S-au deschis comenzile pentru noul Opel Astra: prețul de pornire este 19.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 28.01.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Opel Astra poate fi comandată în România, atât în versiune hatchback cât și Sports Tourer (break). Clienții au la dispoziție cinci niveluri de echipare.

Cea de-a șasea generație Opel Astra a debutat în vara acestui an, iar acum poate fi comandată și pe piața din România. Este disponibilă atât în versiune hatcbhack cât și Sports Tourer (break), iar clienții de la noi din țară au de ales între 5 niveluri de echipare: Astra, Edition, Elegance, GS Line și Ultimate.

Gama de motorizări este compusă din unități pe benzină, diesel și, momentan, o versiune plug-in hybrid. În prima categorie intră agregatul de 1.2 litri, cu 110 sau 130 de cai putere, care poate fi alăturat unei transmisii manuale sau uneia automate.

Amatorii unităților diesel vor putea bifa propulsorul de 1.5 litri, disponibil în versiune de 130 de cai putere. Și aici, transmisia manuală și automată cu 8 rapoarte completează pachetul.

Momentan, Opel oferă doar versiunea plug-in hybrid cu 180 CP (motor de 1.6 litri, pe benzină, unitate electrică și 61 de kilometri autonomie electrică), dar ulterior va fi disponibilă și versiunea PHEV cu 225 CP.

Cel mai accesibil Opel Astra hatchback pornește în România de la 19.500 de euro.

Este vorba despre motorizarea pe benzină cu 110 CP, nivel de echipare Astra și transmisie manuală.

Echiparea standard include o gamă largă de sisteme de siguranță, inclusiv avertizare de coliziune frontală cu frânare automată de urgență, detectarea pietonilor, avertizare la părăsirea benzii de rulare, recunoașterea limitatoarelor de viteză și detectarea somnolenței. 

Dacă vrei să optezi pentru un Astra diesel, pregătește-te să plătești cel puțin 22.300 de euro, sau 33.080 de euro dacă vrei versiunea plug-in hybrid.

Dacă ne referim la noul Opel Astra Sports Tourer, trebuie să știi că acesta costă, la noi în țară, de la 20.340 de euro în sus.

Noul Opel Astra vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Astra
1.2 benzină
110 5.4 10.5 19.500
Volkswagen Golf
1.0 TSI
110 4.6 10.2 19.546
Peugeot 308
1.2 PureTech
110 4.8 10.0 18.732
Seat Leon
1.5 TSI
130 5.1 9.4 21.055
Toyota Corolla
1.8 Hybrid
122 3.4 10.9 22.698
Ford Focus
1.0 EcoBoost
125 5.4 10.0 18.350
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Noul Opel Astra Sports Tourer vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Astra Sports Tourer
1.2 benzină
110 - - 20.340
Volkswagen Golf Variant
1.0 e-TSI
110 4.3 10.6 22.680
Peugeot 308 SW
1.2 PureTech 
110 4.8 10.4 20.463
Seat Leon Sports Tourer
1.5 e-TSI
150 4.8 8.7 23.756
Toyota Corolla Touring Sports
1.2 Turbo
116 6.3 9.6 20.869
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Opel

Comentarii (24)

  • Un pejo mai altfel
    18 11
  • Mihai C
    Același preț îl are și Astra k facelift. Dar dacă se păstrează politica de reduceri Opel +rabla, prețul va scădea la 15.000 euro sau chiar sub.
    16 5
  • Faptul că i un pejo nu i rău. Fiindcă pejo 308 fosta generație stătea bine la testul elanului, excelent chiar. Fata mașinii este super , din păcate spatele e cam nașpa
    12 5
  • sau poti cumpara skoda scala mai putin cu 5000 si fara tichet
    11 11
  • Am înțeles... la o mașina conteaza doar testul
    Elanului... e clar nu ești pretentios
    12 7
  • Abia astept s-o vad cu ochii mei, dar cel putin din imagini, prezentari, cred ca e una din cele mai reusite masini din 2021. E mai misto decat Golful nou. Mult mai misto. Linia noua de design inceputa cu Mokka este si va fi un succes, desi eu nu as merge pe mana unora ca aia de la Audi sa nu poti deosebi modelele intre ele. Se pare ca Opel face cam la fel, le deseneaza pe toate la fel. Difera forma si marimea. Cred ca e o greseala de design, chiar daca designul asta e reusit.
    Bravo lor ca au pastrat un Diesel cu automata, e cel mai curat si mai bun motor din toata gama. Nu m-am asteptat sa faca o figura asa de buna Opel sub umbrela PSA. E drept ca au pastrat toata echipa de la Russelsheim si asta se vede, a fost decizie inteleapta.
    Bravo lor! Un mare BRAVO!
    24 15
  • Extraordinar acel tabel. Absolut extraordinar. Fabulos, daca vreti. Spune totul despre profesionalismul publicatiei automarket.
    Sa va povestesc: initial, am fost tentat sa cred ca noul Opel Astra are o viteza mai mica de 100 km/h (imi cer scuze daca era vorba despre sarmale sau cozonaci sau orice altceva decat km/h, dar autorul nu a fost in stare sa se faca inteles). Nu de alta, dar ce alta explicatie sa fie de vina pentru cratima aruncata in dreptunghiul numit ACCELERAŢIE 0-100 (secunde)? Apoi, lipsa valorii specifice consumului de carburant m-a facut sa ma intreb daca nu cumva Peugeot a reusit sa faca masina germana sa mearga pe aer comprimat.
    Mi-am amintit, ulterior, ca sunt pe automarket. Iar din materialele publicate pe respectivul site lipsesc, nu de putine ori, detalii esentiale. De aceasta data, se pare ca autorului i-a fost lene sa intre pe site-ul diviziei Opel Germania, de unde ar fi aflat ca noul Astra hatchback cu motor de 1.2 litri si 110 CP accelereaza de la 0 la 100 km/h - daca este vorba, repet, despre km/h, in 10.5 secunde. Cat despre consumul de carburant, media variaza intre 5.4 si 5.5 litri la 100 km (WLTP).
    PS: Daca te uiti pe site-urile Peugeot si Volkswagen din Romania (la acestea doua m-am oprit), o sa observi ca valorile specifice consumului mediu de carburant sunt complet de cele publicate in tabelul de pe automarket.
    Dupa cum precizam si anterior, in comentariile care nu au mai aparut niciodata, publicatia asta de... calitate ar trebui sa introduca, pe undeva, o mentiune "Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din materialele publicate". Cat despre acel "ne rezervam dreptul de a selecta comentariile"... baieti, mai bine v-ati selecta, inainte de toate, angajatii. Care, cel putin in cazul de fata, nu reusesc sa copieze (corect) de pe un alt site cateva cifre si numere.
    28 7
  • Pai și loganul e mai misto decât noul golf...loganul pierde la multe alte capitole
    15 6
  • E chestie de gusturi. Dupa niciun aspect, cred eu, Loganul NU e mai misto decat Golful. Inclusiv ca design.
    15 17
  • @20:38... pe aceeași logica ce rost are să-ți iei s class când poți lua logan pe gpl? Și mai rămâi și cu bani
    7 6
  • @12:50... deși cred ca loganul e o mașina sub standardele mele, designul general dacă nu te uiți la detalii și materiale e o mașina de bărbat... dacă la același design foloseau materiale mai scumpe, soluții tehnice mai performante... atunci clar loganul ar fi fost peste... sincer golful 8 e un mare pas înapoi... probabil ca mi-aș fi comandat un G7 dacă se mai fabrica... dar na gleznele mele nu se asortează cu g8
    8 6
  • Și mai cred ca la aceeași exploatare și întreținere loganul se rablageste mult mai repede decât oricare alte mașini... ma rog ... comparativ cu cele cu care am mers
    9 8
  • Ah... deci calitatea suprema a unei masini e daca e "de barbat". Si tot asta cu "barbatul" invalideaza orice alt atu. Ok... bun. Am priceput acuma. N-o sa-ti mai raspund. :)
    9 6
  • Ai înțeles un pic greșit... dar da e adevărat ca nu sunt compatibil cu anumite mărci ori anumite modele...
    9 5
  • Golful 8 arata bine, insa doar din spate. Fata e cu adevarat groaznica. Asa ca si eu m as simți mai impacat cu un logan decat cu golful, fara sa mai mentionez ca la calitatea materialelor, golf 8 s a apropiat destul de mult de logan.
    12 7
  • Mircea Badea
    asta e gluma? parca trebuia sa fie sub 10 mii un astra...minune ca nu au disparut inca.
    6 8
  • Parere
    Urata rau. Si motorizarile sunt specifice Peugeot, adica niste benzinare obosite si cu consum mare.
    5 4
  • Feisbuceala La Max
    Kia Ceed & Hyundai I30 bat orice la raportul calitate-pret
    14 8
  • Seriff
    @Mircea Badea sub 10 mii un Astra? Pe ce planeta traiesti, in afara de Logan chel nu exista masina noua sub 10.000, bine mai e Spring pe care daca il iei cu pomana porcului de la stat il scoti sub 10 mii, dar aia nu e masina, e un carucior de la Kaufland cu pedale si volan.
    12 2
  • Mutarea Opel în țarcul globalist Stellantis nu-mi sună bine, chiar dacă p-afară-i vopsit gardu”.
    Pe f. scurt, văd consumul mediu mixt REAL obținut de italienii de la AlVolante cu:
    - ”vechea” Astra 1.2 130 CP = 17,4 km/l (= 5,74 l/100 km cu tricilindrul de origine GM)
    - ”noua” Corsa 1.2 131 CP, mai mică/ușoară = 14,9 km/l (6,71 l/100 km, cu tricilindrul PSA Puretech)

    ...Unde-i deci progresul ?! Fie și lăsând deoparte vibrațiile sau fiabilitatea uneori dubioasă a Puretech-ului.

    P.S.: Aștept cu emoție să dobor recordul de 138 ”mânuțe roșii” încasate la articolul cu prețul Kiei Sportage. :-)
    22 42
  • @10:43... neinteresant pentru pasionații de mașini
    6 2
  • Adnopel
    Opel a murit,RIP..o mașina pt cei fără pretenții dar mașina,nu de calitate proasta gen Dacia,sa nu se supere patrotii noștri.
    3 2
  • King rocker
    Te mai miri de ce am luat Kona electric, 10k peste varianta de baza a sărăciei de Astra, probabil echivalent cu cea de vârf, sută luată cu 3 secunde mai repede, fara zgomot și fără saraceli gen opel.
    0 4
  • Automarket eu zic sa-l angajati pe saracutul "dci" ca prea le stie el pe toate din lumea auto. Isi da silinta in comentarii la fiecare articol si voi nimic?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru