Feedback

Tesla intenționează să deschidă un centru de design în Europa: americanii negociază pentru un spațiu într-un campus de mobilitate din Berlin

Publicat Joi, 28.05.2020
de Daniel Popescu, Foto: EUREF
Comenteaza 5
Tesla intenționează să deschidă un centru de design în Europa: americanii negociază pentru un spațiu într-un campus de mobilitate din Berlin - Poza 1
Tesla vrea să deschidă un centru de design în Europa și a inițiat deja negocieri pentru un spațiu într-o clădire de birouri dintr-un campus de mobilitate din Berlin.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toate modelele Tesla sunt dezvoltate în prezent la centrul de design din California, însă constructorul american își propune să-și extindă activitatea în acest domeniu.

Tesla a anunțat anterior că analizează deschiderea unui centru de design în Europa, iar acum apar informații concrete despre aceste planuri.

Principala opțiune este centrul de mobilitate EUREF Campus din Berlin. Acesta are o suprafață totală de 5.5 hectare unde lucrează aproximativ 3.500 de persoane în domenii precum mobilitatea și energie verde și include și o clădire de birouri cu o înălțime de 80 de metri.

"Campusul EUREF din Berlin este pe punctul de a obține un chiriaș valoros: Tesla vrea să amplaseze centrul său de design în clădirea cu o înălțime de 80 de metri", scrie presa din Germania.

Pentru moment, cele două părți nu au confirmat discuțiile, ca urmare a faptului că au semnat un acord confidențial în acest sens.

Alegerea Berlinul ca gazdă a centrului de design ar fi însă logică, în special ca urmare a faptului că Tesla a început recent lucrările la o uzină aflată în apropierea orașului german.

În plus, Tesla a anunțat anterior că vrea să deschidă un centru de design și în China, care ar urma să dezvolte un model electric care să fie comercializat la nivel global.

Via Electrek


Comentarii (5)

  • inexorabil
    Şi când te gândeşti că prima demonstraţie antiglobalizare de amploare din istorie s-a ţinut în miticul West Berlin. Iar astăzi – cam în acelaşi punct – ecoglobalizarea îşi face de cap chiar cu concursul localnicilor…Ce ironie a sorţii, nu?
    4 3
  • Ce importanta are ca niste sute de tineri isi vor indeplini visele cu gandul la ei si la VIITORUL lor? Ce importanta au finantele care vor curge prin venele orasului Berlin odata cu aparitia unui nou promotor de tehnologie?

    Cu adevarat valoroase sunt cosmarurile bosorogilor cu pretentii de intelectuali atoatecunoscatori si prea egoisti si cu o minte prea ingusta sa inteleaga ce vor noile generatii.
    4 2
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • new age red hand
    vezi flanele sa nu te ineci de indignare. Viata e prea frumoasa sa ti-o petreci in frustrare. Mai dau un spritz la V8 ul meu in cinstea ta. Pace.
    2 2
  • Poti sa dai sprituri cate vrei....."tu sa ramai sanatos"
    0 0
  • inexorabil
    Ţi-aş imita oricând gestul, @new-age-red-hand. Mi-a trecut şi mie un V8 prin mâini/corp/senzaţii – nu poţi uita vreodată o asemenea experienţă, darămite să te răsfeţe zilnic sau “măcar” în mod regulat, nu?

    “Boşorogi” – îţi dai seama că a scăpat porumbelul (acela tânăr, frumos şi liber). Dar, de fapt, asemenea râvne deloc naziste (nuuu!) nu le exprimă “fănel”, ci…EMOL, Deep State, UERSS, ONU, OMS, Soros, Gates şi alţi adoratori ai senectuţii, subjugaţi (inclusiv cu sens de “fascinaţi”) de calcule (neo)Globo-demografice febrile (pe care am început să le simţim pe propria noastră piele; un singur exemplu invoc: îmi amintesc de o bătrână de peste 80 de ani înspăimântată, dornică să ajungă cât mai repede acasă cu amărâtele ei de cumpărături, ca să n-o amendeze “autorităţile” – în ultimă instanţă: “legea” – pentru lipsa declaraţiei obligatorii / aşadar, faptul că mediul circulaţiei publice pare din ce în ce mai “purificat” de geronto-“balast” n-are darul de a ne uimi), efectuate în deplin acord cu şansele de reuşită ale obiectivului emolar invariabil primordial: controlul planetar absolut…

    Aaa, hai să facem abstracţie de aspectul “minor” conform căruia vajnicul nostru tefelist asaltează din toate poziţiile frumoasa doamnă limba română – în cazul de faţă, nu ştie când se foloseşte pluralul -e şi când -uri pentru substantivul comun “vis”. Sau poate că “dilema” rămâne valabilă (şi cu piciorul pe acceleraţie) : analfabet sau “analfabet” ;)

    Următoarea mea ţintă auto este Audi S6 5.2 V10 (motor derivat din Audi 4.2 V8, deci n-aş fi prea departe de centrul discuţiei noastre), ca alternativă figurând Audi RS6 4.2 V8 bi-turbo. O pasiune pentru care, desigur, voi plăti “pe măsură”, dar nu-mi pasă! Chiar deloc. N-o s-o zidesc pe Ana, precum Meşterul Manole, dar, orişicum, alte dorinţe/plăceri tot trebuie să sacrific, că aşa îmi impune “imperiozitatea” eco-panteistă [păi na! îmi permit să ameninţ (clişeul) “viitorul copiilor/tinerilor noştri”, implicit al lui “fănel” personal – onest din partea mea ar fi să-i şi arăt efectiv cum îl voi “supune” la dublă poluare, atmosferică şi acustică, dacă tot i se pare că sadism pe faţă îi rezervă “termicii” ca mine, ba încă special cu bună ştiinţă, alias inepţia inepţiilor ca impresie ce pot să aibă şi el, şi Electrikkk: https://www.youtube.com/watch?v=31SifHmiuOw]. Căci unde-i lege, nu-i tocmeală…ci direct satisfacţia aparte, chiar unică, de a o sfida (prin urmare, acest sentiment incomparabil de savuros “face toţi banii” :D). “Ambiţie prostească”, de! La fel ca tentativa repetată a lui “fănel” de a ne revela “adevărul”.

    PS. Eşti conştient şi tu (@new-age-red-hand) că n-are cum să (mai) fie pace (înţeleg că a fost doar un mod de a spune, binevenit de altfel). Cel puţin nu până după JdA. Pentru că ne aflăm deja cu toţii pe ultima turnantă a cursei cu numele generic de ISTORIA, îndeajuns pentru a eticheta evenimentul drept “magnum argumentum” (contra probabilităţii de a mai gusta pacea careva de pe pământ). Iar cerinţa de bază a abordării în ansamblu se cuvine însuşită într-o singură manieră: rezistenţa (nici nu trebuie să precizez: fără hashtag) până la capăt…Deie (-ne-o) Domnul!
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru