OFICIAL: Jeep Wagoneer S a devenit pur electric. Are 608 CP și 644 kilometri autonomie

de Alexandru Monenciu
Vineri, 09.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jeep a publicat primele imagini digitale cu viitorul model cu zero emisii Wagoneer S. Inițial, acesta va debuta pe piața din SUA, în 2024, dar apoi va fi comercializat inclusiv în Europa.

În urmă cu scurt timp, constructorul american de automobile și-a dezvăluit planurile de electrificare. Acestea includ lansarea a 4 SUV-uri cu zero emisii până în 2025.

Primul dintre ele este Avenger, un SUV compact electric, dezvoltat special pentru publicul european. Este, de fapt, primul Jeep cu zero emisii și va produs în Polonia. Debutul este programat pentru data de 17 octombrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris.

Al doilea model inclus în acest plan este Wagoneer S. Momentan îl putem admira într-o serie de imagini digitale, prezentarea "reală" fiind programată pentru 2023.

Din câte poți observa, viitorul Jeep Wagoneer S mizează pe un design care, pe alocuri, te duce cu gândul la modelele Range Rover. Nu lipsesc, desigur, jantele supradimensionate, farurile subțiri și stopurile unite de o bandă LED.

Obiectivul este ca sistemul de propulsie electric să dezvolte circa 608 CP, suficient pentru a atinge 100 de km/h în aproximativ 3.6 secunde. SUV-ul va avea tracțiune integrală, ceea ce înseamnă prezența a două motoare electrice.

În ceea ce privește autonomia, Jeep se așteaptă la circa 644 de kilometri cu o singură încărcare.

Așadar, noul Jeep Wagoneer S va fi prezentat anul viitor, iar lansarea pe piața din SUA este programată pentru 2024.

Apoi, SUV-ul cu zero emisii va ajunge, inclusiv, în Europa.

via Jeep

Comentarii (8)

  • lux. arata f bine. probabil o sa fie f scumpa....
    3 0
  • Dati-i inainte cu masinile electrice. Uitati aci ce frumos viitor ii asteapta pe cei cu electrice. Frumos si luminos. De fraieri. :)

    https://newsweek.ro/auto/proprietarii-de-masini-electrice-care-fac-plinul-acasa-loviti-crunt-de-guvern-1-kwh-si-1111-lei
    4 2
  • Se promovează mașinile electrice , care sunt foarte scumpe, si pe partea cealaltă se impune in UE reducerea consumului de curent electric, ca nu mai avem cu ce ne incalzi si hrăni.
    Cine ii mai intalege?
    Viitorul suna bine nu-i asa?
    7 1
  • Andrei
    3.6s si viteza maxima 120km/h, are sens, ce sa zic. In plus, o astfel de masina absurd de rapida, in mainile unor americani ''priceputi'' in ale sofatului, nu are cum sa fie ceva rau.
    0 1
  • Eu chiar nu ma bucur de dezastrul in care intram tot mai tare, toti avem de suferit nu doar cei care au electrice. Mulți dintre ei chiar au investit bani in plus ca ulterior sa mai salveze VS motorina, benzina, nu au ei nici o treaba cu obsedații care postează tot felul de aberații pro electrice si contra clasice. Din păcate pentru cei care au electrice (dacă este corecta informația) nu pare prea roz treaba. Colac peste pupăza dacă explodează prețul curentul se duc naibi si vânzările la electrice si cam nasol pentru cei care deja au investit miliarde grele… sunt multe implicații. In China (anumite zone), sunt din nou mari probleme de alimentare cu energie electrică. Se întrerupă cel puțin 7 ore din 24 in fiecare zi.
    0 0
  • Nici eu nu ma bucur de raul altuia, si cred ca electricele trebuie sa existe pe piata. Chiar si cu preturile astronomice pe care le au: cine si le permite si le doreste, e liber sa-si cumpere ce vrea.

    Insa ceea ce a facut UE cu impinsul acestor masini cu baterii pe gatul consumatorului, cu pedepsirea Dieselului, cu taxe pentru masinile termice si scutiri pentru masinile electrice, cu subventii nesimtite pentru EVuri, cu certificatele verzi si cu isteria excomarxistilor pentru ca acum sa se ajunga la preturi exorbitante pentru energie, deci ceea ce a facut UE e incalificabil. In momentul asta, cine mai isi da banii pe electrica e complet nebun de legat (daca nu are acasa panouri).

    Aceasta strategie "de mediu" a UE pentru nenorocirea clasei mijlocii e o nebunie si e o bataie de joc la adresa oricarui om cu creier functional.
    5 1
  • @afumatii.de.jos
    habar nu aveti cat de nocive sunt noxele in orase. plus toate accidentele petroliere etc..

    https://www.ft.com/content/17016da0-f61a-4ecf-a9fd-7102a28bd2b4
    1 3
  • La fel si mâncatul de carne, lactate si zahar (sau cel puțin de 5 ori mai mult), dar se pare ca nu ne pasa atâta timp cât obezitatea, diabetul, bolile de inima si cancerul sunt principalele cauze ale mortalități pe PLANETA!!! Cum naiba sa se interzică cârnați, micii, grătarele…. sa nu uit sarmale cu carne de porc.
    Mai las-o jos ca “afectarea” asta așa ca da bine… nu-ți convine te duci pe deal, munte si-ți trăiești viața cum vrei tu. Oricum orașele in mare parte sunt infecte si dăunează grav sănătății din multe puncte de vedere. Eu stau in pădure (la propriu), la 20 de km de oraș. Pământ ieftin, peisaj, liniște si clar aer curat. Sper ca nu te bazezi ca Electricele vor “curăța” aerul prea curând in orașe… o viața nu-ți ajunge din păcate.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru