Începând din acest an, producătorii auto vor trebui să respecte noi cerințe cu privire la reducerea emisiilor de CO2. Cei care nu vor respecta noile cerințe vor fi amendați cu sume care pot ajunge chiar și în rândul miliardelor de euro.
Cei mai mulți producători au încercat să convingă Uniunea Europeană să relaxeze puțin cerințele pentru a permite mai mult timp de adaptare. Chiar și așa, unii producători precum Stellantis spun că acest obiectiv nu va putea fi îndeplinit la timp, ceea ce va duce la acumularea de amenzi uriașe.
Această problemă a fost scoasă în evidență de către Jean-Philippe Imparato, directorul al operațiunilor Stellantis în Europa. Într-un discurs susținut chiar în parlamentul italian, Imparato a avertizat că Stellantis ar putea fi forțată să închidă fabrici în Europa din cauza acestor amenzi foarte mari.
„Am două soluții”, spune Imparato. „Fie forțez segmentul mașinilor electrice, fie voi renunța la vehicule cu motoare termice. Și prin urmare voi închide fabrici”, a declarat oficialul Stellantis.
Jean-Philippe Imparato a precizat că noile reglementări trebuie schimbate până la finalul anului pentru a nu fi închise fabrici în Europa.
via Economica
Adica nici altii nu le pot indeplini?
Pai care sunt aia?
Eu intelesem ca dieselul e baza, ca apare motorina sintetica care reduce emisiile cu 150%
Nu zicea BMW, Haudi si Mercedes ca mentin motoarele termice pana cand vrea muschiu' lor?
Pai sa faca si stelantis la fel. Sa bage o alianta din aia smecheri, sa moara toti chinezii de ciuda :))
Radem glumim, dar cam multa putoare:
In 2012 pe automaket aparea un articol interesant:
https://www.automarket.ro/stiri/organizatia-mondiala-a-sanatatii-dieselul-e-cancerigen-45192.html
In 2015 a aparut DIESELGATE.
"In Europe, lung cancer is a major public health concern, ranking as the leading cause of cancer death. In 2021, nearly a quarter of a million people (226,500) died from lung cancer in the EU, accounting for 19.8% of all cancer deaths. Lung cancer deaths make up 4.3% of all deaths in the EU. "
Bagati mare cu motorina si nu uitati: DIZAL-urile sunt baza evolutie Romaniei!
La nivel European mai au cota de piata de sub 10%, dar in Romanica, cu atatia prosti, inca e Sus.
Cu multumiri speciale lui Dan_grc, Dutz si fanii lor care le dau like.
Europa o sa fie ridicata la cer.
https://www.topgear.com/car-news/electric/bmw-boss-july-2025-target-euro-7-standard-entirely-unfeasible
Deci clar asa e. Bine, sunt si unii care le respecta, dar nu sunt fiabile masinile :))
Deja s-a stabilit ca trebuie amanate cu cel putin 2 ani, dupa care alti 2 si apoi nu mai avem nevoie de norme de poluare.
Cam multe restrictii si norme!
Propun sa se renunte la norme de poluare, la semne de circulatie, la reguli!
Pana si copiii stiu cum merge treaba cu masinile, cum se conduc:
https://hotnews.ro/video-copil-filmat-in-timp-ce-conduce-o-masina-pe-un-drum-din-dambovita-intra-inclusiv-intr-o-depasire-in-timp-ce-pe-marginea-soselei-sunt-oameni-anuntul-politiei-1823480
Fara numarrrrrrr!
Ce poate sa iasa din tata cocalar?
https://www.automarket.ro/stiri/stellantis-se-opune-amanarii-tintei-de-emisii-de-co2-pentru-2025-in-ue-119595.html
Voi va dati seama cine conduce Industria auto???
Unii fac aliante, altii declara ceva azi si se schimba maine.
Numai incompetenti!
Sunt curios când se trezesc deștepții Europei și o să-și asume răspunderea pentru mizeria creată. Este primul pas pentru a genera soluții reale, altfel pam, pam… vremuri de rahat.