Volvo anunță startul producției SUV-ului electric C40 Recharge

de Alexandru Monenciu
Joi, 07.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producția SUV-ului electric Volvo C40 Recharge a debutat la uzina din Gent, Belgia. Primul exemplar a părăsit deja linia de asamblare.

După XC40 Recharge, primul SUV cu zero emisii Volvo, suedezii au lansat în luna martie, a acestui an, C40 Recharge. Este vorba despre primul model al companiei dezvoltat pentru a fi oferit doar cu sistem de propulsie electric.

Dezvoltat pe arhitectura CMA, Volvo C40 Recharge este echipat cu două motoare electrice (câte unul pe fiecare punte) și dispune de 420 CP și 660 Nm. Bateria de 74 kWh asigură o autonomie maximă de 418 kilometri.

Acum, Volvo anunță că C40 Recharge a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Gent, Belgia. Tot aici, constructorul din Goteborg produce SUV-ul cu zero emisii XC40 Recharge.

via Volvo

Comentarii (7)

  • Bun așa. Cine merge mai mult de 400 km. cu mașina într-o zi? Poate 2-3% din clienți.
    6 3
  • Edikkk
    Tesla Berlin i-a pus în mişcare pe toţi.

    Ia speriat pe cei de la VW, uitaţi-vă :

    https://youtu.be/FccSpHLKHVU

    Cap coadă... o să vă uimească
    3 7
  • mircea badea
    dar de ce suv? si daca tot e mare de ce nu ii pun baterii mai multe?!
    4 2
  • @mircea badea
    Pai pentru ca:
    1. SUV se cere, cele mai vandute modele de la Volvo sunt XC40, XC60 si XC90;
    2. Pentru ca la SUV ai vizibilitate mai buna;
    3. Sper ca nu esti si tu ca ceilalti care atunci cand aud SUV cred ca sunt masini mari: acest SUV este mai scurt decat un Logan;
    4. Bateriile se pun la el in podea, nu pe inaltime si fiecare calculeaza cat cred ei ca sunt suficiente.
    4 1
  • Octavian
    Digi24: China a cerut minelor să crească producția de cărbune pentru a face față cererii de energie electrică
    6 0
  • @rece-cald
    pai unii fac 400km destul de des. Si nu e nevoie sa-i faci intr-o zi, ci in doua consecutive si sa n-ai unde incarca.
    Studiu de caz 1
    Stau in Cluj si ma duc iarna la ski la Balea. Vreo 230km din care mare parte pe autostrada (da Doamne sa se deschida Alba-Aiud :)). La Balea n-am unde sa incarc peste noapte, nu-mi ajunge bateria sa ma intorc. Nasol. N-am chef sa caut prin Sibiu cine stie ce statie in care sa stau inca cateva ore sa incarc. Sa stau cateva ore din timpul meu. Mai bine schiez in timpul asta.
    Studiu de caz 2
    Plec la bai la Hajduszoboszlo un weknd. Tot vreo 230km. Am gasit o pensiune faina, dar n-are incarcare. Nu pot s-o incarc peste noapte. Ce fac? Trebuie sa incarc undeva ca sa ma intorc acasa. Sa caut iar o statie unde sa stau cu orele in loc sa stau cu mandra in/pe bazin?

    Si multe multe alte situatii care ne arata ca masina electrica e practica numai in oras.
    6 0
  • @Octavian
    China a fost si este o economie infloritoare. Sper ca nu vrei sa zici ca dotorita masinilor electrice :))
    Toate jucariile si produsele Made in China se fac utilizand energie electrica.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru