Prețuri Mercedes-Benz CLS facelift în România: start de la 76.150 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 04.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz CLS poate fi comandat acum și în România. Sedanul cu alură de coupe al producătorului din Stuttgart este disponibil în șase versiuni, inclusiv una de performanță AMG.

La începutul lunii aprilie, constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul CLS facelift. Acum, sedanul cu alură de coupe poate fi comandat și pe piața din România.

Gama de motorizări este compusă din unități pe benzină și diesel, cu propulsie sau tracțiune integrală 4Matic. Indiferent de alegere, CLS facelift va fi echipat cu o transmisie automată cu nouă trepte. Singura linie de echipare disponibilă este AMG Line.

Cel mai accesibil Mercedes-Benz CLS facelift pe care îl poți comanda în România pornește de la 76.150 de euro. Versiunea CLS 220 d este echipată cu un motor diesel de 2.0 litri, care dezvoltă 194 de cai putere și 400 Nm cuplu.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Mercedes-Benz CLS facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
Linie de echipare AMG Line
CLS 220 d 194 CP
400 Nm
76.150
CLS 350 299 CP
400 Nm
81.770
CLS 300 d 4Matic 265 CP
550 Nm
82.710
CLS 450 4Matic 367 CP
500 Nm
88.960
CLS 400 d 4Matic 330 CP
700 Nm
90.950
AMG CLS 53 4Matic+ 435 CP
520 Nm
107.170

Clienții au la dispoziție și o versiune de performanță AMG CLS 53 4Matic+.

Sistemul de propulsie micro-hibrid dezvoltă 435 de cai putere și 520 Nm cuplu.

În echiparea standard, noul Mercedes-Benz CLS facelift vine, printre altele, cu linia de echipare AMG Line, jante cu diametrul de 19 inch, faruri LED, tapițerie din piele neagră, volan îmbrăcat în piele Nappa, sistem de climatizare Thermatic, iluminare ambientală Premium și sistem multimedia MBUX.

Lista cu sisteme de siguranță include pachet de parcare cu cameră la 360 de grade, asistent unghi mort, asistent activ la frânare, asistent activ pentru menținerea benzii de rulare, asistent adaptiv pentru faza lungă și asistent pentru afișarea limitelor de viteză.

Noul Mercedes-Benz CLS facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes CLS facelift
220 d
194 5.7 7.5 76.150
Audi A7 Sportback
40 TDI
204 4.6 7.8 66.531
BMW Seria 8 Gran Coupe
840i Gran Coupe
333 8.2 5.4 95.438
Porsche Panamera facelift 
2.9 V6
330 8.6 5.6 99.277
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (8)

  • Mocangeala.
    Il iau cu banul jos,un moment sa-mi vand doi rinichi si un plaman!
    9 7
  • A ajuns un ”tdi” aproape cat 10 cdi uri Clio..Ca are coaja de Mercedes..
    8 8
  • netam-nissan
    hai nu mai fiți răi că costă exact cât o Dacie 1310 pe vremuri.
    în lei sau euroi ce mai contează, noi să fim sănătoși, să ne fie bine ca să nu ne fie rău.
    16 1
  • Seriff
    Hahaha, motoare diesel, motoare benzina, daca vede Edikk iese la protest cu o frunza in cap.
    12 3
  • @Moca, râzi tu, râzi, Harap Alb, dar unii chiar au făcut-o. Nota bene, pentru mult mai puţin, recte un telefon dă fiţe.
    Mă rog, s-au mulţumit să cedeze “doar” un rinichi :)
    7 3
  • Nu am înțeles ce are seria 8 și panamera în comun cu cls-ul! Alea sunt pe platformă de seria 7 respectiv A8 modificat.
    2 6
  • Niggapls
    Din seria de "masini care arata foarte bine, dar merg ca orice alta masina plictisitoare" as prefera totusi A7.
    3 2
  • @Eh cu
    Raspuns: "4 usi si plafonul luat pierdut la spate!"

    S-ul ala din CLS iti spune ceva? Cumva S.ul are legatura cu 7.le si cu A8.ul? Dar aici oricum nu e vorba de milimetri si sau alte masuratori ca se le bagi tu intr.o galeata sau alta cu sublerul si micrometrul. E pur si simplu un segment inventat de "limuzine coupe" si fiecare a facut cate una sa.si atraga fanii...pe ce platforme chiar nu conteaza, aspectul sa fie, nu sta nimeni din clienții lor sa se confuzeze "aoleu din
    care sa aleg, ca asta nu trebuia sa fie comparata cu ailalta!" Iti permiti Porsche ti.l iei..nu, ramai la Audi... sau iei CLS ca iti place mai mult si ai bani si de el daca ai de Panamera... asa cum, la extrema ailalta a bugetului, isi luau unii si Passat CC (aka CLS.ul saracului) doar ca sa viseze si ei ca sunt in liga asta sau au ceva legatura cu ea.

    Banu si designu "face" diferenta, nu platforma.
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru