Feedback

Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere

Publicat Joi, 17.11.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 1
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche îşi ascute armele pentru Le Mans: Porsche 911 RSR are motor amplasat central de 4.0 litri şi 510 cai putere - Poza 2
Porsche 911 RSR este maşina de curse cu care constructorul german va concura la clasa GT a Cursei de 24 de ore de la Le Mans. Aceasta are pentru prima oară un motor amplasat central care furnizează 510 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a profitat de Salonul Auto de la Los Angeles pentru a dezvălui publicului maşina de curse cu care va concura anul viitor în principalele competiţii de turisme.

Noul Porsche 911 RSR este primul model de curse al producătorului german care beneficiază de un motor cu 6 cilindri amplasat central, în faţa punții spate. Unitatea de propulsie are 4.0 litri şi, în funcţie de mărimea admisiei de aer, poate furniza până la 510 cai putere.

Cutia de viteze este secvenţială cu 6 trepte, iar acestea din urmă se schimbă cu ajutorul unor padele poziţionate pe volan. Interesant este că maşina include şi un sistem de avertizare pentru coliziuni, care va avea rolul de a avertiza piloţii când sunt ajunşi din urmă de prototipurile rapide de la celelalte clase.

Urmareste Automarket
"Deşi păstrează designul tipic al lui 911, aceasta este cea mai amplă evoluţie de până acum a modelului nostru GT de top. Pentru 911 RSR, ne-am concentrat în mod deliberat pe un motor modern aspirat, întrucât le-a permis inginerilor să dezvolte liber vehiculul. În afară de asta, regulamentul Le Mans pentru GTE menţionează egalitatea conceptelor pentru motoare, întrucât caracteristicile cuplului pentru motoarele turbo şi cele aspirate sunt aliniate", explică Frank-Steffen Walliser, directorul de motorsport al Porsche.

Noul Porsche 911 RSR va debuta oficial în cadrul cursei de 24 de ore de la Daytona din ianuarie, urmând să concureze pe tot parcursul anului în competiţia americană IMSA şi în Campionatul Mondial de Anduranţa şi, implicit, Cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Via Porsche


Comentarii (2)

  • someone
    stiu ca e model de competitie, dar daca are motor central, mai este el un 911?
    4 0
  • Chiar dacă va avea o distribuție ideală a maselor, acest Porsche se îndepărtează de filozofia clasică a lui 911. Nu înțeleg de ce nu l-au denumit altfel. Știu, e vorba de marketing, dar e, totodată, o blasfemie.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru