Feedback

Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO)

Publicat Luni, 24.04.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 15
Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO) - Poza 1
Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO) - Poza 2
Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO) - Poza 3
Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO) - Poza 4
Un nou record la Nurburgring: Honda Civic Type-R detronează VW Golf GTI Clubsport și devine cea mai rapidă mașină cu tracțiune față (VIDEO) - Poza 5
Noua generație Honda Civic Type-R a devenit cea mai rapidă mașină cu tracțiune față pe circuitul de la Nurburgring după stabilirea unui nou record: 7 minute și 43.8 secunde, prin care a surclasat Volkswagen Golf GTI Clubsport.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Proaspăt lansată la Salonul Auto de la Geneva din luna martie, noua generație Honda Civic Type R a reușit deja să doboare un record important pe circuitul de la Nurburgring.

Constructorul japonez a anunțat că Civic Type-R a redevenit cea mai rapidă mașină cu tracțiune față pe circuitul german, după ce cronometrul s-a oprit la 7 minute și 43.8 secunde, în cadrul unui test care a avut loc în 3 aprilie.

Precedenta generație Civic Type-R realizase de asemenea un record la Nurburgring (7:50.63), însă acesta a fost doborât ulterior de Volkswagen Golf GTI Clubsport (7:49.21). Noul Civic Type-R a avut o celulă de siguranță din motive de siguranță, însă prezența acesteia nu a adus niciun beneficiu.

Urmareste Automarket
Totuși, pentru a compensa creșterea masei, Honda a eliminat sistemul de infotainment și scaunele spate, în timp ce pneurile utilizate sunt dedicate mașinilor de serie, dar adaptate pentru performanță pe circuit.

Testul a avut loc pe un circuit uscat în condiții optime de temperatură pentru pneuri și pentru performanțe.

Vă reamintim că noua generație Civic Type-R oferă același motor 2.0 Turbo de pe generația anterioară, reglat însă la nivel software pentru a dezvolta 320 CP (+10 CP) la 6500 rpm. Cuplul motor a rămas neschimbat la 400 Nm. Noua generație Honda Civic Type-R va fi disponibilă la vânzare pe continentul european începând din vara acestui an.

Via Honda


Comentarii (15)

  • Este asa o goana dupa recorduri pe Nurburgring de numa'. Oricum clientul final (majoritatea) nu o cumpara astfel modificata si nu cumpara masina pentru a se da pe Nurburgring. E drept, sunt exercitii de imagine la nivel de marca/model.
    23 4
  • @qar este o miscare de marketing, una din cele mai ieftine printre altele, dar este foarte eficienta.
    Lasand la o parte marketingul dueluri cum incepusera sa aibe Golf R si Type-R in tineretea mea aveau Evo si WRX. Duelurile lor o data la 2 luni in diverse reviste sau de cate ori apareau upgrade-uri sau generatii noi au crescut o generatie care le-a venerat si care inca le tine valoarea ridicata pe pietele de second.
    12 2
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • As vrea sa cred ca e adevarat rezultatul, dar ma indoiesc, fiindca Civic Type R de WTCC cu 380CP , mai usor si cu cauciucuri de curse, scoate aproximativ 7:40 min pe Nordschleife. Sa fie doar diferenta de 3 secunde intre el si Civicul asta cu 60 Cp mai putini. NU cred.
    Cei care urmeaza sa-mi dea minus, sa se uite pe inregistrarile din WTCC si sa-mi argumenteze.
    9 14
  • scrambl3r
    Am vazut recent una neagra parcata, arata bestial dar geamul din spate mie mi s-a parut mic, nu stiu cata vizibilitate are soferul in trafic, dar oricum, masina arata superb.
    8 3
  • @scrambl3r
    Pastrand o nota de gluma (fiindca evident pe primul loc e siguranta in trafic si deci si vizibilitatea si in plus trebuie sa respectam normele de viteza) nu te prea intereseaza sa vezi in spate, deoarece la cat e de rapida masina, nu se apropie nimeni de tine din spate. ;-)
    7 6
  • Ha ha...
    Decât renault.
    7 8
  • @ho: Din cate stiu eu, in WTCC se alearga pe circuitul complet (vechiul + noul) care in total e de 26 - 27 km. Recordul amintit in articol e doar pe vechiul circuit (22 km).
    5 1
  • Claudiu
    @ho Anul trecut in WTCC cel mai rapid tur Honda a fost 8:40 pe un traseu care contine aproape complet si circuitul utilizat in F1 si WEC(in jur de 25 km). Pe bucata din clip masinile din mondialul de turisme fac in jur de 7:00 - 7:10. Acest record este doar pentru marketing, nu are nici o relevanta pentru hothatch-urile ce le putem cumpara. O sa reziste si asta cateva luni si pe urma vedem un nou record de la Megane, pe urma altul de la Golf si tot asa. Daca tot vorbim de recorduri, sa vedem aceste masini conduse cu aceleasi anvelope, carburant, pilot si conditii de pista uscata.
    12 1
  • @Dodo
    Nu te grabi cu concluzile.
    Vorbesc de timpul STRCIT PE NORSCHLEIFE, IN ZONA T13, UNDE E INTRAREA SI IESIREA PE/ DE PE NOUL CIRCUI, DACA TOT ESTI ASA FAMILIARIZAT CU CIRCUITUL ;-)
    Asa am calculat timpul.
    1 6
  • @Claudiu

    Acelasi comentariu.
    Pai daca a facut pe circuitul intreg 8:40, e firesc sa faca mai putin pe cel de nord, nu?

    Doar nu va inchipuiti ca o masina de strada se bate cu una de curse, chiar daca e "ACEEASI MASINA".

    Exista un comparativ intre Civic Tourer de BTCC, Mc Laren MP4 12C, daca tin bine minte si o motocicleta. Pe cat e de sportiv McLarenul si su aproape numar dublu de cai, nu ii face fata Civicului de curse cu mai putini cai.
    1 6
  • @Dodo si Claudiu

    Mea culpa. Am calculat eu gresit. E 7:10 timpul doar pe bucla de Nord.
    1 0
  • legionnaire
    modelul 2015 are punte pe spate, iar modelul 2017 are suspensii multi-link, acestea îmbunătățesc stabilitatea, intrarea și ieșirea din curba și cei 20 de cai în plus face diferența. dacă era o mașina de curse nu avea cutie manuala și interiorul era divers. multi vorbesc doar sa para și ei deștepți, dar n-au fost niciodată pe circuit sa știe cum merge. e normal ca cel de la volan e pilot de curse și scoate acest timp. în ce privește fiabilitatea și calitatea honda e net superioara mașinilor europene. Forever honda
    4 2
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @Dodo si Claudiu
    Am calculat bine 7:10, dar am combinat timpul total de 8:40 cu timpul de 7:10 si mi-a ramas in minte 7:40, fiindca am facut calculul in urma cu vreo 2 ani, cand a venit WTCC pe Nur.
    Asa ca mi-am bannat comentarile, ca sa nu fiu piatra de poticnire pt altii.
    Merci. Ati fost pe post de Lane Assist, ca o luasem pe langa carosabil ;-)
    0 2
  • @legionnaire vrei sa spui ca modelul 2015 avea osie de caruta? Penibil, dom'le.
    1 0
  • legionnaire
    @mowgli, dacă nu ști diferența intre punte și suspensie multi-link, nu scrie aiureli. am spus diferența dintre un model și celalalt, și de unde este diferența de timp intre ele. de unde ai scos asta ca are osie de căruța, dacă nu ști mecanica auto stai în băncuța ta și învață care este diferența intre cele doua tipuri de suspensii. golful și megan-ul ce tip de suspensie au pe spate? off off multi care scriu comentai se cred piloți de curse, dar ei n-au habar de mașini.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru