Feedback

Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri

Publicat Joi, 23.05.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 1
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda Citigo-e iV devine primul model electric al mărcii din Cehia: 83 CP și autonomie de 265 de kilometri - Poza 2
Skoda a prezentat primele imagini și informații oficiale despre modelul electric de oraș Citigo-e iV, care mizează pe un motor de 83 de cai putere și un acumulator de 37 kWh care oferă o autonomie electrică de 265 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pe lângă Superb facelift și versiunea plug-in hybrid a acestuia, Skoda a prezentat joi și primul său model electric din istorie. Skoda Citigo-e iV este practic versiunea electrică a modelului de praș Citigo, de la care împrumută cea mai mare parte a elementelor de design.

Disponibil doar pentru nivelurile de echipare Ambition și Style, Citigoe iV se diferențiază de versiunile cu motoare termice în special prin prisma grilei vopsite în culoarea caroseriei și a barei de protecție frontală.

Luminile de zi LED și proiectoarele de ceață sunt standard, în timp ce jantele au 14 inch în echiparea standard, dar pot fi înlocuite cu jante de 16 inch. Citigo-e iV are o lungime de 3.597 mm și o lățime de 1.645 mm, în timp ce culorile de caroserie disponibile sunt Candy White, Tornado Red, Sunflower Yellow și Kiwi Green. La interior, modelul electric de oraș are un panou de instrumente ușor redesenat, în timp ce sistemul de asistență Lane Assist este standard.

Nivelul de echipare Style vine cu opțiuni precum planșa de bord iluminată ambiental sau oglinzi încălzite și ajustabile eletric, iar Pachetul de Iarnă include parbriz încălzit, și un senzor de ploaie și de lumină.

Din punct de vedere tehnic, Skoda Citigo-e iV are un motor electric montat pe puntea față care generează 61 kW, echivalentul a 83 de cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 210 Nm.

Electricul ajunge de la 0 la 100 km/h în 12.5 secunde, în timp ce pentru intervalul 60 - 100 km/h are nevoie de 7.6 secunde.

Skoda a integrat pe Citigo-e iV un acumulator de 60 Ah cu o capacitate de 36.8 kWh montată pe podea care include 168 de celule. Autonomia maximă anunțată de producător este de 265 de kilometri (WLTP), iar acumulatorul poate fi încărcat cu până la stații de încărcare rapidă cu până la 40 kW. Încărcarea până la 80% la un wallbox de 7.2 kW necesită 4 ore și 8 minute.

Skoda a anunțat că producția lui Citigo-e iV va începe în a doua jumătate a anului, însă nu a precizat încă data startului pentru precomenzi sau livrări.

Via Skoda


Comentarii (5)

  • ACE - Craiova
    In prezentarea masinii spuneau cei de la Skoda de un pret de pornire sub 20.000 de Euro.
    Daca ar mai fi valabila prima pentru electrice, la un pret de cca. 10.000 de Euro ar fi excelenta ca masina de oras.
    In 2011 modelul obtinea chiar si 5 stele EURONCAP...
    DACIA, ridici manusa ...?!
    21 17
  • Arată bine şi dacă mergi zilnic pentru muncă şi mall 15 km, o singură încărcare duce 2 săptămâni !!!
    11 16
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Băieții moșului, vă știm e-e-e-entuziasmul, dar basmul cu *plinul* bateriei pe 2 săptămâni nu ține neam, din motive simplist de evidente.
    Mai clar: golirea bateriei când e-mașina stă fiind variabilă, dar niciodată sub 2% pe zi în practică.
    Și mai clar, 1% anunțat de Tesla e teorie pură, majoritatea proprietarilor din SUA cheltuind +/- 800 $ pe an doar pt curentul halit de mașina parcată.

    https://forums.tesla.com/forum/forums/battery-losing-1-mile-hour-when-parked

    OK, e-Citygo-ul ar fi până și-n vizorul meu (de fapt al nevesti-mi) la sub 20K € preț listă, dar numai cu ecobonusul de 10K încă valabil -- chestie de care mă îndoiesc pt. 2021, când va apărea la noi.
    Iar la *doar* 3-4.000 € ajutor... ajutător :-) nu mai rentează... ca să nu zic că fără ecobonus devine invandabilă.
    19 12
  • P.S. Dacă e-ecobonusul actual mai ține măcar 2 ani (sau Citygo-iV e livrabil rapid, spre deosebire de e-coreence), ex-cumpărătorii de e-Smart și-au luat o țeapă monumentală = jumate de autonomie/kWh baterie la preț cu 10-12% mai mare.

    Deși nu-s tata lu Mama Omida, :-) prevăd o menținere a prețurilor reale (cu bonus acum, fără-n curând) ale BEV-urilor citadine la nivelul actual de +/- 11-12K €, simultan cu dispariția treptată (și controlată) a celor cu motoare ICE.
    15 10
  • 15 km x 14 zile = 210 km dle Kiro Tractor



    Hai să o lăsăm moartă CU MINCIUNILE!!

    265 KM WLTP ACOPERĂ 265 KM SIGUR!!

    Când zice 0% baterie deja sigur are ăia 2-5% minimi incluşi.

    Hai să nu mai vindem gogoşi.


    Bine că înghiţim gogoşile cu ECO BLUE, ECO GREEN, LINE GREEN scris pe o grămadă de maşini diesel că sunt verzi CÂND ELE PRODUC NOXE şi CANCER !!

    Aşa era şi cu fumatul, că nu face absolut rău la nimeni. ... şi când colo produc o tonă de boli.


    Maşina este foarte bună şi duce bateria MINIM, CEL PUŢIN cât zice producătorul.
    8 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru