Suedezii de la Volvo nu trec printr-o perioadă tocmai roz. Veniturile și livrările au scăzut în primul semestru al anului, iar un plan de restructurare prevede concedierea a 3.000 de persoane.
Ca și cum nu era de ajuns, designerul șef al Volvo Cars, Jeremy Offer, tocmai și-a dat demisia. Offer a preluat această funcție în urmă cu doi, atunci când a venit de la startup-ul Arrival, fiind adus de fostul șef al companiei Jim Rowan. Acesta din urmă a plecat și el de la cârma companiei în primăvara acestui an.
Demisia lui Jeremy Offer vine la scurt timp după ce fostul designer șef Thomas Ingenlath (fostul CEO al Polestar) a revenit la Volvo, dar, susțin reprezentanții companiei, doar ca și consultant.
Chiar și așa, constructorul din Goteborg a confirmat că nu acesta este motivul demisiei lui Offer, ci "nevoia de a petrece mai mult timp cu familia".
Până la numirea unui nou designer șef cu puteri depline, interimatul va fi asigurat de către Nicholas Gronenthal, cel care conduce în prezent departamentul de design exterior al mărcii Volvo.
via Car Design News
Triada germana este cea care emana doze semnificative de egoism, de potentiala solitudine.
Volvo insa, prin definitie, este brandul care se identifica cu familia.
Cum oare sa mai duca dorul familiei, cand se afla deja in familie ?
Tare straniu.
Naspaiureacamnasol de cea mai buna calitate Made By Sweden, Funded by China, Grounded by USA.