Noul SUV Skoda Karoq poate fi comandat și în România: prețurile pornesc de la 19.900 de euro cu TVA

de Cornel Șocariciu
Joi, 02.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Skoda Karoq este disponibil și pe piața din România. Cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de 1.0 litri și 115 cai putere, iar prețul de pornire este de 19.860 de euro cu TVA.

Skoda a publicat lista de prețuri pentru noul SUV Karoq. Pe piața din România, noul model al constructorului are un preț de pornire de 19.860 de euro cu TVA.

La nivel estetic, Skoda Karoq preia o mare parte dintre liniile și elementele pe care le știm de la Kodiaq. Luminile de zi cu LED au formă liniară, grila este ceva mai generoasă, iar stopurile au o formă ascuțită.

Noul Skoda Karoq măsoară 4.382 de mm în lungime, 1.841 de mm în lățime, 1.605 mm în înălțime și are un ampatament de 2.638 de mm (2.630 de mm în cazul versiunii cu tracțiune integrală). Garda la sol măsoară 18.3 centimetri, iar volumul portbagajului ajunge la 521 de litri (1.630 de litri prin rabatarea scaunelor spate).

Skoda Karoq este primul model din gama constructorului din Mlada Boleslav care va putea fi comandat alături de un instrumentar de bord complet digital. Sistemul de infotainment este oferit alături de un ecran tactil, iar soluția propusă de cehi este compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto.

Funcția Mirror Link nu lipsește din ofertă.

Gama de motorizări disponibilă pe noul Skoda Karoq cuprinde două unități pe benzină. Clienții vor putea alege între un 1.0 TSI de 115 cai putere și 1.5 TSI de 150 de cai putere. Fanii motoarelor disel vor găsi în oferta Skoda unitatea de 1.6 litri TDI de 115 cai putere și motorul de 2.0 litri TDI în versiunile de 150 CP, respectiv 190 CP. Varianta de top încă nu este disponibilă.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Ambition Style
1.0 TSI Benzină
115 CP
Man6
DSG7
19.860
21.459
-
23.610
1.5 TSI Benzină
150 CP
Man6
DSG7
22.010
23.610
-
25.759
1.6 TDI Diesel
115 CP
Man6
DSG7
22.268
23.869
-
-
2.0 TDI Diesel
150 CP
Man6 și 4x4
DSG7 și 4x4
25.568
27.168
27.719
29.318

NOUA SKODA KAROQ vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
SKODA Karoq
1.6 diesel, 4x2, Man6, Ambition
115 4.5 10.7 22.268
Ford Kuga
1.5 diesel, 4x2, Man6, Trend
120 4.4 12.7 23.750
Honda CR-V
1.6 diesel, 4x2, Man6, Comfort
120 4.4 11.2 26.628
Hyundai Tucson
2.0 diesel, 4x2, Man6, Style
136 5.2 10.9 28.397
Nissan Qashqai
1.5 diesel, 4x2, Man6, Acenta
110 3.8 11.9 22.120
Peugeot 3008
1.6 diesel, 4x2, Man6, Access
120 4.0 11.2 22.540
Opel Grandland X
1.6 diesel, 4x2, Man6, Enjoy
120 4.6 11.8 21.800
Renault Kadjar
1.5 diesel, 4x2, Man6, Zen
110 3.8 11.9 20.750
Seat Ateca
1.6 diesel, 4x2, Man6, Reference
115 4.5 11.5 19.957
Volkswagen Tiguan
2.0 diesel, 4x2, Man6, Trendline
115 4.7 10.9 24.568
Kia Sportage
1.7 diesel, 4x2, Man6, Plus
115 4.7 11.5 18.883
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (27)

  • ACE - Craiova
    Mult succes !
    Asteptam insa si o versiune hibrid/electrica...sau macar benzina 4x4 cu cutie automata!
    Masina are potential f. bun
    26 3
  • Preturile noului Karoq confirma faptul ca Seat a devenit firma entry a grupului.
    17 4
  • cristi
    se pare ca cei din grupul VAG au innebunit total cu politica lor de preturi...probabil ca stiu si ei ca nu-i prost cine cere , ci doar cine da... bravo lor ca exploateaza acest lucru din plin...
    16 8
  • @ Andy

    Poate nu ai vazut articolul cu Ibiza de acum doua zile... inca mai curg comentariile referitoare la pret ...
    5 3
  • @c L-am vazut si am si comentat :-)

    Asteptam noua Fabia sa vedem daca va incepe tot in jurul a 13.000 de euro ca in cazul Ibizei sau va ramane un model de buget ca pana acum.

    P.S. Octavia facelift e deja mai scumpa ca Leon facelift, asta apropo de Seat vs. Skoda.
    7 4
  • @cristi
    Dar celelalte firme te pomenesti ca au preturi mai corecte. Care or fi alea?
    Toate au preturi umflate
    7 4
  • Si care sunt masinile cu pret corect, daca Skoda are preturi mari.
    Referitor la articol cu Skoda, tin sa te anunt ca am (momentan) 2 masini, luate de noi si permis de 18 ani (varsta tadin buletin, poate). Si am avut mai multe masini de-a lungul anilor.
    Am prim cresterea progresiva apreturilo, de aia spun ca mi se par false preturile.
    Un Clio RS costa acum 15 ani 14k euro, apoi 18k ai acum 24k euro si performantele au crescut nesemnificativ, dar pretul aproape s-a dublat. DE CE?
    Seat leon cupra, de la 17k acum vreo 18 ani, la 24 si acum la 34k euro. Iar pret dublu.
    Si lista poate continua.
    9 4
  • @@c

    Ai primit raspuns acolo, la articolul cu SEAT IBIZA (verifica), nu trebuie sa te repeti...
    Sa nu deviem/deraiem discutia si pe aici...

    PS: Repet: Nu se vede... Prea multa inversunare strica, fi mai relaxat...
    5 3
  • Ce nu se vede? Faptul ca sunt nemultumit de preturi, nu inseamna ca nu imi cumpar masini. AI trecut de clasa a 9-a sau in care se mai face LOGICA in ziua de astazi?
    Du-te la oftalmolog atunci.
    Explica-mi ce te-am intrebat, cu cresterea in progresie geometrica a preturilor, daca tot esti asa "iluminat"
    2 9
  • Daca tu esti asa matur (ca ai spus ca sunt imatur), ar trebui sa ai mai multa logica decat un "imatur".
    Dar tocmai fiindca iti lipseste, nu pot sa-ti cer mai mult.
    3 9
  • Sau ti se pare firesc ca daca am bani sa-mi cumpar masini, sa ma incante sa dau 20k euro pe un rahat de masina mica cu bare negre si motor de 90 cai, cu care de-abia depasesti un TIR?
    O fac de nevoie, nu de incantare.
    Presupun ca pe tine te excita cand auzi ca se maresc taxele, rovigneta si MAI ALES pretul la BENZINA. LOL
    3 12
  • @ pretu' CORECT

    "Draga" PMR (sau PMC sau @c&restu lumii)

    Daca tot te-ai aprins asa tare (personal consider ca era mai bine sa ducem discutia dincolo la IBIZA unde nu mai citeste multa lume), intelege ca imaturitatea se referea la calitatea comm-urilor tale.

    Dar hai sa mai fac o incercare, poate intelegi ceva:

    PRETUL il face PIATA (nu acolo de unde iti iei zarzavatu'), daca nu s-ar da atatia bani pe masini, logic ca nu s-ar creste preturile la MAJORITATEA marcilor.
    Poate intelegi altfel: degeaba te plangi ca acu cativa ani un apartament 2-3 camere costa 30k.... daca acuma se vinde de la 45k in sus, atata face in ziua de azi.. n-ai ce-i face... sau ramai in chirie... da ce sa faci ca nici aia nu mai e cat era acu cativa ani...
    Cu alte cuvinte nu se bucura nimeni ca preturile cresc la ce vrem sa cumparam... sau la ce trebuie sa platim, ca vrem sau nu vrem...

    PS: Partea cu excitatu o las ptr tine ca vad ca tot variezi pe ici pe colo... (asta asa ca sa vezi ca si eu pot, da ma mai tine obrazu' sa nu continuu).
    8 3
  • @Automarket:. Va strica frumusete de tabel daca introduceati si: Kia Sportage 1.7 DSL PLUS MT 4x2 18.888 Euro :)))))))
    7 3
  • @kid

    Ne-a scăpat din vedere.
    Am completat. Mulțumim pentru observație.
    8 1
  • Unul din primele lucruri pe care le-am remarcat este că Automarket ne dă informații și despre garda la sol. Mulțumim! Ne bucurăm să vedem că vocea cititorului e ascultată.
    9 1
  • Da, felicitari pentru faptul ca aflam si noi garda la sol.

    Pacat ca in cazul modelului de fata e un mare fas. Stepway care nu se da mare suv (si chiar nu e) are 20.7 cm. Nu mai zic de Duster cu 21 cm.

    La 18.3 cm cat are Karoq-ul, abia poti urca pe bordurile alea foarte inalte din Bucuresti puse pe vremea lui Videanu.
    5 5
  • Nu are rost sa lungesc discutia cu cineva care se considera matur si normal psihic contrazicandu-se si trecand de la o extrema la alta.
    Tu ai inceput sa critici pretul ibizei, dar cand am indraznit si eu sa imi exercit dreptul de a spune ca mi se par toate scumpe ai inceput sa ma ataci.
    Ba ti se par scumpe, ba incerci sa ma "inveti" economie. Pai "tu te canti, tu iti descanti"
    Daca nu aveai chef de atacuri, nu trebuia sa aduci in dicutie la acest articol, despre cele de la ibiza.
    In legatura cu "variatul", nu stiu de unde ai scos-o. Nu are legatura cu mine.Ai vrut doar sa imi arati ca stii jargon sau ce?
    0 0
  • Pai daca mașina asta e concurenta pentru Kuga, 3008..., Kodiaq e concurent pentru Tuareg și X-Trail? Ceva cred că e greșit. Nu e echivalentul de la Skoda, a lui VW T-Roc?
    6 1
  • @ cel care nu se mai semneaza (spune si asta ceva despre tine)

    Iti inteleg frustrarea preturilor umflate (pe care repet: o impartasesc si eu, dar nu avem ce face si nici nu putem generaliza); discutia a deviat pe pret corect (pe care cred ca am lamurit-o deja in celalalt articol, cel de la IBIZA).

    Insa ar trebui sa iti pui totusi niste intrebari existentiale: de ce doar eu iti mai raspund cand dialogul l-ai inceput cu cel putin 5 persoane care vad ca te-au cam pus pe "ignor" (si poate bine au facut), ca sa nu mai mentionez de faptul ca iti mai si dispar din comm-uri pe dincolo (da poate ca e mai bine ptr tine ca nu a vazut destinatarul ce ai spus despre el, ca te umplea de "respect") ; eu sunt mai "cu manusi" , dar si asta pana la un punct, pe care vad ca tot incerci sa il fortezi...

    Mai bine sa o lasam asa cum a cazut, intrucat nu poate sa iasa ceva bun din prelungirea inutila a discutiei noastre (o sa ne umplem de minusuri amandoi).
    0 0
  • @Pana Kodiaq e concurent pentru Tiguan Allspace, X-Trail si 5008.

    Echivalentul de la Skoda al T-Roc-ului se va numi Polar si va fi lansat anul urmator.
    7 0
  • De ce comparati doar cu modele diesel ?
    1 1
  • @I.M. Asa le place lor. Macar daca comparau variantele 4x4, exista scuza ca Skoda nu are varianta benzinara cu tractiune integrala.

    Bat apa in piua cu diesel-ul chiar si in cazul 4x2, desi motorizarea de 1.5 150 cp e peste 2.0 150 cp. Plus ca e mai ieftin.

    Sunt curios ce vor face peste vreo 2 ani cand multe orase mari din vest vor interzice dieselul de tot.
    9 0
  • Este cu adevărat mașină ce trebuie să fie la clasa sa. Pentru că observ că există ceva confuzie în încadrarea sa în clasă ar fi bine de știut că acest model înlocuiește Yeti deci este un SUV compact dar care nu are lungimea la limita superioară a segmentului. Raportat la opțiuni de achiziție deși probabil în România majoritatea va înclina către diesel este mai mult decât evident că 1.5 TSI de 150 este peste diesel, la diesel singura opțiune modernă conceptual fiind 2.0 TDI de 190 dar care este de luat în calcul numai în anumite condiții ( raportat la preț și necesitate de utilizare ) În rest un SUV modern și pragmatic bine adaptat pietei actuale
    8 0
  • ACE - Craiova
    Conform autorului articolului de mai jos, in curand SKODA va oferi si varianta 4x4 pe benzina 1.5 TSI - 150 C.P.

    TEST DRIVE: Skoda Karoq

    "Tracţiunea 4x4 e prezentă doar pe motorizările de top 2.0 TDI, de 150 CP şi de 190 CP. Iar asta înseamnă că cel puţin astăzi nu poţi comanda un Karoq cu motor pe benzină şi cu tracţiune 4x4.
    Însă chiar înainte de publicarea acestui material, cei de la Skoda ne-au confirmat apariţia în scurt timp a unei versiuni 1.5 TSI 4x4. "


    http://piataauto.md/Teste-drive/2017/Skoda-Karoq/
    8 0
  • Trend Skoda
    Saracuta, este urata tare, la fel ca si Kodiak si facelift-ul de la Octavia. Voit (sa nu supere fratele mai mare) sau nu, mie nu imi place trendul design-ului la Skoda.
    4 4
  • Diferenta de ampatament intre versiunea 4x2 si cea 4x4?? Interesant! Cred ca e prima oara cand aud de asa ceva....
    0 1
  • fan skoda
    @Trend Skoda

    Nu iti place pentru ca esti un prostalau, dobitoc cu retard !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru