O vedetă nonconformistă pentru un break special: Zlatan Ibrahimovic, imaginea campaniei de promovare a noului Volvo V90

de Daniel Popescu
Joi, 26.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Celebrul fotbalist Zlatan Ibrahimovici va fi imaginea unei campanii de marketing pentru noul break de clasă mare Volvo V90.

Volvo a anunţat că va începe în 30 mai o nouă campanie de marketing, care va avea în centrul atenţiei noul break de clasă mare V90.

Imaginea noii campanii va fi celebrul fotbalist suedez Zlatan Ibrahimovic, care a părăsit clubul francez Paris Saint Germain la sfârşitul acestui sezon şi va semna, cel mai probabil, un contract cu Manchester United.

Volvo explică alegerea nonconformistului fotbalist prin asemănările sale cu brandul suedez. "Campania celebrează gândirea independentă şi puterea care stă în abilitatea de a gândi diferit. Există multe similarităţi între drumul parcurs de Zlatan şi cel parcurs de Volvo. Nu am ajuns unde suntem astăzi făcând acelaşi lucru pe care îl fac cu toţii", spune Anders Gustafsson, vicepreşedinte Volvo pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Aceasta nu va fi prima colaborare dintre cele două părţi, întrucât Ibrahimovic a participat şi în 2014 la o campanie Volvo în cadrul căreia a străbătut păduri suedeze şi a cântat imnul naţional.

Volvo V90 este versiunea break a modelului S90 şi a fost lansată în luna februarie, primind deja numeroase aprecieri pentru calităţile sale.

Via Volvo

Comentarii (2)

  • Cornel
    El are Porsche 918 Spyder, daca stit ce e aia, nu un rahat de Volvo !!! Aia masina fabuloasa, bai moronilor !!!
    3 8
  • @cornel
    la ce e fabuloasa ? la consum, intretinere, la ce?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru