Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Primul model electric Bentley va fi lansat până în 2026: "Nu vrem să lansăm un model mic, vrem să construim un Bentley adevărat"

de Cornel Șocariciu, Foto: Dreamstime
Vineri, 06.03.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Adrian Hallmark, CEO-ul Bentley, anunță că primul model electric al companiei va fi lansat la jumătatea acestui deceniu. Britanicii așteaptă baterii mai ieftine și capabile să ofere performanțe mult îmbunătățite față de cele din actuala ofertă.

Electrificarea gamei Bentley a început în urmă cu doi ani. În cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2018, britanicii au lansat versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Bentayga.

Totuși, producătorul amână lansarea unui model complet electric, iar Adrian Hallmark, CEO-ul companiei, oferă informații noi cu privire la viitorul Bentley.

"Până în 2025 - 2026 vom putea construi un Bentley electric în adevăratul sens al cuvântului. Acesta va avea forma și dimensiunile potrivite pentru un Bentley", a declarat oficialul companiei britanice.

Reprezentanții Bentley nu se grăbesc cu un astfel de produs, masa și peformanțele bateriilor fiind încă un subiect delicat.

"Primul model electric va fi lansat la jumătatea deceniului .

Anticipăm că în următorii cinci ani, densitatea actualelor baterii sau introducerea bateriilor de tip solid-state ar urma să ofere o îmbunătățire a performanțelor cu 30% față de ce întâlnim acum pe piață", a completat oficialul Bentley.

"Nu vrem să lansăm un model mic, vrem să construim un Bentley adevărat. Noi producem GT-uri și avem nevoie ca acestea să parcurgă peste 150 de kilometri cu o singură încărcare. Oamenii încep să se obișnuiască cu mașinile electrice, iar o autonomie de 480 de kilometri ar trebui să satisfacă cerințele publicului", a declarat CEO-ul producătorului britanic.

În același timp, reprezentantul Bentley spune că lansarea unui astfel de model electric este întârizată și de prețul mare al bateriilor.

"Bateriile costă de șase ori mai mult decât un motor cu ardere internă, iar motorul convențional reprezintă 20% din costul total al unui vehicul.

Modelele electrice de astăzi sunt scumpe datorită prețului mare al bateriilor", a completat Adrian Hallmark.

Via | Top Gear

Comentarii (4)

  • Anonim
    Destepti pana atuncia posibil sa nu mai fie nevoie !
    5 0
  • Eu sunt optimist. Gasesc ei un Kodiak prin parcare. Ii pun un ceas de 100.000Eu in bord si au rezolvat.
    3 0
  • scamel
    o prostie. pana atunci ii ingroapa virusul si pe ala care a zis, si pe ala care a scris, si pe ala care a citit.
    1 0
  • Bentley electric se aproprie de nebunia Hummer electric. Nu sunt destule prize in Dorobanti ca sa poata alimenta tancul. Daca cupleaza la priza, lasa Bucuru in bezna.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru