Tesla critică birocraţia pentru întârzierea construcţiei uzinei sale din Germania

de Paul Cosma
Vineri, 09.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Oficialii Tesla sunt nemulțumiți de procesul îndelungat de aprobare prin care trebuie să treacă pentru a putea construi o uzină de asamblare a automobilelor electrice în apropiere de Berlin.

Într-o scrisoare făcută publică joi, Tesla susţine că viitoarea sa uzină din Germania ar ajuta la combaterea încălzirii globale prin extinderea mobilităţii electrice

Cu toate acestea, procesul îndelungat de aprobare impus de legislaţia germană este în contradicţie cu urgenţa implementării unor astfel de proiecte de care este nevoie pentru combaterea schimbărilor climatice, subliniază constructorul auto american.

Pentru Tesla "este deosebit de iritant" că nici la 16 luni după ce a depus cererea nu există un calendar clar cu privire la eliberarea autorizaţiei definitive.

"Cea mai gravă problemă", susţine Tesla, este că în conformitate cu actualele legi şi proceduri, proiectele destinate combaterii schimbărilor climatice şi cele care accelerează această problemă sunt tratate în mod egal.

Construcţia uzinei din Germania a demarat graţie unei autorizaţii temporare, în condiţiile în care o autorizaţie definitivă din partea landului Brandenburg nu a fost încă emisă până nu vor fi soluţionate plângerile formulate de ONG-urile de mediu şi cele ale locuitorilor din zona unde ar urma să fie construită viitoarea uzină.

Via Agerpres

Comentarii (9)

  • Pai normal
    ca le baga bete in senile,sa deschizi fabrica in Tesla in inima Germaniei e la fel ca si cand ar deschide cei de la N.D. carmangerie numai cu carne de porc in centrul Ierusalimului(sau Tel Aviv-ului,nici ei habar nu mai au care mai le e capitala).
    16 8
  • Cât de departe pot ajunge e-mistificatorii cu enormitatea "încălzirii globale" : cică ar ajuta la "combaterea" ei produsele unei fabrici!

    "Plângeri formulate de ONG-urile de mediu" ?!?! Wow! Ia explicați situația asta teribil de interesantă, măi e-decerebraților. La urma urmei, să înțeleg că aceia care vi se împotrivesc se luptă realmente pentru integritatea naturii?

    @AndreiRN, te voi îmbogăți cu atâtea drepturi de autor pe care ți le-am încălcat, mai exact: hahahahahaha.

    PS. Localnicii (adică nemții) nu se dau în vânt după eco-militantismul de operetă al muskuloșilor? De ce nu mă miră acest fapt?
    16 14
  • Marius
    Cum sa faci fabrica Tesla in Germania asa usor???
    Bai baiatule, acolo se aproba usor softuri ILEGALE, combinatii intre BMW, VAG si Mercedes in intarzierea implementarii normelor de poluare, acolo sunt autostrazi fara limita pentru ca li se rupe la germani de poluare.
    Daca vrei sa te trezesti la realitate, citeste cu BMW face cel mai lung drift din lume, cum motorul de Porsche merge cu 300km/h peste 5000 km, cu m solutioneaza germanii Dieselgate si cum intarzie sa-i traga la raspundere pe cei vinovati.
    Auzi tu la el, combaterea incalzirii globale in Germania :)) BMW zice ca motoarele Diesel mai stau in gama vreo 19 ani si tu vrei sa le strici mersul pe acolo. Pai ei au investit in motoarele alea si trebuie sa isi scoata banii vanzand. Daca faci tu Tesla si cumpara germanii in loc de VW ID3, ID4, Audi e-tron, BMW IX, Mercedes EQC...
    Pentru marcile lor nu vor fi probleme si chiar vor primi finantari ca sa le faca cat mai repede. Atunci nu mai sunt probleme de mediu ca sunt ale lor.
    15 15
  • ACE - Craiova
    Ce bine ca romanii stiu sa isi ,,protejeze" cetatenii.

    Extras din presa de azi:

    ,,Intr-adevar, poluarea e o problema grava. De aia nici nu vin pestii, dar interdictiile se rasfrang doar asupra noastra.

    Navele mari vin prin Suez, Mediterana, calatoresc 7-10 zile si, inainte sa intre in Port, isi arunca toate gunoaiele in mare. Si cand ajung in Constanta, sunt curate.

    Nu le impune Portul sau legislatia sa aiba vreun contract cu Salubritatea. Nu vine nimeni sa-i intrebe: ce gunoaie aveti; daca nu le aveti, ce-ati facut cu ele? Le arunca noaptea, la vreo 10 km de tarmul Mangaliei.
    Iar eu le prind in plasa.

    Cei din Santierul Naval Mangalia fac la fel, cand scot navele in proba. Uneori vad si pete de ulei la suprafata marii.".
    17 4
  • @ACE - Craiova
    Cand romanii nu vor sa fie protejati e foarte rau.
    Ei accepta sa arda strainii gunoaiele in Romania, accepta sa se taie padurile, accepta ca germanii sa exporte jafurile in Romania.
    Atat timp cat sunt destui smecheri- fraieri si sunt sustinuti, sa nu aveti pretentii prea mari.
    Protejati cocalarii, se va umple tara de ei. Treaba e simpla.
    Vreti putori diesel, aduceti in continuare, dar nu va mai vaitati!
    10 9
  • @Ace - Craiova
    Ce ne mai place sa ne plangem si sa ne vaitam ca ne fac altii si ne dreg.
    https://business-review.eu/business/romania-registers-lowest-recall-rate-of-volkswagen-cars-in-dieselgate-scandal-177130
    Cine i-a fortat pe romani sa aleaga volkswagen? Nu mai exista alte marci de masini in lume? Si dupa ce au ales panaramele, cine i-a oprit sa faca software update la jafuri? Deci in Germania 96% update, ca ei stiu ca emit de 40 de ori mai mult si nu e ok.
    La romani 36%, ca stie el romanul mai bine ca germanul ca nu e chiar asa poluanta masina si cu softuri mincinoase. Si stie romanul ca daca nu face software update, merge masina mai bine, nu o sa fie el fraierit.
    Deci nu mai acuzati pe altii, cand problema e la romani. Daca s-ar vrea s-ar face. Dar romanul voteaza rosu in continuare ca daca aia au furat 30 de ani, de ce sa nu continue. Romanul se uita cum dispar padurile cu acordul altor romani. Dau spagi ca sa ia permisul, dau spagi apoi ca sa scape de amenzi pentru ca incalca legile si sa scape uneori de puscarie cand omoara oameni. Ei fac intrecere cu 300 km/h pe autostrazi, dar se plang ca mor cate 3000 anual in accidente rutiere. Si totusi stiu ei ca viteza nu e principala cauza, ci mai degraba aia care merg incet de fapt.
    Deci cand promovezi prostia si marlania, incurajezi coruptia, nu ai niciun drept sa te plangi ca natie (nu o lua personal).
    9 14
  • Cea mai mare greşeală a Tesla că a făcut fabrica în Germania.

    Trebuia să o facă în Est, Polonia, Ungaria, România (Transilvania) de ce nu....

    Avea tot suportul, era deja gata
    17 8
  • "Trebuia să o facă în Est,....România (Transilvania) de ce nu....Avea tot suportul, era deja gata"

    esti ok? nu ti-au iesit niste tigle pe minus?
    8 18
  • Ciprian
    Nu mai stiu exact, dar nu pentru fabrica Tesla din Germania s-a defrisat o padure? Stiu, o sa planteze alti copaci, dar scartie rau asta cu salvarea planetei.

    Toata lumea vrea sa faca bani, nu sa salveze planeta. Cata ipocrizie! Elon, salvatorul planetei. Pff!
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru