Rechemare în service pentru Renault Clio 4 şi Renault Kangoo: 460.000 de maşini afectate la nivel mondial

de Mircea Meșter
Joi, 25.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru a evita potenţiale probleme la nivelul sistemului de frânare, Renault recheamă în service 460.000 de exemplare Clio şi Kangoo pentru inspecţii şi schimbarea unor piese.

Esential 402.150 de exemplare Clio sunt vizate la nivel mondial de recall-ul Renault.
Producătorul francez Renault recheamă în service aproape o jumătate de milion de maşini din cauza unor potenţiale probleme la sistemele de frânare ale unor versiuni din gama celor mai recente generaţii Clio şi Kangoo. Recall-ul vizează 460.000 de maşini, peste 400.000 dintre acestea fiind exemplare Clio 4 produse până în luna martie 2014 la fabrica din Bursa, Turcia şi până în aprilie 2014 la fabrica din Flins, Franţa. 

Conform constructorului francez citat de publicaţiile din Hexagon, problemele ar putea apărea în zona sistemului de frânare şi vizează furtunul de legătură al conductelor de frână, care poate fi uzat prin montarea originală necorespunzătoare a membranei de protecţie a pasajului roţii. Odată revenite la service, maşinile vor primi fie o nouă membrană de protecţie, fie un nou furtun de legătură, în funcţie de caz.

Calculele Renault arată că probabilitatea de existenţă a unor defecte este de doar 0.02% pe Clio şi de doar 0.01% pe Kangoo, astfel că recall-ul este considerat unul preventiv.

Urmareste Automarket
Acţiunea de înlocuire a pieselor afectate durează între 20 de minute şi 4 ore, în funcţie de caz, iar proprietarii maşinilor vizate au început deja să fie anunţaţi de producător.

În România sunt afectate 169 exemplare Kangoo şi 1.750 de unităţi Clio. Conform Renault România, toţi clienţii au fost informaţi deja despre rechemarea în service. 

via l'Argus

Comentarii (4)

  • GM a asteptat 12 ani pentru un recall pentru o piesa de 90centi si 13 decese dovedite...dar astia de la Renault s-au cam grabit.
    12 1
  • ha, ha, haaa..... nasol
    7 1
  • antonny
    @vianu nu s-au grabit deloc ....e mai rentabil sa remediezi pe parcurs decat sa astepti de la inceput pentru anumite componente
    0 0
  • Adrian
    eu am clio de jumatate de an, si nu am fost anuntat de nimeni de la Renault despre aceasta problema.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru