Skoda Enyaq, transformat într-un camper electric de către studenți

de Tiberiu Safta
Marti, 27.06.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Skoda a dezvăluit oficial noul concept Roadiaq. Mașina unicată este bazată pe modelul electric Enyaq, fiind transformată într-un camper de către studenții din cadrul mărcii. De altfel, noul Roadiaq este al 9-lea concept Skoda creat de studenți.

Constructorul ceh a prezentat oficial noul concept Rodiaq. În esență, noul concept, care a fost creat de către un grup de 29 de studenți, este un exemplar electric Enyaq transformat într-un camper pentru ieșirile în aventură.

Noul Skoda Roadiaq este al 9-lea concept al mărcii de la Mlada Boleslav creat de studenții din cadrul Școlii Profesionale Skoda, fiind deja o tradiție bine stabilită a constructorului ceh. Proiectarea noului concept a durat aproximativ 9 luni, iar studenții au petrecut peste 2000 de ore pentru a crea noul concept.

Față de un exemplar Enyaq obișnuit, conceptul Roadiaq primește un ampatament mai lung, de 2770 de milimetri, precum și o gardă la sol mai înaltă, de 190 de milimetri. Evident, cea mai mare noutate este reprezentată de acoperișul nou, care face ca noul Roadiaq să fie mai înalt cu 350 de milimetri față de un exemplar Enyaq de serie.

Conceptul mai poate fi recunoscut ușor și după vopseaua two-tone verde Emerald în combinație cu alb Moon.

Exteriorul este completat de jantele Supernova de 21 de inch.

Fiind un camper, conceptul Roadiaq vine dotat cu toate echipamentele de bază pentru o mini-aventură. Vorbim aici despre un pat pentru o persoană, aparate de bucătărie, scaune, mese portabile și pahare. De asemenea, Roadiaq primește un duș alimentat prin panouri solare, un espressor, un difuzor wireless și un kit de supraviețuire.

Iar asta nu este tot. Roadiaq mai primește inclusiv un ecran de 27 de inch care poate fi conectat la un încărcător dock, alături de un mouse și o tastatură pentru un birou mobil.

Noul Skoda Roadiaq va rămâne, în mod evident, doar în stadiul de concept.

via Skoda

Comentarii (2)

  • Octavian
    Totuși de ce ?
    1 1
  • Cum de ce?
    Ca să se poată odihni ocupanții în cele 6 ore de încărcare la o priză de 22kW.
    Sau până când una din ”omniprezentele” prize de 50 kW va da în 50 de minute posibilitatea de a parcurge încă ceva peste 200 km.
    Asta din momentul în care priza va fi liberă, dacă este în drum și funcțională, evident.
    Orice electric ar fi bine să fie și ”camper”, măcar cu un modul pliabil fotovoltaic pe acoperiș, capabil să-i dea câțiva kW ca să ajungă de unde a rămas în pană la o priză.
    DACĂ iese soarele a doua zi.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru