Prețuri Volkswagen Sharan în România: monovolumul cu șapte locuri pornește de la 29.700 de euro

de Sebastian Toma
Luni, 15.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunțat prețurile lui Sharan facelift pe piața din România. Cea mai ieftină variantă costă 29.700 de euro, iar cea mai scumpă pleacă de la 40.800 de euro.

Volkswagen Sharan facelift și-a făcut debutul comercial pe piața din România, cu un preț de pornire de 29.700 de euro cu TVA inclus. Generația 2016 Sharan, așa cum este descrisă în limbaj tehnic de constructorul auto, este în realitate o actualizare serioasă aplicată monovolumului german. Spre exemplu, lista de dotări este acum mai generoasă, fiind incluse în standard frâna de parcare electromecanică cu funcție AutoHold, sistemul Multi Collision Brake și motorizările Euro 6. Opțional, sunt oferite sisteme noi pentru Sharan, dar uzuale pentru alte modele Volkswagen, cum ar fi tempomatul ACC, funcție City de frânare de urgență la impact frontal iminent, asistent de menținere a benzii de rulare, sistem de asistență la parcare și alte elemente tehnologice de asistență a șoferului.

La nivel estetic, generația 2016 a lui Volkswagen Sharan, vine cu o parte frontală actualizată, stopuri cu LED, bare de protecție față-spate redesenate, noi jante și noi culori de caroserie. În habitaclu, schimbarea majoră vine la nivelul sistemului multimedia, fiind oferită noua generație de sisteme audio a mărcii germane. Interiorul monovolumului din Wolfsburg are noi ceasuri de bord, un nou volan și poate fi comandat cu trei tipuri de ornamente interioare, în timp ce tapițeria este oferită și într-o variantă din piele cusută cu tipar diamant.

Urmareste Automarket
La nivel tehnic, Sharan 2016 are motorizări mai eficiente cu până la 15% față de varianta precedentă.
Versiunea entry-level are un motor 1.4 TSI de 150 CP și 250 Nm. Aceasta este însoțită în ofertă de două diesel-uri, de 2.0 litri, care asigură 150 si 184 CP. Versiunea de vârf a lui Sharan este oferită cu transmisie automată și tracțiune integrală. Aceasta din urmă anunță un consum mixt de 5.3 litri la sută, un timp 0-100 km/h de 8.9 secunde și un preț de 40.850 de euro cu TVA inclus.

Volkswagen Sharan vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Sharan
2.0 TDI MT6 Comfortline
150 5.1 10.9 33.482
BMW Seria 2 Gran Tourer
218d
150 4.3 9.3 32.240
Fiat Freemont
2.0 Mjet AWD AT
170 7.3 11.1 26.909
Seat Alhambra
2.0 TDI Ecomotive Style
140 5.5 10.9 30.873
Citroen Grand C4 Picasso
2.0 e-Hdi Seduction
150 4.2 9.8 26.350
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Volkswagen

Comentarii (13)

  • Da e model nou ?
    5 7
  • Calin Popisteanu
    Decat herghelia asta mai bine BMW, este si mai ieftin si mai bun.
    7 8
  • isi vand cam scump nesimtirea
    17 12
  • monc..
    cine dracu da 30000 pe un monovolum de 1,4 benzina?dar faza cea mai tare sunt limitele de pret : varianta cea mai ieftina.....si de unde pleaca cea mai scumpa (40800 pina la ....nu am tasta pt plus infinit)
    13 8
  • Nu stiu in ce masura poate fi considerat scump. Cu tot cu rabla + ofertele dealerului si/sau importatorului, ar ajunge pe la 25000 de euro. Daca tinem cont ca un S-Max e tot pe-acolo sau ca viitorul Espace e posibil sa fie peste 30000 de euro... eu as zice ca e un pret normal pentru clasa din care face parte. Bine, tot scump e dar macar nu e singurul.
    Si faza cum ca cine da atatia bani pe un motor de 1.4... de 150 CP, 250 Nm care poate depasi 200 km/h si 0-100 km/h in mai putin de 12 secunde... pe bune.
    11 12
  • Pai si cum zicea Calin, din comparativul aratat mai sus, de ce nu as lua BMW, fie el si mai putin echipat (nu stiu nivelul de echipare), sau chiar daca e mai scump cu 10-15% la fel, de ce nu as lua BMW?
    6 6
  • @Lau Si faza cu rabla si ofertele le au toti, deci pretul ar trebui sa se raporteze la cel declarat, fara oferte si alte discounturi.
    8 5
  • referitor la Volkswagen Sharan vs. CONCURENŢA DIRECTĂ:
    nu trebuie comparate masini din clasa monovolume compacte (BMW Seria 2 Gran Tourer) cu clasa monovolume mare (Seat Alhambra, Fiat Freemont, Ford S max, Renault Espace);
    sigur ca odata cu noile generatii masinile "cresc" si ampatamentul de la clasa compacta , de ex. 2840 mm la Citroen C4 GRAND PICASSO, model 2014, foarte spatioasa , rivalizeaza cu ampatamentul de 2920 mm de la VW Sharan clasa mare, model 2010
    6 4
  • IN COMPLETARE , definire CLASA MPV COMPACTA, ca de obicei neglijata de producatori in Romania:
    Citroen C4 (GRAND) PICASSO,
    Ford (GRAND) C max ,
    Renault (GRAND) Scenic
    Peugeot 3008/5008
    TOYOTA VERSO
    MAZDA 5
    VW TOURAN
    OPEL ZAFIRA
    4 4
  • Azazel
    Pretul cu cateva mii de euro mai mare e justificat prin niste lucruri pe care unii nu le accepta sau nu vor sa le accepte. Masina asta e una dintre cele mai bune din segment... alaturi de S-Max. Ma refer la confort, tinuta de drum, ergonomie, finisaje sau insonorizare. Daca se mai adauga si un DSG, ansamblul" motor-cutie de viteze este greu de egalat de concurenta.
    Poate nu intamplator Sharan si S-Max mai mereu castiga testele comparative, fie ca sunt facute de nemti, englezi sau francezi. Dar si pretul este pe masura.
    3 3
  • marian
    de la ford cred ca modelul galaxy este concurentul acestui vw. s-max cred ca mai degraba se bate cu touran.
    in aceeasi clasa cu sharan cred ca mai sunt citroen jumpy, peugeot expert si fiat scudo (daca se mai produce)
    0 0
  • mountytoma
    pret pornind de la 29700 euro? varianta cea mai ieftina are volan, usi, frana si capota, sau sunt optionale???
    0 0
  • lightstuff
    Am inteles ca nu mai este vandut Sharan in Romania?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru