OFICIAL: Aceasta este noua generație Honda CR-V

de Tiberiu Safta
Marti, 12.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a lansat, oficial, noua generație a SUV-ului compact CR-V. Noul model va fi disponibil, mai întâi, pe piața nord-americană și este echipat cu motorizări termice și hibride.

Constructorul japonez a prezentat, oficial, cea de-a șasea generație a SUV-ului de dimensiuni compacte CR-V. Noul model debutează pe piața nord-americană, acolo unde primește motorizări convenționale și hibride. Pe lângă asta, noul CR-V aduce și un design nou, atât la exterior, cât și la interior.

În partea din față avem o grilă de dimensiuni mari, acompaniată de faruri LED noi, cu un design nou, subțire și fluid. Bara față este ușor sculptată și conține o priză de aer mare la bază. Echipările de top ale noului CR-V pot fi diferențiate cu ajutorul unor inserții cromate în bara față.

Prin comparație cu generația anterioară, noul CR-V este mai lung cu 68 de milimetri, iar ampatamentul său este mai lung cu 40 de milimetri. Asta face ca noua generație CR-V să fie cea mai mare dintre toate, iar asta aduce un plus de spațiu la interior, în special pentru pasagerii spate și în ceea ce privește spațiul de încărcare.

Partea din spate a fost, la rândul său, redesenată pentru a continua limbajul de design sportiv al noului CR-V.

Astfel, stopurile LED au o grafică nouă, iar sub bara spate sunt vizibile evacuările dreptunghiulare și ascuțite. Exteriorul este completat de jante de 18 inch în echiparea standard, însă sunt disponibile jante de aceleași dimensiuni cu un design diferit și jante mai mari, de 19 inch.

Interiorul aduce aminte de noua generație Civic, recent lansată pe piața europeană. Avem, astfel, un design al habitaclului relativ minimalist, dar curat și aerisit. În echiparea de bază, noul CR-V primește un instrumentar digital de 7 inch și un ecran multimedia cu un ecran de aceleași dimensiuni. Echipările superioare primesc un ecran central mai mare, de 9 inch.

Sistemul multimedia este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto prin conexiune wireless, alături de un încărcător wireless pentru smartphone și un sistem audio Bose cu 12 difuzoare. Scaunele sunt îmbrăcate în materiale textile în echiparea standard, iar, opțional, acestea pot fi îmbrăcate în piele.

Ca motorizări, noul Honda CR-V este oferit, în echiparea de bază, cu un motor pe benzină de 1.5 litri de 190 de cai putere.

Cel de-al doilea motor este un hibrid în ciclul Atkinson de 2.0 litri, care dezvoltă 204 cai putere și 335 Nm. Ambele motoare sunt cuplate la o cutie de viteze CVT, iar puterea este transmisă către toate roțile, cu ajutorul sistemului de tracțiune integrală Honda Rear Time.

Desigur, noul CR-V vine la pachet și cu o serie de sisteme de siguranță. Aici avem o cameră cu o rază de 90 de grade pentru sistemul Honda Sensing, alături de un sistem radar cu o rază de vedere de 120 de grade. De asemenea, avem și sistem de monitorizare a unghiului mort, asistent automat în trafic și recunoașterea semnelor de circulație în echiparea standard.

Honda nu a anunțat prețurile noului CR-V, însă vânzările noului model ar urma să debuteze în această vară pe piața nord-americană.

via Honda

Comentarii (5)

  • Are ceva din silueta lui Volvo XC90
    10 9
  • Scrooge
    @Cyrus...n are nimic din XC 90...dar absolut nimic...iar ecranul ala de Hyndai.....imi pare rau pentru ei, s-a mai stins o legenda.
    6 6
  • Honda este o masina buna, vorbind la general. Strict vorbind de masina asta, imi place mult exteriorul, arata ceva mai bine fata de generatia anterioara, mai ales in zona frontala, dar din pacate partea de bord dezamageste total. In primul rand este identic cu HR-V-ul, in al doilea rand asta nu e bord de anul 2022. Simplist spre urat as zice. Oricum ca si fiabilitate, Honda si Toyota raman nr. 1.
    10 3
  • Seriff
    E urat rau bordul, arata ca la Hyundai, practic arata toate la fel in ziua de azi, cel mai urat lucru la o masina este ecranul ala lipit pe bord, de ce toti producatorii au boala asta nu pricep, ecranul ar trebui sa fie integrat in bord, cat mai discret, cum erau acum 10 ani.
    11 6
  • Cand am vazut pozele , am crezut ca au gresit titlul.”Noul Hyudai Tucson„ Pana acum copiau coreenii de la altii ,dar se pare ca s-au inversat lucrurile. Nici urata nici frumoasa, merge.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru