Porsche cheamă în service 43.000 de unități Taycan din cauza unei probleme software

de Paul Cosma
Duminica, 04.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche trebuie să efectueze un recall pentru 43.000 de exemplare ale modelului electric Taycan, din cauza unui software defect care poate duce la oprirea neaşteptată a motorului.

Rechemarea în service afectează vehiculele fabricate şi livrate până în iunie, a precizat compania, adăugând că mașinile vor primi o actualizare software pentru a remedia problema.

Un oficial Porsche a declarat că problema a fost observată la aproximativ 130 de maşini, acesta adăugând că nu se ştie dacă s-au întâmplat accidente din acest motiv.

Producătorul german a anunţat că nu va fi posibilă o actualizare software de la distanţă în acest caz, ceea ce înseamnă că proprietarii Taycan vor trebui să ia în calcul o vizită de o oră la un service local.

Lansat în 2019, Taycan este primul model electric de serie dezvoltat de Porsche.

Via Reuters

Comentarii (6)

  • Ziua ocupantului
    Germanii nu stiu sa faca soft-uri,habar n-au,au pierdut trenul asta,pun pariu ca pana si ala de manipula emisiile nu era facut de ei. Probleme cu softurile la id4 pana si cu aerul conditionat,nu porneau masinile,se opreau aiurea,dateau erori,vad ca pana nu si le-au rezolvat...
    12 4
  • Vechea problema a germanilor: softurile.
    Dai o caruta de bani pe o masina care se opreste in drum, dar e germana, domnule si germanii fac masini fiabile dintotdeauna.
    11 4
  • S-a dezumflat de mult si mitul masinilor germane,mai ales cele facute intre 2005-2015.
    9 4
  • La electrice se rezolva mai usor daca e doar problema de soft, ce te faci insa cu dieselurile? Curg turbinele, mananca ulei, pica pompe si multe altele:
    https://www.motorbiscuit.com/the-worst-porsche-cayenne-problems-you-could-have-before-100000-miles/
    Sa speram ca la electrice nu vor mai fi atatea probleme si nici DIESELGATE.
    5 12
  • tayca lu tesla
    Nimeni nu s-a prins că un IT-ist de la Țufănhauzăn era mahmur și-a apăsat din greșeală pe kill-switch-ul motoarelor de aspirator over-the-air.
    Norocu lu Edikkk cu Polo lui roșu fumigen că a ajuns la șourumu Tesla unde îl aștepta mopu.
    22 3
  • @ocupantul probabil ca lucreaza in domeniu si nu e doar un hater vw si masini germane.
    Cu cat software-ul este mai complex si is mai multe entitati implicate, cu atat probabilitatea ca nu toate problemele sa fi fost descoperite si rezolvate pana la intrarea in productie e mai mare.
    8 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru