Noutăți pentru Ford Puma: motor diesel de 120 CP și transmisie automată pentru versiunea pe benzină

de Daniel Popescu, Foto: Ford
Joi, 28.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Puma poate fi achiziționat și cu un motor diesel de 1.5 litri și 120 CP, în timp ce motorul pe benzină de un litru și 125 CP primește o cutie de viteze automată. În plus, Ford introduce și nivelul de echipare ST-Line Vignale pentru toate motorizările.

Ford a anunțat joi o extindere majoră a gamei de opțiuni pentru noul SUV Puma produs la uzina de la Craiova.

La aproximativ o jumătate de an de la lansarea oficială pe piața din România, Ford Puma poate fi achiziționat și cu un motor diesel EcoBlue de 1.5 litri care generează 120 de cai putere și este acompaniat de o cutie de viteze manuală cu șase trepte.

Noua unitate are un consum mediu de 4.5 litri / 100 km și emite 118 grame de dioxid de carbon pe kilometru.

Prețurile pentru Ford Puma cu noul motor diesel sunt identice cu cele solicitate de producător pentru varianta 1.0 EcoBoost Hybrid de 155 de cai putere. Astfel, acestea încep de la 21.800 de euro cu TVA pentru nivelul de echipare Titanium și ajung până la 27.050 de euro în cazul noului nivel de echipare ST-Line Vignale.

O altă noutate este că motorul pe benzină EcoBoost de un litru și 125 de cai putere este disponibil opțional și cu o cutie de viteze automată cu 7 trepte, care oferă un consum mediu de 6 litri / 100 km.

În acest caz, prețul de pornire pentru noua combinație este de 23.300 de euro pentru nivelul de echipare Titanium și ajunge până la 28.550 de euro în cazul noului nivel de echipare ST-Line Vignale.

Acesta din urmă reprezintă practic a treia noutate majoră în gama Puma și promite o serie de specificații premium standard: faruri LED, scaune cu tapițerie din piele Windsor, volan îmbrăcat în piele Manacor, sistem de sunet premium B&O și sistemul Ford KeyFree.

Printre îmbunătățirile de design se numără grila superioară din aluminiu satinat, grila inferioară neagră, bara de protecție inferioară în culoarea caroseriei și spoiler spate de dimensiuni mai mari.

Via Ford

Comentarii (13)

  • ACE - Craiova
    Varianta benzina cutie automata cu 7 trepte e chiar O.K. - se va vinde excelent in Europa.

    BRAVOS FORD!!!
    22 3
  • Motorul de 1.0 EcoBoost l-am incercat pe modelul EcoSport. O încîntare! Sprinten, mai mare dragul să-l vezi cum ajunge la sută fara să simți. Cred că în tandem cu o cutie automată va face furori.
    13 2
  • Superb! Daca dupa un an de la lansare s-au hotarat sa monteze Diesel, asta inseamna ca cererea a fost masiva pentru Diesel. Si e absolut normal si firesc sa fie asa. Personal, si pentru mine iese din calcul orice masina care nu-mi ofera posibilitatea sa o cumpar cu motor Diesel. Acum stiu... o sa spuneti ca eu sunt partinitor ca-mi place Diesel si blahblahblah, dar sunt convins ca sunt enorm de multi alti clienti care sunt la fel ca mine. Si asta se vede in oferta producatorilor. Dupa parerea mea, lipsa unui Diesel cu automata e tot ce ar fi nevoie pentru o oferta completa, si ar aduce mai multi clienti in curtea celor de la Ford.

    Din nou, lucrurile sunt clare: Diesel is here to stay!
    12 7
  • SPuma downsizing
    Sa fii si eco si sport in acelasi timp nu prea se poate, asa cum un motor nu poate fi eco atunci cand e pe boost. Dar marketingul trebuie sa manance o paine si el amagind pe cei slabi de spirit.
    Acum pe bune, motorasul asta de un litru poate fi sprinten pana la 100, ca orice alt motor de altfel, dar dupa 100 Dumnezeu cu mila.
    7 7
  • Cu un motor de 1L poti rula lejer la 140-160km/h pe autostrada. Iar la 180 mai mare e zgomotul la vant.

    Cine isi cumpara versiunea de 1L nici nu are prea mari asteptari de la acest motor. Stii, din anul aparitiei clientii folosesc aceasta motorizare in cunostinta de cauza. Au facut un test au accelerat au atins o viteza si au cumparat (sau nu). Vreau sa spun ca nu se iau dupa tot felul de guristi "dupa" net a caror concluzie e doar "dumnezeu cu mila".


    Deci @SPuma...mai incearca si alte povesti, astea sunt deja depasite
    14 6
  • someone
    parca nu imi vine sa cred ca o masina cu asa dotari este construita in romania. dieselul cu 4 cilindri e binevenit, just because
    daca nu va place cilindreea de 999 cmc asteptati varianta ST cu 1.5 si 200 cai. vine curand
    13 1
  • Ford Puma utilizeaza o curea de distribuție cu durată lungă de viață. Recomandarea de înlocuire este stabilită la 240.000 km sau la fiecare 10 ani la Ford și la 210.000 km sau la fiecare 14 ani la Volkswagen T-Roc.

    https://www.caradisiac.com/les-fiches-techniques-respectives-182183.htm
    15 1
  • Octavian
    Cutia automata era mult asteptata dar nu prea ma impac cu ideea de 1.0. Am condus acum 1-2 ani un Focus (modelul vechi) de 1.0 si nu mi s-a parut asa sprinten.
    Intr-adevar o sa vina ST de 1.5 si 200 dar ala este in cealalta extrema. O sa aiba jante mari (cum le place celor de la Automarket) si suspensii de curse si o sa-ti rupi dinti in gura cand o sa treci peste o linie de tramvai.
    ... si probabil o sa coste ~5k in plus.
    9 1
  • No replacement for displacemen
    flanel! deci iti plac motocositoarele! Si astea nu-s povesti.
    2 11
  • EcoBoost Ford 1.0 a fost votat de catre un juriu, format din vreo 70 de jurnaliști din 31 de țări, motorul „Motorul Anului” la categoria “Motoare sub 150 CP”, cu 145 de puncte, la distanță de 26 de puncte de motoarul concurent de la BMW (1.5 litri).
    Acum apare cate un "specialist" ca a citit el pe internet că "ascuțitoare" că "motocoasă"... chestii de cunoscător.
    Pe Focus IV motorul se descurcă excelent. 195 viteza maximă! Dar ce zic eu, unii de pe aci s-au scandalizat si cînd au vazut că Volvo limiteaza la 180... Sigur ca195 e nașpa...
    125 de cai cu 170 Nm le pute... Vezi, domne,ei conduc numa' Mustang si Aston Martin.
    16 5
  • Daca as avea banii maine mi-as lua un V6 sau V8, un anumit model de la o anumita marca pentru ca imi place a dracului de mult designul modelului respectiv. Asa pentru sufletelul meu. Pentru ca in ciuda "imaginii", apreciez toata "sandramaua" asta care se numeste "lume auto".

    Dar traim in real world. Ne cumparam ce ne permitem, ce ne foloseste, functie de ce ne face sa ne simtim ok si mai ales la ce folosim automobilul din dotare sau, pentru unii, cat de constienti sunt sau nu, pentru ca atunci cand pornesti un motor termic (indiferent cat de mare sau mic e) iti bati joc de viitorul copiilor tai.

    Daca te doare in varful "ala" poti merge si pe carbune sau poti sa iti mananci si de sub posterior. Dar eu nu ma regasesc in astia cu durerea "undeva".

    Succesuri in viata!
    9 5
  • clasa Matiz
    deci 1 litru
    195km/h !!!! oau, probabil in functie de briza.
    4 6
  • Ford Focus 1l
    Sa-ti duci familia cu asa ceva, iti bati joc de viitorul copiilor tai, ca oricum tu n-ai.
    Bineinteles prinde 195 la ora. Hi hi hi
    4 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru