Update software pentru Audi e-tron: capacitatea bateriei a crescut, autonomia e mai mare cu 20 de kilometri

de Alexandru Monenciu
Joi, 28.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile anunță o actualizare software pentru SUV-ul electric e-tron. Odată cu aceasta, Audi a reușit să crească capacitatea netă a bateriei, dar și autonomia.

Audi a pregătit o actualizare software pentru versiunea 55 quattro a SUV-ului electric e-tron. Îmbunătățirile sunt gratuite și pot fi instalate la toate service-urile partenere ale producătorului din Ingolstadt.

În primul rând, capacitatea netă a bateriei a crescut de la 83.6 kWh la 86 kWh. Cel mai important, autonomia lui e-tron 55 quattro a crescut cu 20 de kilometri, la 441 de kilometri cu o singură încărcare.

Pentru un plus de eficiență, Audi a recalibrat sistemul care controlează cele două motoare electrice. În modul normal de rulare, unitatea de pe puntea față va fi oprită în mare parte a timpului, desigur nu și atunci când cel de la volan are nevoie de mai multă putere.

Totodată, și sistemul de gestionare a temperaturii componentelor sistemului de propulsie a primit câteva îmbunătățiri pentru a fi mai eficient.

via Audi

Comentarii (9)

  • Hai ca la Audi se poate face asa ceva prin update soft, doar e pare a VAG. La Volvo nu merge sigur si multi inteligeti au comentat. Ce-mi plac mie comentatorii romani care se pricep la electrice, de zici ca suntem cea mai avansata tara cand vine vorba de electrificare.
    3 15
  • patru sute patru zeci si unu, a crescut cu douazeci de km!!!
    Oau, penibil Audi.
    12 5
  • Bravo Audi

    Dovedeşte că poate înfrunta zona nouă EV cu tot ce înseamnă ea.
    4 11
  • Seriff
    Ceva mai penibil nu am citit niciodata, daca ii dai o talpa s-au dus aia 20 km instant, asta e progres? Asta e revolutia eco?
    Sa te lauzi ca o masina in loc de 420 face 440 km?
    Oricum se stie ca autonomia aia e reala doar daca mergi cu 90, daca ii dai 130 pe autostrada abia face 300 km, daca mai e si frig si dai drumul la incalzire in scaune, caldura etc scade sub 300.
    Asa ca penibil Audi!
    12 7
  • @Seriff
    La dieselul tau cand dai talpa ti se umple rezervorul? Daca mergi cu 130km/h consumi mai putin decat daca mergi cu 100km/h? Ai tu vreo masina revolutionara care nu consuma combustibil cand pornesti AC, incalzire, sau orice are nevoie de energie???
    Dupa ce iti raspunzi la astea, poate iti dai seama ca tu esti cel penibil.
    7 14
  • Către perpetuu incorigibilul Mafănikkk (17:19) : păi, mă tati, nu tot bateţi voi monedă (şi tobă propagandistică) cu…progresul? De câte ori v-am întrebat în mod tranşant, direct la obiect: CARE progres??? Culmea tupeului maxim tupeist: ai decretat, la un moment dat, că “uzatele moral” sunt tributare tehnologiei demne de sec. al XIX-lea!? Nu, asta se întâmplă fix cu electrobaroasele!!!
    În rest, mult iubita şi slăvita digitalizare reprezintă un fapt deja banal şi în curtea voastră (în care ne plasăm puii – formulând propoziţia în franceză), şi într-a noastră. Şi atunci ce anume face diferenţa? Numai şi numai psihoza (până la exasperare) eco-viro-mistificării…Pam-pam!
    11 4
  • @inexorabil
    Este vorba de diminuarea poluarii in special in orase. Ceea ce inspiri tu, e putoarea diesel din orase. Daca s-ar opri circulatia prin orase o zi, sa-mi zici si mie daca simti putoarea diesel de la tirurile de pe autostrazi.
    Tu poate vezi progress doar fizic. Mirosul nu are culoare si nici particulele mici de la diesel nu le vezi cu ochiul liber.
    De asta nici prin update soft tu nu vezi nimic, in timp ce atunci cand anulezi DPF, se si vede si aude.
    Pricepi diferenta intre cocalari si unii care vad dincolo de partile fizice?
    7 8
  • Da’ sincer acuşica: nu te-ai săturat, nu ţi s-a acrit de atâta…mitologie? Anume de cea tipică Piramidei emolare…

    Nu, măi păcat (eufemism cu rol de paronim – sau invers), nu mă afectează, nu mă intoxică nicio “putoare Diesel”. Eventual doar dacă aş fi atât de cretin, încât să vâr nasul direct în ţeava eşapamentului, aşa cum ne recomandă mostra ta de “înţelepciune” (o, da: din aceea probată “ştiinţific”) – de altfel, peste Ocean, în “ţara tuturor posibilităţilor” şi a “celei mai avansate democraţii din lume”, unii chiar se distrează îndreptându-şi direct către mutră emisiile şi fumul de Diesel, dar nu fiindcă ar fi citit AM şi te-ar fi ascultat pe tine, un guru al “noilor culmi de civilizaţie şi progres” (eterna deviză socialistă şi, totodată, liberală).

    Ce să zic? Te aştept la colţ…Dar nu pentru a intra în vreun local. O, nu, ci “doar” pentru a ne preţui şi respecta reciproc în graţiile…Războiului Final/Total. Cel care – iarăşi subliniez – nu va ţine cont de nicio lege (scrisă sau nescrisă). De fapt, tocmai această realitate va echivala cu legea lui!

    PS. Logică întruchipată ce eşti, cum adică vrei să reduci ceva care, prin definiţie, tinde către zero?! Recte…poluarea (de abia mă abţin să n-o încadrez între ghilimele).

    PPS. Toa’răşu', ăsta cu studii încununate în Vest, toată lumea poate greşi, dar virgula dintre subiect şi predicat nu se justifică! Şi, apropo, nu ştii în ce situaţii se folosesc prepoziţiile “între” şi “dintre” ?
    9 4
  • Seriff
    Prietene, la masina mea daca merg cu 130 sau ca merg cu 100 chiar nu e vizibila diferenta, in loc sa imi consume 4, imi consuma 4.5, mare lucru, tot 1100 de km fac, in loc de 1200 km cu un plin si tot in 2 minute alimentez, asa ca nu are nici o logica ce spui.
    Legat de poluare, s-a oprit anul trecut traficul de tot in pandemie, poluarea era imensa, concluzia e clara, poluarea nu vine de la masini ci de la fabrici, uzine, arderi de deseuri, santiere de constructii etc.
    Dar ce sa vada spalatii pe creier eco, ei stiu atat diesel polueaza, ironia sortii e ca toti astia pro eco nu are unul masina electrica, mai ales un Audi ca cel de sus care costa cat 2 apartamente.
    11 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru