110 R Coupe este un model foarte important pentru cehii de la Skoda. Produs între anii 1970 și 1980 la uzina din Kvasiny, acesta a fost derivat din sedanul Skoda 110.
Avea un motor poziționat în spate, roți motrice spate, un motor de 1.1 litri care dezvolta 62 de cai putere, transmisie manuală și o masă proprie de doar 880 de kilograme.
Skoda 110 R Coupe a stat la baza prototipurilor de competiție 200 RS și 130 RS, care au scris istorie în raliu și pe circuite.
Acum, clasicul 110 R Coupe a fost reinterpretat pentru era electrică de către Richard Svec, unul dintre designerii producătorului din Mlada Boleslav.
Limbajul de design este actualul Modern Solid, însă există câteva trimiteri la modelul clasic. Cum ar fi aripile evazate, roțile cu prindere centrală și roll cage-ul vizibil. Sistemul de propulsie este electric, iar puterea este livrată exclusiv punții spate.
Din motive care țin de aerodinamică, oglinzile exterioare au fost înlocuite cu camere video, iar farurile sunt ascunse.
La fel ca Felicia Fun și Favorit, conceptul Skoda 110 R este doar un studiu de design și, cel puțin pentru moment, nu există planuri să ajungă în producția de serie.
via Skoda
Comentarii (2)