Noul Subaru Crosstrek: motor boxer hibrid și sistem multimedia nou

de Tiberiu Safta
Joi, 15.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Subaru a dezvăluit oficial noua generație Crosstrek. Noul model aduce un design nou, precum și echipamente noi, cum ar fi sistemul multimedia. Subaru Crosstrek va fi propulsat de un motor boxer hibrid și va fi disponibil mai întâi în Japonia.

Constructorul japonez a prezentat oficial noua generație Crosstrek, un crossover de dimensiuni similare cu modelul compact Impreza. Intrat în cea de-a treia generație, noul Crosstrek este înlocuitorul lui XV și a fost prezentat pentru piața auto din Japonia, acolo unde vor fi livrate primele exemplare.

Noul model aduce un design proaspăt, cu faruri LED mai subțiri acompaniate de o grilă de dimensiuni mari. Părțile laterale seamănă foarte mult cu design-ul lui Impreza, iar aici au fost adăugate protecții pentru aripile laterale. Nu în ultimul rând, partea din spate are un design ascuțit, iar sub bara din spate se află și un difuzor cu rol de protecție. Clienții vor putea alege jante cu dimensiuni de până la 18 inch.

Față de generația anterioară, noul Subaru Crosstrek a crescut în dimensiuni. Astfel, modelul măsoară 4480 de milimetri în lungime, cu 15 milimetri mai mulți decât iterația precedentă. De asemenea, Crosstrek măsoară 1800 de milimetri în lățime, 1580 de milimetri în înălțime, iar ampatamentul măsoară 2670 de milimetri, la fel ca la generația anterioară.

Garda la sol este de 200 de milimetri, iar masa proprie este cuprinsă între 1540 și 1620 de kilograme, în funcție de specificațiile alese.

Noutatea mare se află în habitaclu, acolo unde Crosstrek primește un sistem multimedia nou cu un ecran de 11.6 inch, cu orientare pe verticală. Scaunele promit un nivel de confort mai ridicat, iar habitaclul noului Crosstrek promite să ofere o izolare fonică îmbunătățită.

Subaru Crosstrek este echipat și cu noua generație a sistemului de siguranță EyeSight, iar modelul vine echipat și cu lumini viratoare LED – o premieră pentru Subaru.

Constructorul japonez nu a oferit detalii despre motorul noului Crosstrek. Știm doar că este vorba despre o unitate hibridă eBoxer, cu un motor termic de 2.0 litri cuplat la un motor electric.

Noul Subaru Crosstrek va fi disponibil, mai întâi, în Japonia. Acolo, livrările vor începe în 2023, urmând ca noul model să ajungă și în Europa sub același nume.

via Subaru

Comentarii (9)

  • Adrian
    Masinile astea Subaru sunt atat de complicate ca desigh si atat de incarcate cu forme de tot felul, incat zici ca sunt din Trasnformers.
    12 3
  • Daca pana si Subaru a ajuns sa puna comenzile pentru clima pe display, e clar ca nu mai scapam de trendul asta. Dupa ce Audi si-a bagat mintile in cap reintroducand butoane pe facelift-ul unor modele (A3 de ex.), am sperat ca ca incet incet moda asta va disparea, dar nu avem noroc din pacate.

    Pe langa faptul ca e periculos de schimbat unele functii pe display in mers, eu sunt tare curios cum faci modificari iarna cand ai manusi. Adica na, cu un Subaru te mai duci la munte, la ski.
    13 2
  • andrei
    reintroducand???? dar cand a scos audi butoanele de clima de pe a3??? noul a3 care nu are inca facelift are butoane fizice exact ca si precedentul. si nu stiu ce faci tu dar eu si la butoane fizice ma uit la ele, deci tot aia e. iar la masinile noi ai franare automata de urgenta, deci no biggie.
    1 4
  • Ba da urata strutocamilaa.. ce or avea in cap astia de la subaru cu asemenea ineptii. Iar tableta aia la interior zici ca e de pe Aliexpress :)) câhh
    5 5
  • nu e decapotabila. te poti duce cu ea la sky fara manusi si fara volan incalzit..las ca vezi tu antrenament in iarna asta in casa..

    e mai misto decat un mertz sau bmw la aspect...sunt pe drumul cel bun...un fel de honda..
    1 1
  • jos cenzura!
    jos cenzura am!!!
    0 0
  • @andrei

    Se poate sa nu fi fost A3-ul, dar din cate stiu Audi a pus butoane pe un facelift, sper ca nu ma inseala memoria.

    Un coleg de pe automarket daca ma poate ajuta :-)
    0 0
  • Nu ma încânta exagerarea cu tabletele, dar trebuie înțeles ca pot face mult mai mult cu costuri mai mici. In zona asta prețul contează mult, deci este de înțeles. In plus toate au clima automata, adică dacă sunt setate pe 22 auto (23 la pasagerul din dreapta ca nu face mare lucru si-i scade pulsu deci îi este puțin mai frig), teoretic n-ar trebui sa mai faci mare lucru. Conduc in medie 800 km pe săptămâna si foarte rar sunt “nevoit” sa ajustez clima, plus ca au “butoane” muuult mai mari pe ecran o data ce ai deschis interfața cu clima, lucru care se face printr-o comanda rapida. Legat de design nimic deosebit sau sa-l descalifice, este Subaru si arată ca un Subaru. Este vorba de pragmatism si nu opera da arta.
    6 0
  • Vlaiconi Adrian
    Garda la sol este de 220mm,iar lungimea cred ca e de 4495 mm.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru