul de 20 de inch. Aceste elemente de caroserie vor putea fi comandate pe toate versiunile de motorizare. Conform oficialilor AC Schnitzer, în scurt timp vom vedea și pachete de performanță pentru Z4 sDrive20i și Z4 sDrive30i. 


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru