Prețuri Volkswagen ID.3 facelift în România: start de la 43.250 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 30.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen ID.3 facelift poate fi comandat și la noi în țară. Clienții de aici au la dispoziție 2 versiuni, iar prețurile pornesc de la 43.252 de euro cu TVA inclus.

Constructorul german de automobile a lansat noul ID.3 facelift la începutul lunii martie. Modelul cu zero emisii a primit câteva modificări estetice minore și mai multe zone acoperite cu materiale noi în habitaclu.

Departamentul tehnic a rămas neschimbat. Asta înseamnă că motorul electric dezvoltă, în continuare, 204 CP și 310 Nm. Bateriile au o capacitate de 58 sau 77 kWh, iar autonomia diferă în funcție de versiunea aleasă: ID.3 Pro parcurge 426 kilometri, iar ID.3 Pro S 546 de kilometri.

Acum, noul Volkswagen ID.3 facelift poate fi comandat și în România. Clienții de aici au la dispoziție ambele versiuni.

Cea mai accesibilă rămâne versiunea ID.3 Pro facelift, care pornește de la 43.252 de euro, cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL VW ID.3 facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
VERSIUNE
Pro 58 kWh 204 CP
310 Nm
43.252
Pro S 77 kWh 204 CP
310 Nm
48.579

Lista cu dotări standard include, printre altele, faruri LED, display central de 12 inch, sistem de climatizare Air Care pe două zone, volan încălzit, scaune față încălzite, tapițerie din stofă și jante de 18 inch.

Noul VW ID.3 facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen ID.3 facelift
Pro 58 kWh
204 426 7.3 43.252
Cupra Born
58 kWh
231 420 7.3 43.359
Citroen e-C4 X
100 kWh
136 350 9.7 43.900
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (24)

  • O maşină electrică foarte bună pentru clasa ei, are tot ce îi trebuie, range, încărcare rapidă, eficientă, dotări,... dar foarte scumpă.

    Preţul real trebuie să fie spre maxim 30.000€ tva inclus
    10 8
  • Citroen eC4-X are baterie de 50kw respectiv 54kw. Comparația cu eC4-X nu își are rostul, fiind caroserii diferite (hatchback vs sedan). Mai degrabă eC4. Nu văd Renault Megane E-Tech în tabelul comparativ.
    8 0
  • Ahaha...Astia sunt rupti de realitate complet..sau fiindca stiu ca va veni invazia din china, care ii va rupe la ficati, profita acum la maxim de talambii de europeni sa plateasca 40-50% taxa de prost.
    Pret corect pt asta este 25-30.000 euro (in care se face profit corect)
    Daca la lansare a fost 31k, cum sa indraznesti tu sa vinzi aceeasi masina cu 43k.
    21 2
  • Octavian
    Cine dă 50.000 pe un I.D3 ? La bani ăștia îmi iau Proceed GT cu 204cp la 32.000 și îmi mai rămân 18.000 pentru un Twingo RS .
    8 3
  • Au ajuns cu pretul la 43k varianta de baza, desi in 2018 ei declarau ca o sa porneasca masina de la vreo 30k, interesant.

    https://www.automarket.ro/stiri/noul-volkswagen-id-prima-electrica-din-gama-moderna-vw-va-avea-un-design-84621.html

    De asemenea, a crescut pretul la ea cu 20% in ultimii 3 ani, adica 7200 eur.

    https://www.automarket.ro/stiri/preturi-pentru-modelul-electric-volkswagen-id3-in-romania-versiunea-de-94657.html

    Nu vad 1 singur motiv de ce ai cumpara id3 acesta in detrimentul unei Tesla M3 Standard Range daca esti in cautare de electrica la acest buget.
    15 0
  • Lucian
    Aceeasi Marie dar cu o palarie mai scumpa cu 7000 de euro. Chinezii oare vand in 2023 aceleasi masini electrice ca in 2019, cu mici ajustari cosmetice sau de software si la preturi cu 7000 de euro mai mari?
    9 0
  • o panarama de masina!
    8 3
  • Stiti cum este cu masinile electrice la ora actuala, cum era odata cand au aparut tv lcd in care plateai 200 mil pentru un tv de 100 cm deci o multimer de bani pentru imagine, sunet, consum proaste....
    Eu cand aud berlina electrica de 2 t greutate, nu ma face sa ma simt prea bine.La un suv poate mai merge desi astea sar de 2.3 tone, deci pana nu apar tehnologii noi, cu baterii mai compacte si mai usoare, cu autonomie mare, si restul ...plus un pret mai normal, nu cred ca merita, decat daca ai bani prea multi...
    12 3
  • @Nelu.Pantofaru
    Singurul motiv ar fi ca nu vrei un sedan, sau poate nu iti place sa ai un televizor lipit de bord și sa nu ai instrumente în spatele volanului.

    Părerea mea e ca Tesla ar avea mai mult succes în Europa dacă ar oferi caroserii tip break sau hatchback și un interior mai ergonomic.

    Altfel, ID3 facelift repara cea mai mare problema: interiorul de foarte slaba calitate. Totuși, exista opțiuni mai bune în zona lui de preț.
    9 0
  • În toată istoria lor, televizoarele LCD au consumat mai puțină putere decât cele cu tuburi iar imaginea a fost mereu net superioară.

    Faptul că nu mai găsești televizoare CRT decât în muzee îți contrazice tot "argumentul". Un exemplu mai nepotrivit nu cred ca puteai găsi.

    A, ba da: la început mulți făceau mișto de telefonele inteligente: cum sunt ele prea mari, costa mult, tine bateria 12h, se strica dacă pică de la etajul 8...

    Așa o să fie și cu electricele. Cei care nu își permit vor veni cu "argumente", iar când prețul va scădea vor descoperi brusc avantajele electricelor.

    Așa e omul - simte nevoia sa epateze. Să spui ca nu iei electrică pentru că n-ai bani - nasol. Să ne explici tâmp că strugurii sunt acri - altă viață, tată.
    7 8
  • Seriff
    @16:06, ''cand pretul va scadea''
    Pretul nu va scadea, tu esti orb? Masina din articol s-a scumpit cu 7000 euro de cand s-a lansat si tu zici ca pretul va scadea?
    Voi ECO PENSATII efectiv traiti pe alta planeta, vorbiti din filme.
    Plus de asta, voi nu intelegeti ca masinile electrice nu sunt dorite de 90% din populatie indiferent de cat ar costa? Ce e asa greu de inteles?
    Comparatia cu telefoanele e aberanta, nu e acelasi lucru, un telefon nou stie sa faca mult mai multe decat unul vechi, la masini e invers, o masina termica stie sa faca mai multe decat una electrica, practic masina electrica e un REGRES, asa ca despre ce vorbim.
    10 10
  • @Seriff
    Hop și haterul de serviciu. Acum apare și "noaptea NU bate vântul", urmat de maestrul inoperabil.
    8 9
  • Banditos
    @Wonka

    tabelul vine de la VW. Baietii si-au identificat niste "concurenti", de preferinta mai scumpi sa dea bine "in poza" produsul propriu si...gata. Megane E-tech e o din alta liga daca e sa ne referim la interior.

    Un alt avantaj a lui Tesla Model 3 (pe langa comportamentul mai bun) mai e si posibilitatea de planificare a traseului. A, si o mai buna retea de incarcare.
    6 1
  • Andrei
    Pe unde locuiesc eu văd destul de multe ID3 și ID4 pe stradă. Ba chiar prea multe, ca e deranjanta bara luminoasă din față, noaptea :))

    Din punct de vedere al spațiului interior ("packaging") stă bine, e cât la o clasă superioară ICE (gen Passat). Dar materialele și design-ul lasă mult de dorit.
    Poate versiunea următoare nu o să mai fie așa sărăcăcioasă, își vor fi recuperat din costurile cu dezvoltarea.

    Comparativ, e-208 pe care îl conduc e mult mai puțin spațios în interior, dar materialele sunt din cu totul alta ligă. Sigur, e-208 e pe o platforma care accepta și ICE, de aici și spațiul mai mic față de o platformă dedicata EV.
    8 0
  • Andrei
    Lasati-o balta cu spatiul interior, in spate e mai mica decat un Golf, daca esti mai inalt stai cu ceafa in plafon. Daca esti mic ai spatiu mai mare la genunchi, desi nu ai nevoie, dar daca esti mai inalt stai ca intr-o caruta. Genial!
    2 3
  • Andrei
    N-am stat în spate, dar la toate electricele podeaua e mai ridicată. Sunt înalt, e-208 mi se pare îngrămădită, dar mai mult la picioare și în lateral decât la cap.
    3 2
  • Ce sa mai spui la prețul asta… o sa rupă la vânzări. Sold out pana in 2025.
    Imediat tragem linie pentru luna mai si vedem cum stă treaba ;)
    Nu vi se pare ciudat ca au dispărut total știrile cu sold out la modelele de volum? Repet, ca unii-s mai înceți TOTAL!!!
    Nu ca m-as aștepta să știe obsedatul ce este model de volum, el știe doar lozinca nazista… diesel-ul pute, chiar dacă tocmai s-a dar jos din autobuz si mănâncă o shaorma produsă 100% cu fosili.
    Revenind la preț, cred ca din păcate nu se poate mai ieftin prin părțile locului si indiferent de ce pasiuni avem cred ca este îngrijorător. In China știm sau nu, ce se întâmpla in China rămâne in China… abuzuri, sclavagism mascat, minori la munca, salarii mizere etc, si nu in ultimul rând unii au prins știrea cum ca China nu se mai aproba creșteri de capacitați de producție pe zona auto. Cum, Ce… ? Exact, partidul “democrat” comunist are un Excel unde este preconizata cererea si fiecare cât are voie sa producă si pentru moment nasol… chiar Musk este pe “tren” in drum spre China ca nu-i sau voie sa mai miște in front. China este renumita si pentru prăbușiri (imobiliare), nu doar pentru reușite… pe zona auto încă nu au trecut examenul.
    Mai vedem…..
    5 4
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "Repet, ca unii-s mai înceți TOTAL!!!"

    Dutzulică, vezi că bate vântul și e noapte!
    5 6
  • Seriff
    @17:30, de ce sunt hater? Ca spun adevarul, dar de geniul care a zis ca se vor ieftini masinile ce parere ai? Masinile se scumpesc odata la 6 luni, asta imi place mie in ziua de azi, cand cineva spune adevarul si vine cu argumente e numit ''hater'', pe tine te deranjeaza de fapt ca am dreptate.
    5 5
  • @Seriff
    Ești hater pentru că te exprimi ca un hater: "Voi ECO PENSATII", și asta e ceva caracteristic posturilor tale.
    6 1
  • Dacă nu te simți, nu te privește… sau?
    0 4
  • Banditos
    @seriff...masinile electrice nu sunt dorite de 90% din populatie

    asta da "argument"
    5 0
  • @Banditos
    Nici vacanțele în Barbados nu sunt dorite de 90% din populație :))
    4 0
  • Seriff
    Pai este un argument perfect valid, lucru care se reflecta in cifrele de vanzari, oamenii pur si simplu nu isi doresc electrice, eu sunt hater?
    Dar voi cand ne faceti pe noi in toate felurile, doar fiindca avem masini termice si nu ne dorim electrice cum sunteti?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru