Prima imagine cu noul Ford e-Tourneo Courier, varianta de pasageri a electricei construite la Craiova

de Tiberiu Safta
Joi, 11.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a publicat o primă imagine oficială cu viitorul model electric e-Tourneo Courier. Pe scurt, noul model este versiunea de transport pasageri a utilitarei electrice e-Transit Courier, iar acesta va fi dezvăluit în 15 mai.

Constructorul american a postat pe rețelele sociale o primă imagine cu o nouă versiune a utilitarei electrice e-Transit Courier. Mai exact, este vorba despre o nouă versiune de transport pasageri, care ar urma să fie botezată e-Tourneo Courier. Noua imagine relevă doar puțin din partea din față a noului model, unde putem observa un scut de protecție montat sub bara din față.

Cel mai probabil, noul model ar urma să primească același propulsor văzut la e-Transit Courier. Vorbim aici despre un motor electric de 136 de cai putere și 290 Nm. Modelul va putea fi încărcat la o priză rapidă de 100 de kW, ceea ce înseamnă că repriza de încărcare de la 10% la 80% va dura 35 de minute.

Noua versiune a lui Ford e-Transit Courier va fi dezvăluită oficial în 15 mai.

via Ford

Comentarii (11)

  • Catalin
    Dupa ce m-am fript grav de tot cu Ford (masina noua, cu garantie, cu tot tacamul) am zis ca niciodata in viata asta nu o sa mai iau nimic de la acest producator, nici macar un surub, e inadmisibil ca dupa peste un secol de productie a +/- cam aceleiasi tehnologii sa nu fie capabili sa faca o masina care sa nu crape in mod repetat in primul an de rulaj si apoi nici macar sa nu fie in stare sa o repare, masina mea noua fiind practic un gunoi, un rebut care mi-a ars un car de nervi si peste 10k euro din buzunar, bani munciti din greu. Si asta in conditiile in care fusesem avertizat despre Ford, eu am insistat sa ma duc inainte ca berbecul.

    Si totusi, facand analogia cu modelul de marfa e-Transit Courier, modelul asta de pasageri e-Tourneo Courier imi apare ca simpatic, are tehnologie noua, electrica, care conceptual n-ar avea cum sa mosteneasca gravele probleme de la termice. Imi place designul ei, pare micuta pe dinafara si spatioasa la interior, fiind la baza o utilitara, dar trebuie vazute toate detaliile, astept cu interes lansarea oficiala.

    Inca nu sunt entuziasmat atat de mult incat sa zic ca gata, o vreau, dar pare o masina cumpatata, adaptata vremurilor actuale. Puterea si cuplul nu sunt exagerate, sa aiba ca la altele sute de cai inutili, ci sunt in limitele normalului, iar bateria posibil sa fie de 60 kWh. Era prea frumos ca incarcarea standard sa fie la 22 kW, dar probabil au optat pentru 11 kW tot din motive de costuri. Toate acestea si avand in vedere si ca se va fabrica la Craiova, sunt premise ca preturile sa fie accesibile. E de urmarit si sunt dispus sa le mai acord o sansa, dar exclusiv pe tehnologia electrica, pe cea termica Ford pentru mine nu mai exista.
    15 18
  • Seriff
    @Catalin, mai ales ca esti patit, eu m-as documenta mai bine inainte sa dau banii pe aceasta tehnologie, vezi ca un set de baterii e scump rau, in caz de probleme cu motorul electric e jale, piesele sunt foarte scumpe si vin foarte greu, nu te lua dupa mine daca nu ma crezi, dar macar documenteaza-te bine inainte sa ''te arunci ca berbecul din nou''.
    19 17
  • @Seriff
    pfff...noroc cu tine expertule, ce ne-am face fara un soferache de passat dizal obosit care baga strambe gratuit oricand vine vorba de electrice...ce treaba ai tu cu ce vor altii sa aleaga, sau te roade ciuda? cine s-a fript odata cu mamaliga sufla si in iaurt, deci nu purta tu grija altora. apropo, aberatiile alea cu motorul electic cu jale cu baterii unde le-ai auzit? aaa da, la autolatest boschetarii presei auto, mi-am adus aminte, preferatii tai
    16 21
  • Seriff
    Aberatiile alea le-am auzit prin service-uri care repara astfel de masini, adica reprezentante auto, unde te duci cand se strica masina, sunt cazuri in Bucuresti o gramada, dar cand nu ai treaba cu acest domeniu normal ca nu ai de unde sa le cunosti, nu port eu grija altora, sa isi ia fiecare ce vrea, autolatest este un site obiectiv, care logic, ca orice lucru obiectiv deranjeaza pe multi
    19 15
  • Prelipceanu Sorin
    Autolatest nu au nici o treabă cu domeniul auto.
    8 19
  • Banditos
    @taximetrist...autolatest e un site obiectiv. Un obiectiv e si o toaleta publica. Cele doua au aceeasi ...destinatie.

    @Catalin....in primii 8 ani de utilizare n-am avut probleme la Ford decat (chiar la 4 ani de la achizitie) cu arhicunoscutul furtun de la circuitul de racire schimbat pe garantie. Apoi check valve (pe care n-am mai gasit-o in suport) si de 2-3 ori pe an becurile de faza scurta. Ce am mai schimbat, distributie, kit ambreiaj, capete de bara mi s-au parut chestii firesti.

    Dar am renuntat si eu la marca asta pentru ca oferta lor nu se muleaza cu noile cerinte. Oricum nu voi renunta la masina actuala pentru ca se conduce excelent si sta infipta bine pe sosea.
    11 18
  • @Catalin
    Ai inteles gresit capitalismul.
    Tocmai asta e ideea de a face profit. Produse nefiabile. Ce e asa greu de inteles. Dupa 30 de ani orice bombalau ar trebui sa vada ce se afla in spatele voalului de spalare de creier. Furi, dai teapa, pacalesti...legal.
    In anii 80 a cam fost ultima perioada in lumea auto cand incercau sa faca masinile invincibile, si odata cu anii 90 si Carlos Ghosn demonstrand profitabilitatea enorma a ideologiei "Low-cost", gradual toti s-au dat "pe ulei".
    8 17
  • Ah, si inca o chestie, astept sa vad cand vor crea nenoricitii astia masina electrica cu ceva combustibil. Sa pui ceva ulei, sa schimbi un filtru, o curea de ceva.
    De aia au omorat masina electrica in anii 90, pentru ca inseamna sinucidere din punct de vedere corporatist, si al profiturilor grotesti realizate din mentenanta masinilor.
    O masina electrica este fiabila 100%. Nu are decat o singura componenta miscatoare, care este in camp magnetic, deci zero uzura fizica si zero consumabile. Motorul electric este foarte simplu, si are o singura viteza, deci nici defect la "cutia de viteze".
    Orice defect care ar aparea, este neconformitate de fabricatie este acoperita de garantie, deci nu pot invoca mizerii gen utilizatorul a facut ceva gresit.
    10 18
  • @papagali electrici
    "autonomie reala de 250 km "... subiectiv, oricare ar fi sursa informatiei, toaleta publica tot mai are o oarecare utilitate, nu insa si ford e-tourneo curier.
    18 6
  • @10:38
    opaaa ce s-a atacat samsarul de cazane de mana a 15-a (aka heitarul de dacia/ford si orice s-ar mai produce local in romania)... a turnat galeti de manute rosii in doar cateva minute, bravo samsarici, trebuie sa fii si tu capabil de ceva in penibila ta viata.
    5 11
  • Ford şi GM este în SUA cum este Dacia şi era Chevrolet / Opel în Europa.
    O maşină de volum.

    Lăcomia de profit era mai mare la firmele americane de aceea aveau şi aşa multe probleme, ajungând Dacia să fie mult mai fiabilă decât Ford, Chevrolet de Europa.

    Posibil cu electrificarea să fie OK, vom vedea.
    4 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru