Prețuri noul Volvo EX30 în România: start de la 38.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 08.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volvo EX30, cel mai mic SUV al mărcii suedeze, poate fi deja comandat în România. Prețurile pornesc de la 38.500 de euro, cu TVA inclus.

În urmă cu doar o zi, constructorul suedez de automobile a prezentat lumii întregi noul EX30. Este vorba despre cel mai SUV al mărcii, disponibil exclusiv în versiune pur electrică.

Acum, Volvo EX30 poate fi comandat în România. Clienții de aici au la dispoziție 3 niveluri de echipare: Core, Plus și Ultra.

SUV-ul nordicilor este disponibil cu un singur motor electric și baterie de 54 kWh, caz în care oferă 272 CP și până la 344 de kilometri autonomie. Tot în această configurație poate fi bifată și bateria de 69 kWh, iar autonomia crește la 480 de kilometri.

Noul EX30 poate fi echipat și cu două motoare electrice. În aceste condiții oferă 428 CP și o autonomie de până la 460 de kilometri, mulțumită aceleași baterii de 69 kWh.

Cel mai accesibil Volvo EX30 pornește în România de la 38.500 de euro, cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volvo EX30
PREŢ
(€ cu TVA)
cu Integrală
ECHIPARE Core
Single Motor 54 kWh 272 CP
343 Nm
38.500 -
Single Motor Extended Range 69 kWh 272 CP
343 Nm
43.750 -
ECHIPARE Plus
Single Motor 54 kWh 272 CP
343 Nm
41.450 -
Single Motor Extended Range 69 kWh 272 CP
343 Nm
47.250 -
Twin Motor Performance 69 kWh 428 CP
543 Nm
- 49.900
ECHIPARE Ultra
Single Motor Extended Range 69 kWh 272 CP
343 Nm
50.400 -
Twin Motor Performance 69 kWh 428 CP
543 Nm
- 53.050

Vine în standard cu jante de 18 inch, faruri și stopuri LED, tapițerie din material textil și Nordico, volan sport, sistem de climatizare pe o singură zonă, display central de 12.3 inch, cameră video pentru mersul cu spatele și o gamă largă de sisteme de asistență.

Lista include, printre altele, frânare automată în intersecții, Front Cross Traffic Alert cu frânare automată, Lane Keeping Aid, Intelligent Speed Assist, Lane Departure Warning, Rear Collision Warning, Rear Cross Traffic Alert cu frânare automată și Traffic Jam Assist.

Noul Volvo EX30 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volvo EX30
Single Motor 54 kWh
272 344 5.7 38.500
Jeep Avenger
BEV 54 kWh
156 400 9.0 38.900
Opel Mokka-e
BEV 50 kWh
136 338 9.0 38.285
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volvo

Comentarii (20)

  • Octavian
    Măcar Volvo să aibă preturi decente
    5 1
  • Usor mai scump decat Tesla, not good!
    5 5
  • foarte interesanta si tentanta propunerea Volvo
    4 6
  • Este clar ca au luat-o toate razna…. pentru aproape 40.000 de euro autonomie ceva peste 200 km?
    Vrei ceva mai multă autonomie plus 5.000.
    Asta este la clasa asta prețurile au “zburat” cu minim 30% in ultimii 2 ani.
    “Trăiască” COVID lock-down. Aceeași “deștepți” vor 100% electrice din 2035… fără a o oferi un studiu clar cum se va face.
    Un alt aspect ar fi capacitatea de producție Volvo, care la ultima “strigare” (posibil sa greșesc) era undeva la 1,2 mil pe an si trebuie acoperite toate modelele. Posibil sa nu vedem prea multe pe străzi..
    9 5
  • Tu poti lua BMW 520d cu doar 100000 Euro si aspect de cazan.
    Nu vom vedea prea multe pe strazile din Romanica. Ele vor apare prin Suedia, Norvegia, Olanda, Anglia.
    Romanii sunt atat de mult in urma incat nu merita decat sh-urile germanilor cu softuri ilegale.
    2 4
  • De ce in America oferă bateria de 64kW la aceiași bani?
    0 0
  • @dutz, da, (și) automobilele s-au scumpit, la fel ca toate celelalte mărfuri din economia globală. Plus că în industria auto nu e criză de supraproducție, ci dimpotrivă, se așteaptă cu lunile, uneori chiar și peste un an pentru o mașină nouă personalizată. Toate astea pe fondul sumelor imense investite în cercetare-dezvoltare ca urmare a decarbonizării precum și a producerii în paralel a mai multor tipuri de vehicule. Termice, hibride, full electrice. Chestie care nu se întâmpla cu 15-20 de ani în urmă.
    3 2
  • Aah și să nu uităm prima de casare de 10.000 de Euro. Parcă sună bine un EX30 la prețuri începând cu 28.500 Euro TVA inclus. Sigur că ar fi frumos să fie 18.500 de Euro, dar hai să vedem realitatea din jur.
    3 1
  • Johnny
    Deja acem.pret mai mare fata de articolul precedent...si la varianta ebtry level, nu mai exista un avantaj deosebit fata de modele Stelantis care arata super misto. Singurul atu ramane puterea mai mare daca' l comparam cu Jeep. Un mare minus pt lipsa instrumentelor de bord...teroare in zona bordului
    1 0
  • Mr. Dragnea
    raspuns final: luati sh-uri. sau masini gen Ampera, daca se mai fac!?
    0 0
  • Ce surpriza. Romanii fiind cei mai bogati europeni, trebuie sa plateasca mai mult decat restul.
    Si din pacate vedem aceeasi boala a producatorilor traditionali, manevra cu "echipari" care ridica pretul semnificativ. E praf in ochi pretul de pornire.
    Mie imi place tabelul cu principalii concurenti.
    Fals. In primul rand pretul dicteaza concurentii si apoi te segmentezi pe altele.
    Pai la 41.000 avem tesla 3, care este mult mai buna decat oricare, atat ca echipare cat si ca performante cat si ca utilitate.
    Ei si-au ales drept concurent Avenger si Mokka, masini mai mici, si au evitat id.3 care este concurent direct pe marimi. Foarte interesanta abordare marketing, inselatoare.
    ...
    @Mana-rece-suflet-cald
    Prima aia a ramas la fel de ani de zile, in timp ce toate masinile s-au scumpit, folosind drept pretext inflatia, autoritatile de mediu uita sa indexeze si acele sume. Pai cel putin 4000 de euro in plus ar trebui sa fie adaugati la acea suma. Si banii sa fie dati oamenilor direct, sa isi achizitioneze ce electrica vor ei, si nu sa fie bani care curg in buzunarul mizerabililor de comercianti. De ce sa cumpar o electrica in romania care e mai scumpa, cand pot sa ma duc sa o cumpar dintr-o alta tara UE, tot noua. Fiind tratate economice este ilegal sa creezi bariere economice si sa zici, nu nu ai voie.
    Asa ca te duci si cumperi acest volvo de unde este vandut cu +36000 euro, in loc sa fii furat cu vreo 3000 euro de intermediari.
    2 2
  • Seriff
    Aceeasi marie cu alta palarie, un suvulet obosit cu autonomie maxima de 300 km, scump si urat, o masina care va fi cumparata de cei care stau la casa si o vor folosi pentru a se duce cu ea la lidl si inapoi, evident la drum lung vor lua masina diesel.
    2 2
  • pe de-o parte ai dreptate, dar pe de alta parte sa nu uitam ca romania este o tara dificila din toate punctele de vedere, iar toate aceste dificultati suplimentare genereaza costuri.

    de exemplu: una e sa ti se livreze sute de masini pe tren pe o distanta de 1500 de km in poate sub 20 ore, iar cu totul alta poveste e sa livrezi maxim cateva zeci sau poate doar cateva bucati, tot pe tren, 2500 km in 60 ore.

    in rest, da, e total adevarat ca mizerabilii de comercianti profita de ajutorul destinat clientului final prin programele tip rabla ca sa umfle nejustificat preturile.
    0 1
  • Alinuța 2, Tesla 3 pleacă de la 41.990, deci 42.000 euro.
    Iar prima pentru electrică poate fi 10.900 euro în România. Nu vă ajunge, pomanagiilor, vreți să primiți gratis 15.000 de euro?
    Să contribuim din banii statului cu câte un Logan nou ca să aglomereze câțiva snobi orașele în loc să ia metroul.
    Programul rabla ar trebui restrâns la mașini noi produse ÎN ROMÂNIA punct.
    2 4
  • Seriff
    @Kap, daca nu era pomana aia imensa nu mai faceau nici aia 10% amarati din vanzari masinile astea de mers cu ele la piata, vorba ta, pentru oras ar putea sa ia autobuzul, sau chiar bicicleta, nu suv-uri de 40.000 euro.
    4 1
  • @sheriff
    si tu ai putea sa lasi caruta dizal si sa sari direct pe magar.
    2 2
  • @Alin

    Bonusul de 10.000 euro este cel mai mare din Europa, ăia mai săraci din Vest îl au cu câteva mii mai puțin, cum să spui că trebuie și mai mare ?
    3 1
  • @dan_grc
    pai tocmai ca suntem mai saraci ne trebuie mai multi bani..
    si desigur trebuie sa fim colonie ascultatoare "de dreapta".
    0 3
  • Banii ăia mai mulți sa-i aduceți din buzunarul vostru, nu din pomană, bogaților care faceți mișto de sh-uri .
    2 1
  • Seriff
    @22:21 uite ca nu vreau, ma obligi tu?
    Masina mea diesel bate la orice ora electrica asta la orice.
    O sa iau masina diesel doar ca sa enervez hipsterii pensati ca tine, sper sa va poluez pana scap de voi.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru