Skoda Enyaq RS iV debutează cu 300 CP și 500 de kilometri autonomie

de Alexandru Monenciu
Marti, 25.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul ceh de automobile publică primele imagini și informații despre noul Enyaq RS iV. Versiunea de performanță a SUV-ului cu zero emisii dispune de 300 CP și oferă 500 de kilometri autonomie.

În ultimii 2 ani, Skoda Enyaq a fost aleasă de peste 100.000 de clienți. Pentru a continua trendul ascendent, constructorul din Mlada Boleslav prezintă acum versiunea de performanță Enyaq RS iV. Sau, cu alte cuvinte, echivalentul ceh al lui Volkswagen ID.4 GTX.

Noua Skoda Enyaq RS iV va fi ușor de identificat. Paleta de culori include nuanța Verde Mamba, jantele de 20 de inch sunt standard (cele de 21 de inch opționale), avem apoi faruri Matrix LED, grilă frontală iluminată și stopuri full-LED.

Pentru interior, Skoda a pregătit scaune sport și un bord îmbrăcat în material Suedia, cusături contrastante verzi, plafon negru, volan turtit în partea inferioară, ornamente care imită fibra de carbon și lumină ambientală verde.

Noul Enyaq RS iV este echipat cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 300 CP și 460 Nm. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.5 secunde, iar viteza de top este limitată la 180 km/h.

Bateria are o capacitate de 82 kWh și oferă o autonomie de până la 500 de kilometri.

La o stație rapidă, de până la 135 kW, repriza 10 - 80% durează 36 de minute.

Skoda Enyaq RS iV va fi lansată pe piață anul viitor.

via Skoda               

Comentarii (15)

  • Alexail
    Coupe-ul e lansat de un an, se poate comanda in toata Europa, mai putin Romania. Probabil suntem considerati piata de mana a 3-a
    6 12
  • Oare cum o trebui condus pentru a atinge cei 500 de km autonomie? Cu 60km/h? Pai daca-mi dai putere mai mare, da-mi si baterie cu capacitate mai mare, sau inca mai sunt exemplare care inca mai cred ca un motor mai puternic va consuma mai putin, ca trage mai usor?!
    12 4
  • Marian
    La cati kWh au electricele din ziua de azi, toate sunt numai de oras, inafara daca te dai oleaca la ele, iese untul din baterie.
    10 5
  • Skoda coupe iV… vânzări de 180 de bucăți pana acuma in 2022 (jenant), crezi ca vânzarea in România ar fi schimbat ceva semnificativ?
    10 4
  • Alexail
    Vanzarile sunt slabe pentru ca Skoda iti cere avans 10% iar timpul de livrare e intre 12 si 18 luni. Sunt mai multe exempare in Romania decat cele 180 vandute, pentru ca multi au preferat sa le cumpere din Europa, chair daca asta a insemnat sa nu beneficieze de Rabla Plus, iar altii au optat pentru iD4, sau alte modele electrice comparabile care au avut termen de livrare mai scurt sau avans mai mic. Nu ii convine nimanui sa blocheze 6000 de Euro avans pentru 18 luni cu riscul de a fi informat peste 12 luni ca sunt probleme cu aprovizionarea fabricii si masina nu poate fi configurata cum a optat clientul sau alt fel de probleme de genul.
    8 15
  • bahnasu costel
    Coupe ul se mai produce pe undeva ?
    0 4
  • Ai înțeles greșit, au vândut 180 in total pentru toată planeta… ma rog restul ca-n România nu este in oferta. Din nou 180 este jenant si RR vinde mult mai mult.
    7 2
  • Educatorul
    Ce se mai dau loviti in aripa benzoneii. E greu cu viata asta cand mintea vrea sa iasa dintre ziduri, dar n-are cum. Electricele vin si vor veni tot mai multe. Spre disperarea inapoiatilor.
    Nu toata lumea conduce mii de km dintr-un foc si baga motorina de 50 de lei. Unii stau la oras, au case, retele de incarcare, isi permit curentul si una peste alta masina electrica are sens mai mult decat incape in camaruta stramta a mintii benzoneilor. E greu, tot mai greu.
    5 19
  • Alexail
    Dutz, au vandut 45000 de Enyak-uri numai in 2021, cauta pe google, ca sa nu mai zic ca nu se vand decat in Europa, spre deosebire de VW care e in toate pietile, SUA, Asia...
    1 6
  • @trotinetist
    Diferența dintre iphone 11 și iphone 14 este nesemnificativă.

    Tu ne spui că suntem neproști dacă ne cumpărăm acum nokia 3110 la preț de Toyota GR Supra. Plimbă cercul!!!

    Nu-ți bate joc de bani!

    P.S. Îți trebuie pentru covrigi.
    8 1
  • @educatorul needucat.
    Dupa nivelul compozitiei, pare ca te straduiesti sa termini gimnaziul. Nu mai incerca sa fii ironic daca nu ai talent.
    Cat despre cei care isi permit toate cele enumerate de tine (curent, electrica, casa, incarcator) sunt foarte putini. Restul isi vad de viata lor si vor lua la jumatate de pret o benzina eventual hibrida.
    Si vedem dupa iarna care vine ce mai ramane din vanzarile de electrice. Lucrurile au inertie si in materie de vanzari si in materie de productie/modele noi.

    Cat despre vanzarile minuscule ale Enyaq, era vorba de modelul coupe. Modelul normal s-a vandut normal pentru o electrica.
    7 0
  • Chiar greu cu cititul si înțelesul… analfabetism funcțional sau neatenție, pentru mine este egal. Vânzările pentru Cupe!!!
    3 1
  • Subscriu Alex… si nu ca nu aș vrea mașini electrice eficiente si la prețuri “normale”, dar pur si simplu nu se poate astăzi, iar infrastructura nu este pregătită. Mi se pare foarte simplu.
    2 0
  • Educatorul
    @alex_cu_dick_mic, ti-am spus ca mintea vrea sa iasa dar nu poate. Singurul care iti da pe dinafara e egoul supradimensionat. Lumea nu se invarte in jurul romanilor ca tine si nu ia deciziile dupa mofturile voastre. Globul e mult mai mare si mai divers decat iti inchipui.
    Fa invers. Baga egoul la cutie si scoate mintea la lumina.
    0 3
  • Nu m-ai ghicit la partea cu egoul. Ma irita ironiile de talpa gâștii. Ori esti talentat si iti ies ironiile fara sa vrei, ori folosesti umor grobian si il iau ca atare. Intre ele este umorul fortat facut fara talent dar cu pretentia lui. Asta e cel mai neautentic si cel mai iritant pentru retina.
    Intr-adevar lumea nu se invarte in jurul romanilor dar iti zic sigur sigur ca nu se invarte nici in jurul masinilor de 40k euro/dolari autonomie reala de 3-400 km.
    Mai uita-te odata singur, cu sinceritate la o masina electrica si incearca sa gasesti justificari palpabile pentru care ai da 35-40k euro pe ea.
    Sau uita-te la un Spring si incearca sa-ti justifici cei 22k euro cat costa unul. Sau 35k euro pe un Leaf sao o coreana electrica.
    Si ne anunti si pe noi ce ti-a iesit la testul electro-sinceritatii.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru