Șeful Jaguar Land Rover: “Pierdem anual vânzări de 100.000 de mașini din cauza calității percepute”

de Paul Cosma
Miercuri, 03.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic.

Instalat la cârma JLR în septembrie 2020, Thierry Bollore spune că una dintre prioritățile sale a fost și este creșterea calității și fiabilității în rândul gamelor de modele. 

Fostul șef de la Renault consideră că, din cauza problemelor privind calitatea percepută, Jaguar Land Rover pierde anual circa 100.000 de unități care ar putea fi vândute către clienți.

Jaguar și Land Rover se află la coada unui clasament de calitate întocmit recent de JD Power pentru piața din Statele Unite. 

“Nemulțumirea clienților a fost cu adevărat dăunătoare pentru vânzări. Am ratat oportunități uriașe," a explicat Bollore. 

Potrivit conducerii companiei, viitoarele modele JLR vor deveni mai “simple”, astfel că vor fi predispuse la mai puține probleme de calitate datorită procesului de producție care “nu va mai fi la fel de complex”. 

Jaguar va lansa doar modele 100% electrice începând cu anul 2025, iar primul Land Rover electric va fi prezentat în 2024, conform noii strategii a grupului britanic.

Via Automotive News (înreg.)

Comentarii (5)

  • Wow!!! Pare un miracol nevisat în peisajul contemporan dominat de marketing şi de propagandă…Câţi alţi constructori (nu doar auto) s-ar preta la o asemenea “spovedanie” senină?

    Ştiu, ştiu, “păcatul mărturisit este pe jumătate iertat”. Numai că, pe de altă parte, e-Era va îngropa alte…calităţi, printre care, fără doar şi poate, ASPECTUL ESTETIC. De pildă, doar nu vă închipuiţi avalanşă de materiale naturale în viitoarele limuzine (non-englezeşti, sic! – dacă nu cumva şi ele…).
    Şi acum, să rostim în cor, sacadat şi tare motivul magic şi implacabil: RE-DU-CE-REA COS-TU-RI-LOR (implicit, a personalului de producţie).

    PS. Bre Bolloré, lasă, bre, vrăjeala eufemistică (am fost un fraier absolut crezând că, ieşind din UERSS, vă veţi lepăda şi de năravurile aferente…ah, stai, matale eşti francez, dar, vorba unui mucalit, tot un drac!). Ce înseamnă “mai simple” ? Zi-o p-aia frontală şi abrazivă: minimalism arhitectural, rece, impasibil, condiţionat de high-tech-ul suveran. Adică daţi-vă cu tesla în degete.
    15 7
  • Ati pierdut nu doar din cauza calitatii percepute, ci din cauza calitatii reale, foarte foarte slabe si a fiabilitatii praf. Bataia de joc fata de clientii care au fost creduli si au cumparat harburile voastre nu avea cum sa tina la infinit !!
    27 0
  • C.P. Tradiceanu
    Dupa ce ca mai sunt si slab reprezentate in materie de serviceuri oficiale(vb de Romania,nu stiu cum e in alta parte),au si cele mai mari preturi la piese si reparatii iar ca fiabilitate cred ca si Dacia 1410 le batea la fundul gol fluierand. Am mai zis,pe englezoii murdari de curry si tikka masala la bot,ii paste falimentul in viitor la ce petarde de masini extrem de scumpe fac.La mecanica sunt praf,la partea electrica pana si francezii si italienii se pot uita de foarte de sus la ei dar ei o ard cica din 2025 pe electrice cand nu pot face nici macar un buton care sa nu se atruce intr-o luna :)))
    20 2
  • Doar cu cateva modele electrice din 2025 vor pierde mai mult de 100.000 de unitati, probleme pot exista si la electrice, chiar daca sunt mai simple, isi reduc gama foarte mult, cred ca vor vinde la fel cu cateva electrice.
    15 0
  • Neveste-mii ii place foarte mult Range Rover. Evoque si mai e un model tot asa mic si mai nou. Nu-s familiar cu linia lor de modele.

    Oricum, desi estetic recunosc ca sunt reusite, sunt doua lucruri critice care m-au determinat sa nu-mi pierd vremea cautand masini de la ei. Interiorul extrem de nepotrivit pentru mine si fiabilitatea ireal de proasta. Doar la gandul ca as avea asa ceva in fata casei, pe banii mei, imi face pielea gainii.

    Pacat. Si te lasa cu atat mai perplex cu cat, de fapt englezii sunt o forta in Formula 1 si in motorsport in general. Nu pot sa inteleg cum un popor atat de pragmatic si cu inclinatii evidente spre tehnica si matematica a ramas cu industria auto praf si pulbere, intrata pe mana tuturor. De la greii industriei germane, pana la pisatul boului din asia cu traditie zero in automobilism. Sic transit gloria mundi.
    18 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru