Prețuri Kia Sportage hibrid: start de la 34.500 de euro pe piața din România

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 22.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a publicat lista de prețuri, aferente pieței din România, și pentru versiunea full-hybrid a SUV-ului Sportage. Cea mai accesibilă variantă pornește de la 34.498 de euro cu TVA inclus.

În urmă cu o săptămână, Kia a dat startul comenzilor noului Sportage în România. Acum, constructorul asiatic de automobile a dezvăluit și prețurile pentru versiunea full-hybrid (fără încărcare la priză) a SUV-ului.

Noua Kia Sportage HEV este disponibilă la noi în țară în trei niveluri de echipare: Style, Business Line și GT Line. Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzină, de 1.6 litri, și o unitate electrică, puterea totală a ansamblului fiind de 230 CP.

SUV-ul poate fi comandat și alături de un sistem de tracțiune integrală, însă acesta este inclus pe lista de dotări opționale.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Kia Sportage
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu 4x4
ECHIPARE Style
1.6 T-GDi HEV 230 CP
350 Nm
34.498 36.045
ECHIPARE Business Line
1.6 T-GDi HEV 230 CP
350 Nm
37.711 39.258
ECHIPARE GT Line
1.6 T-GDi HEV 230 CP
350 Nm
39.020 40.567

Cea mai accesibilă Kia Sportage HEV pornește în România de la 34.498 de euro, cu TVA inclus.

Vine în standard, printre altele, cu tapițerie din stofă, volan îmbrăcat în piele, display central de 12.3 inch cu navigație integrată, climatizare automată și instrumentar de bord digital.

Noua Kia Sportage vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Kia Sportage HEV
1.6 T-GDi HEV
230 - - 34.498
Hyundai Tucson Hybrid
1.6 T-GDi HEV
230 5.5 8.3 36.128
Renault Arkana
1.6 E-Tech
145 4.9 10.8 26.400
Toyota RAV4
2.5 Hybrid E-CVT
218 5.6 8.4 33.585
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Kia

Comentarii (16)

  • Bubi Mubi
    In echipare completa, cu transmisie AT, trece de 42 000 Euro.

    Acel comparativ cu Arkana s-ar potrivi cu Xceed.

    Sportage are tot ce-i trebuie, a evoluat decent, dar pretul s-a dus in bălării, iar grila aia e prea Hyundai.
    42 11
  • Tucson il iei cu 29.000 hybrid cu tot cu rabla si discounturi.
    17 5
  • scump
    12 1
  • Am trăit s-o văd și p-asta - Sportage / Tucson hibriz-briz mai scumpe ca RAV4 !!!
    Să zicem prin absurd că-s mai bune (mai mici sunt oricum), darrr... fie și doar fiind produse-n Slovacia / Cehia, ar trebui să fie clar mai ieftine ca toyo-japoneza.
    În rest, totu-i varză ref. info-articole-tabele (ex.: Sportage pornește de la 19.500 € că are încă aspiratul 1.6 de 132 CP - și NU de la 26.000.)
    45 142
  • Da, se ieftinesc Electricele și Hibrizi… dar nu încă ;)
    26 1
  • “ A venit apa caldă? A venit, da-i rece”
    24 2
  • Pentru amatorii de Sportage hibrid:
    https://www.alvolante.it/primo_contatto/kia-sportage-16-t-gdi-hev-4wd
    ...la 45K € pt macaronari, dar f. echipată ce-i drept (GT-Line Plus 4WD îi zice.)
    PS @obsedatul kiist :-) care-mi administrează pălmi roșii fără număr:
    Nu-ți mai pierde timpul cu infatilisme că mașina-mi place, chiar și mecla beștelită de unii i-o apreciez pt. originalitate, stă bine pe drum iar fiabilitatea pare garantată.
    ...Doar săritul pârleazului la capitolul preț nu-l înțeleg la coreeni -- posibil să le susțină însă tupeul stocurile lor de semiconducători, :-P prin care iau fața altora cu termene de livrare mai omenești.
    33 142
  • Erată - infantilisme.
    Și să nu uit: Crăciun fericit și Revelion idem vă urez, că nu știm ce ne mai aduce 2022 (și electrificaților autonomii necongelate.)

    Cei cu IQ peste temperatura camerei :-) nu pot fi prea optimiști, dar cum speranța intră ultima-n copârșeu poate-o să fie bine și la vară cald.
    30 142
  • Estetul
    Eu inteleg ca se pot desena lucrurile urat (am vazut mazgalituri semnate de Dan Perjovschi mai crunte decat masina asta), dar sa te apuci si sa o fabrici in serie mi se pare noaptea mintii. Si ca sa nu se creada ca am ceva cu kia, sunt proprietar de ceed.
    5 6
  • Cam scumpa, era/este pe lista mea pt upgrade la un Sportage 2017, astept sa o vad live, sa pun mana pe/in ea. Putin complicat cu pretul, ma așteptam sa fie comparativ cu Tucson, dar surpriza! Sper sa merite calitatea din interior, diferența de preț.
    Cred ca in ultimele zile am văzut cam toate interioarele SUV urilor compacte in aceeași gamă de preț - actual Hyundai cam bate tot, personal consider ca zona schimbătorului de viteze la Tucson e peste orice SUV premium, practic așa văd eu un auto din 2021! Daca e automată, ce mai cauți cu bățul ăla?!
    Kiro - am tot respectul pt tine, dar nu pot compara interiorul lui Rav4 nici cu KIA nici cu Hyundai, este sub cele două dpmdv. Oricum, Rav4 e o idee mai mare ca dimensiune, motoare hybrid cu tehnologie puțin diferită, exterior arată f bine.
    Încă ceva, KIA/Hyundai nu mai e ce știa lumea de acum 10 ani, sistemele lor 4x4 au avansat, calitatea materialelor e total alta - e imediat sub premium conform celor ce fac review-uri, antifonarea e senzațională, e clar spre ce se îndrepta. Pare că odată cu noua generație au apărut niste schimbări în foarte bine!
    4 5
  • I-ai rănit rău pe electrificați... niciodată nu am atâtea manute rosii
    6 18
  • Parere
    Prefer RAV4, este altceva. Se vede de cand inchizi usa, la coreene trebuie sa trantesti ca sa se inchida, la Toyota o atingi cu degetul si este suficient. Coreenii iti iau ochii cu briz-briz-uri (exact ca si nemtii in ultima vreme) si uita sa mai dea si "masina".
    5 1
  • @ironR, RAV4 nu are cutie cu dublu ambreiaj cum are kia/hyundai. Plus motor aspirat 2.5 vs 1.6 turbo. Rav4 cu toate ca e mai mare consuma mai putin, e mai eficienta. De fiabilitate nu mai vorbim. Am un prieten cu tucson care s-a plimbat prin 4 serviceuri sa-i dea de cap. In garantie a crapat si motoru si cutia. (plus altele)
    9 1
  • Honda HRV nu se califica si ea in lista aceea pentru comparatii? Daca a intrat Arkana, honda de ce nu?
    7 1
  • @adig01 - la DCT7 știu că au fost ceva pb cu ambreiajele la modelul antefacelift - foloseau valeo, dar cred că au rezolvat de atât timp. La hybrid folosesc cutia convențională AT6, deci nu e nici o grijă în sensul asta. Legat de hybrid am spus că Toyota folosește alta tehnologie, mult mai avansată, și drept urmare are un consum mai bun la viteze mai mari, în oraș sunt ambele pe acolo. Performantele sunt tot pe acolo, 0-160km/h fac ambele in jur de 20s.

    @parere - confirm, ușile trebuiesc trântite sa se închidă pt că e plina de burete fonoabsorbant peste tot, deci totul este etanș, iar aerul nu are pe unde să iasă - o fi de bine, o fi de rău? Ideea e că atunci când închizi ultima ușă trebuie trântită mai tare și se aude mai înfundat ca la X4, care în loc de burete folosește plastic in zonele unde KIA/Hyundai folosește burete (vb strict de Tucson/Sportage, pt că de exemplu Kona are tot plastic).
    5 0
  • Preturile Kia s-au dus tare in sus. Sunt deja f. scumpe si la banii aia ajungi sa te uiti la masini mai faine…
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru