Noul Mercedes-Benz Clasa E Estate: versiune PHEV cu 100 km autonomie electrică

de Alexandru Monenciu
Marti, 20.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noua generație Clasa E Estate. Printre altele, break-ul german vine cu o nouă versiune PHEV care promite o autonomie electrică de 100 de kilometri.

Spre finalul lunii aprilie, nemții de la Mercedes-Benz au prezentat noua generație Clasa E. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea break sau, cu alte cuvinte, cu noul Clasa E Estate.

GRILA ILUMINATĂ, OPȚIONALĂ

Din punct de vedere estetic, Clasa E Estate preia majoritatea elementelor introduse de sedan, inclusiv grila frontală care, opțional, poate avea un contur iluminat. Sau farurile care integrează emblema mărcii germane.

Partea din spate, însă, te duce cu gândul la CLS Shooting Brake.

Potrivit germanilor, noul Mercedes-Benz Clasa E Estate oferă mai mult spațiu pentru pasageri, asta și pentru că ampatamentul a crescut cu 22 de milimetri. În tot acest timp, volumul de încărcare al portbagajului a scăzut de la 640 la 615 litri, cu scaunele spate în poziție normală.

Dacă le rabatezi obții 10 litri în plus față de vechiul model: adică 1.830 de litri, față de 1.820 de litri.

În cazul în care optezi pentru un Clasa E Estate PHEV, volumul portbagajului este de 460 de litri.

VERSIUNE PHEV CU 100 DE KM AUTONOMIE ELECTRICĂ

Că tot veni vorba, E300e Estate este singura versiune plug-in hybrid disponibilă momentan în Europa.

Combină un motor pe benzină, de 2.0 litri, cu 204 CP cu o unitate electrică, de 129 CP, integrată în transmisia automată cu 9 rapoarte.

Ansamblul dezvoltă în total 312 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.5 secunde. Bateria de 25.4 kWh promite o autonomie electrică de peste 100 de kilometri.

Clienții mai au la dispoziție versiunile E200, cu 204 CP, și E220d cu 197 CP. Ambele au la bază un motor de 2.0 litri, mild-hybrid.

Ulterior, gama va fi completată inclusiv cu un motor diesel, cu șase cilindri.

În rest, avem un interior demn de Clasa S, cu tehnologia MBUX Superscreen, cu 3 ecrane, și finisaje premium. Prin intermediul ecranului central pot fi accesate aplicații ca TikTok, Webex, Zoom și Vivaldi, dar și jocuri.

Pasagerul din dreapta poate urmări, pe display-ul din fața lui, conținut video.

Să nu uităm de camera selfie integrată. Pe lângă fotografii, aceasta poate fi utilizată și pentru conferințe online, atunci când mașina staționează.

Noua generație Mercedes-Benz Clasa E Estate debutează pe piața europeană în toamna acestui an.

via Mercedes-Benz

Comentarii (12)

  • Octavian
    Mamă ce sexy este ! Mi-e mereu mi-o plăcut modele astea dric (Wagon) mai ales cele de la Volvo . Pot spune că dric-ul este cel mai bun fel de caroserie ( părere mea ) si Pick up-ul , în loc de SUV
    1 4
  • M.am.oprit aici cu cititul

    Prin intermediul ecranului central pot fi accesate aplicații ca TikTok,

    Nu mulțumesc. Oricum n aveam bani de așa mașina, dar nici articolul nu l am mai citit până la capăt.
    Poate.mercedes asta e făcut pentru chinezi totuși...
    Să pună și niște opțiuni pentru alte popoare de exemplu niste sticla de vodka la rece, poate îl vor vinde și pe alte piețe. Profit sa iasa
    9 2
  • Andrei
    Nsrei, nu cred ca te obliga nimeni sa folosești aplicația aia. Și probabil nu o poți folosi în mers, ca la Tesla.
    4 0
  • Am avut cam tot timpul un combi (încă am) in familie dar Eclass nu mi-a plăcut niciodată si nici acuma nu au reușit să-l dreagă. Când îl compar cu A6, seria 5 sau chiar Mazda 6 si Superb… toate peste, la Audi dacă se compară cu allroad-ul este si mai greu sa se impună.
    4 4
  • Octavian
    @Dutz tu comparii Supra și Mazda6 cu E-Class? Știi ca nu sunt același segment?
    Mazda6 și Supreb-ul sunt de clasa medie , E-Class-ul și Seria 5-ul sunt de clasa mare. Bă frate nu mai conparati mașini dacă nu știți.

    A și dacă nu știi segmentele auto citește aici . Segment A (ex Fiat Panda ) , Segment B (ex Toyota Yaris ) , Segment C ( ex Mazda3 ) , Segment D ( ex Audi A4 ) , Segment E ( ex Jaguar XF ) și Segment F ( ex Bmw Seria 7 ) plus M , S și J ( MPV , Sport și de Teren)
    3 4
  • E Classe și Superb, baba și mitraliera :))
    În toată istoria nu găsești un singur individ care a plecat de acasă sa își ia un Mercedes și s-a întors într-o Skoda. Și nu e vorba de brand, cu de faptul ca se adresează unei clientele complet diferita.
    6 1
  • Ai dreptate… vorbeam pur pe parte de design. Am forțat pentru ca Mercedes au dat-o in bara cu varianta combi, asta este pararea mea si nu înseamnă ca nu apreciez ceea ce Mercedes face, chiar din contră.
    3 0
  • Mulțumesc de comparații si chiar dacă cifrele nu susțin tot ce spui… nu asta era ideea, am menționat doar design-ul… si doar făceam analogie cu alții care aproximativ pe aceeași zona se descurca mai bine chiar dacă nu toți sunt premium. La Mercedes un producător premium inclusiv design-ul trebuie sa fie impecabil… sper ca m-am făcut înțeles.
    3 1
  • Asta cu istoria este doar speculație… imposibil de demonstrat din partea ta, cred ca este posibil sa existe cazuri când unii (deci cel puțin unul in istorie) au fost “nevoiți” sa-si reducă așteptările și au ales gen Skoda Superb combi (sau Scoutt), deși au avut si ar fi vrut un Mercedes.
    Și ca sa “pun capac”, nici cockpit-ul nu mai are nicio o treaba cu eleganța. Ecranele pot fi oricum, dar nu elegante, abia aștept sa nu le mai văd… cel puțin nu așa de mari si nu peste tot, la fel cu luminile ambientale care invadează tot… si nu ma refer doar strict la Mercedes.
    3 1
  • Dacă vrei Mercedes atunci:
    1. Ai bani de Mercedes, opționale, întreținere și asigurare
    2. Nu prea ai dar vrei sa creadă lumea ca ai, caz în care sigur nu te afișezi în skoda, ca ești prea snob. Îți iei Passat și le explici vecinilor ca e mai bun decât Mercedes
    0 0
  • În sfârşit un PHEV real !!!

    100 km electrici reali !
    Încărcare DC full în 30 de minute !

    Bravo măi Mercedes, vezi că se poate?

    Maşina arată foarte bine interior şi exterior !
    Ca formă ... e o familială... wagon... cei care cumpără aşa ceva sunt extrem de multumiţi de ea.
    1 3
  • Mircea Badea
    tot urata e. sa se mai inspire de la chinezi, zic
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru